12. fejezet

61 1 0
                                    

A fordítás az író, Cordys-Vision engedélyével történik!

Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/10454119/12/Resurrection-The-End


Tris

Max a lifthez vezet minket, és nem tehetek róla, de kibuknak belőlem a kérdések.

- Miért jött létre a NOVA? Mióta működik? Hány Gabrielhez és Savannah-hoz hasonló ember van? Mit tudtok ezekről a képességekről? Mi...

Max nevet, és felemeli a kezét.

- Hé... hé... Lassíts! Minden kérdésedre válaszolok, megígérem. Csak adj egy percet!

Végre elérjük a Max által választott emeletet, a lift csenget, és kinyílik az ajtó.

A többi emelet is ugyanolyan megdöbbentően szép, mint az előtér, ha nem még jobban. Nehéz a járásra koncentrálnom a sok művészeti alkotás között.

Max egy előszobába, majd onnan egy szobába vezet, amely nyilvánvalóan egy osztályterem. Ez látható az asztalsorokból, és a falon levő táblából.

Oldalt van egy szekrény, tele mindenféle tárgyak széles választékával, kezdve a műanyag labdáktól, a tollakon át egészen az újságokig.

- Menjetek, üljetek le – mondja Max két asztalra mutatva.

Uriah és én leülünk, és rájövök, hogy milyen régen volt, hogy iskolába jártam, és kínosan érzem magam az íróasztalnál.

- Oké – mondja Max, miközben a szoba elejére sétál, és elénk áll. - ... Azt hiszem, az első kérdésed az volt, hogy mióta működik a NOVA.

Biccentek, Max pedig folytatja.

- A NOVA körülbelül akkor jött létre, amikor a csoportrendszer, de amíg a csoportok rendesen működtek, nem nagyon volt rá szükség. Mielőtt a kísérletek elkezdődtek, a világ teljesen más volt, ezért szükség volt egy NOVÁ-hoz hasonló szervezetre, mert folytatódtak a dolgok.

- Milyen dolgok? – kérdezem.

- Ok nélküli tűzesetek távoli helyeken, vagy egyes emberek azt állították, hogy meg tudnak tenni olyan dolgokat, amit más nem. Egy Julia Sparks nevű nő, akinek voltak ilyen képességei, hozta létre a NOVÁ-t, hogy másokat is meg tudjon tanítani kontrollálni a képességeit. Egyedül. Ő alapította a szervezetet, hogy ezek a beilleszkedésre képtelen egyének megtalálják a helyüket.

Uriahra pillantok, de ő feszülten Maxre figyel.

- A NOVA az Eltérők Hasonlóvá Tétel Természetes Rendje érdekében jött létre. Ez egy hely a különleges embereknek, hogy megtanulják, hogy miért mások, és mi a lehetőségük.

Kezd összeállni a kép, de az agyam nehezen fogja fel.

Nem tudom, mit kezdjek ezzel az információval.

Uriah kissé félrebillenti a fejét.

- Tehát... ezek a képességek... Mi van Trisszel és velem?

Max elmosolyodik.

- Még nem vagyunk benne biztosak, mindenkinél más, de észrevettünk egy érdekes összefüggést. Ezek a képességek azoknál a személyeknél mutatkoznak, akik valamilyen módon „újjászülettek".

- Ahogy Uriah és én – mondom halkan.

Max bólint.

- Pontosan. Vagy, mint Gabe és Savannah esetében. Ők ikrek. Az édesanyjuk veszélyeztetett terhes volt. Meghalt a szülés alatt, így Gabe és Savannah mindketten fejletlen tüdővel születtek, így nem lélegeztek, de az orvos újra tudta őket éleszteni.

Fanfiction-fordítás: Feltámadás - A befejezés (Resurrection - The End)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang