Potom co jsem odvedl Yuichiho do cely, jsme se rozloučili a šel jsem do svého pokoje. Hned, jak jsem si lehl na postel, jsem usnul. Hrozně pozdě v noci mi začal vyzvánět náramek propojený s tím Yuichim. Vyběhl jsem z pokoje a nenápadne jsem vzal z recepce klíče od jeho cely. Byla hrozná tma, tak jsem se snažil jít opatrně. Když jsem dorazil k Yuichiho cele, nenápadně jsem si otevřel a vešel dovnitř. Nic jsem nevidel, takže jsem neviděl ani Yuichiho. Chvíli jsem stál v střede místnosti a rozhlížel se kolem. Najednou na mě zazadu něco skočilo a schodilo na postel. Když jsem nahmatal vlasy vědel jsem že je to Yuichi. ,,Yuichi? Proč si mě volal?" Zeptal jsem se a ruku jsem měl zapletenou v jeho vlasech. ,,Mám hlad.." ,,Tak ti donesu něco na k jídlu." ,,Ne!" Zakřičel na mě a držel mě na posteli. ,,Já nechci lidské jídlo.." Podíval se na mě se psíma očima. ,,A tvá krev chutná opravdu moc dobře.." Vzal jsem si se sebou mobil tak jsem si s ním svítil abych něco viděl. V jeho obličeji bylo vidět něco jako -,,Prosím, nakrm mě."- A já jsem jeho sladkému obličeji neodolal, tak jsem si svým Švýčarským nožíkem požeral dva prsty na ruce. Poté jsem mu je strčil do pusy. Nehorázně moc se červenal a v jeho očích byla vidět spokojenost. Potom začal pohybovat hlavou tam a zase zpátky. Z nějakého důvodu jsem byl docela z toho vzrušený. -Sakra to stačí! Takhle to dál nevydržím!- Pomyslel jsem si, ale v ten moment Yuichi přestal. ,,Promiň jestli, ti to vadí. Tvá krev je moc dobrá, nejde odolat.." Následně jsem moje prsty pořezal ještě víc. -Proč to dělám?!- Yuichi se jen nepochopeně díval. Pak jsem mu moje zakrvavené prsty verval do pusy ještě hlouběji. Na můj údiv, začal Yuichi znovu pohybovat hlavou tam a zpět a to ještě rychleji než předtím. Pak jsem jenom slišel jak Yuichi začal vzdychat. ,,Ahhh.. Ahhh.." Myslím, že byl taky maličko vzrušený. Také jsem viděl že byl už unavený, vypadal jako kdyby nespal. Poté, co se mi zastavilo krvácení a Yuichi vyndal moje prsty z jeho úst, opřel se o mě a usnul. Pak jsem jenom viděl, jak se mu oběvil ocas a uši. -Vypadá hrozně roztomile když spí a má ten jeho krásnej růžovej ocásek a ouška.- Po této myšlence jsem ho začal hladit po vlasech. -Počkat! Co to kurva dělám?!- Zarazil jsem se a přestal ho hladit. -Neříkej mi že.. K nemu něco cítím?!- Po této myšlence jsem se musel odebrat zpátky do mého pokoje s myšlenkou že se z toho vyspím.
YOU ARE READING
My Research Project [Yaoi CZ/SK] POZASTAVENO
Fantasía16 letý nováček Shiro Kimura ve fabrice pro zkoumání lidí s nadpřirozenými schopnostmi dostane napůl Draka a napůl člověka jménem Yuichi Kudo na starost. Po delší době, co je s ním, si začne uvědomovat, že k němu něco cítí. Jenom že pro normální lid...