Kūną valdo baimė. Mintis valdo noras išsigelbėti. Bet galiausiai - stoviu vietoje. Neturiu drąsos pabėgti. Neturiu pakankamai jėgų pasipriešinti. Esu lyg emociškai prirakinta prie šios vietos, nors man čia ir blogai. Nebepajėgiu priešintis savo likimui. Jeigu taip lemta, tai kam man stengtis?
Ruošiau pusryčius ir stalą. Šiandien svarbus susitikimas. Mano tėvas nori plėsti savo ribas iki Glacier nacionalinio parko. O tai gan didelė teritorija. Tačiau juk čia Amerika! Čia visur egzistuoja "mafija" arba, kaip eiliniai žmonės vadina - "geradariai". Jei turi daug pinigų ir įtakingų draugų - gali gauti žemių, su jose gyvenančiais žmonėmis. Žinoma, tuomet kyla įššūkis - prisijaukinti žmones, lyg mažus šunyčius. O kai jie tampa paklusnūs, visas pasaulis "geradariui" po kojomis. Jam suteikiama visa valia. Štai ko mane mokina tėvas. Mokėti prisijaukinti ir parklupdyti žmones. Tiesa, nesu nieko prieš tokius mokymus. Jie labai pravers gyvenime, tačiau nemanau, jog tai vienintelis būdas prisijaukinti žmones.-Labas rytas, mieloji, kaip miegojai?- pakštelėjo į skruostą ir pliaukštelėjo per užpakaliuką tėtis. Jaučiausi beprotiškai nemaloniai. Man nepatiko, kai jis taip liečia mane. Man tai pasibjaurėtina.
-Labas rytas, puikiai. Man jau skambino Joe dukterėčia ir jis pasiruošęs susitikimui. Atsiunčiau mūsų adresą ir liepiau paleisti šunis,- informavau tėvą, apie esamą situaciją.
-Tu tikra verslininkė. Ateity perimsi mano verslą ir galbūt tau pavyks praplėsti ribas,- džiūgavo jis. Šyptelėjau ir grįžau į virtuvę. Ant padėklo sukroviau blynus, uogienę, kavą, cukrų ir grietinėlę. Nunešiau jam ir palinkėjau skanaus maisto. Nuskubėjau į savo kambarį.
Mano kambaryje nėra užrakto. Nei kambaryje, nei vonioje. Man draudžiama užsirakinti ar slėptis nuo jo, antraip aš esu nubaudžiama. Būna naktų, jog jam pasidaro "liūdna" miegoti vienam ir vidurnaktį jis ateina į mano lovą. Kai taip nutinka - gero nelauk. Dažniausiai jis įlenda į mano kelnaites ir aš esu priversta aimanuoti, jog jį užvesčiau. Tai pereina į seksą. Eilinis jo tenkinimas. Man tai yra šlykštu, tačiau jam tai suprantama kaip "nuolankumas". Yra būvę atvejų, kai jis užsimanė oralinio sekso. Tai yra šlykščiausias dalykas, kokį aš esu dariusi. Po šio įvykio aš savaitę buvau šoko būsenoje. Verkiau, nėjau iš kambario ir neprisileidau jo. Ta savaitė baigėsi tuo, jog mes pasimylėjome. Šlykščiuosi savimi, kad tai leidžiu. Bet ką aš galiu padaryti? Jeigu aš nepildysiu jo norų - jis mane muš. Aš to nenoriu...
Nusimečiau drabužius ir įlipau į dušo kabiną. Paleidau karštą vandenį ir mėgavausi viso emocinio purvo nuplovimu. Išgirdau kaip atsivėrė vonios durys. Akyse susikaupė ašaros, oda pašiurpo, gerklėje susikaupė gumulas. Aš žinojau kas manęs laukia.
Jis atidarė kabinos duris ir nužvelgė mane. Kreivai šyptelėjo ir padėjo ranką ant skruosto.
-Tu tokia graži..- sukuždėjo. Patraukęs ranką nuo skruosto, ją pridėjo prie mano vaginos. Švelniai ją masažavo. Keista, bet nė kiek nesusijaudinau. Jaučiausi šlykščiai. Galiausiai vieną ranką jis uždėjo man ant kairės krūties ir suspaudė, o kitos du pirštus sugrūdo į mane. Suaimanavau. Jis tai dievino. Kaskart kai neaimanuodavau, jis mane bausdavo. Jis vis greičiau dirbo ranka ir vis stipriau spaudė mano krūtį. Galiausiai jis pareikalavo, kad jį nurengčiau. Ištraukęs pirštus jis sukišo juos man į burną. Turėjau viską švariai nulaižyti ir apsimetinėti, jog mėgaujuosi tuo. Kai jį nurengiau, jis įlipo į dušo kabiną ir paliepė paleisti vandenį. Jis įėjo į mane. Sucypiau. Jis patempė mano ilgus rausvus plaukus ir vis greitėjo. Aimanavau, nors ir skaudėjo. Jo laisvoji ranka lakstė po mano kūną. Galiausiai jis "nuleido" man ant užpakalio ir pabučiavęs dingo. Negalėjau susilaikyti ir apsiverkiau. Paleidau deginantį karštą vandenį ir verkiau. Mano veidą ir kūną degino vanduo, tačiau norėjau nusiplauti šią bjaurastį nuo savo kūno. Ašaros nenustojo ristis mano skruostais.
Nebegaliu kęsti šios kančios. Man per sunku. Nebesu tokia stipri, jog likčiau. Nebe...
YOU ARE READING
Asmens Kultas
RandomKas yra karalienė be savo karaliaus? Na, istorijoje - ji dar galingesnė.