Kolimine

942 69 10
                                    

"Hommik" ütles mitte ema vaid Jessica

"Hommik, kuhu sina lähed?"

"Töö vestlusele"

"Vau, juba said!"

"Mhm, tegelt ma vaatasin juba seda asja siis kui ma emaga elasin. Kodu ka juba otsin ära"

"Kuhu, kas siia lähedale? Kas maja?"

"Rahu, ma ostsin ühte korterisse kahetoalise kodu, nüüd vaid loodan et saan tööle"

"Kas sa saad rahaliselt ikka hakkama?"

"Muidugi"

"Okei. Kuule kas sa oled juba enne Stenniga kohtunud?"

"Ja, siis kui sa tutvustasid"

"Eii, nagu enne kui mina teid tutvustasin"

"Miks peaks"

"Ma ei tea, mulle tundus" vastasin kahtlustavalt kuna kui ma temalt seda küsisin siis ta näoilme muutus täielikult.

Okei las olla see teema. Me jalutasime Jessicaga alla ja seal sõid vanemad hommikut.
"Hommik tüdrukud! Tulge hommikut sööma"

"Ma ei saa ma lähen töövestlusele"

"Juba?!?" imestas ema

"Jap, aga ma nüüd lähen"

"Tsau siis"

Ema ja isa vaatasid üksteisest imelikult ja vestlesid
"On alles kiire laps"

"Ma räägin! Loogiline et minu tütar!"

"Isa sina oled tõesti kiire! Kui kiiruse edetabelit vaadata tagurpidi siis oled sa tõesti esimene" ütlesin

Isa mängis solvunut

Ma läksin üles et ennast korda tegema minna ja märkasin et Sten pole ikka veel mingit sõnumit saatnud muidu saadab ta 24/7.

Natuke aega hiljem...

"Ma sain töö!!!!"

"Jeii, hakkame nüüd asju pakkima?

"Mhm, ma olen täiega unistanud üksi elamisest!"

"Ma arvan et varem sa olidki ju üksi kodus"

"Nojaa aga meil oli koguaeg keegi kodus, kas koristaja, kokk, autojuht või kes iganes"

"No siis küll"

Me pakkisime asjad kokku ja siis läksimegi Jessica uude koju. See kodu oli nii ilus! Vau kell oli juba 16.00 ning tal oli kõik asjad olemas.
"Mul on sulle üks saladus" ütles Jessica vaikselt

"Mis saladus?!?" olin põnevil

"Ära usu et see lahe on, igatahes kui elasin emaga siis olin väga populaarne ja kõik poisid ihaldasid mind. Ma nautisin seda tunnet...
Siin ei vaata mind mitte keegi! Ma tahaks mingi kuttiga kohtuda"

"No lähme siis välja"

"Sa räägid päriselt!?!"

"Ja"

"Niiiii lahee"

Me panime ägedad outfitid ja tegime üksteistele meigid. Olimegi valmis.

Me läksime linna ja olime pool tundi ringi käinud. Siis hakkas Jessica hüplema:
"Tema seal, tema! tema! temaaa!!!"

"Mine siis"

"Pliis mine ise"

"No okei"

Ma läksin selle mehe juurde ja tutvustasin ennast:
"Hei, mina olen Melissa"

"Hei"

"Kas sa tahaksid minu ja Jessicaga koos jäätist sööma tulla"

"Okei"

Me läksime kolmekesi jäätist sööma ja see mees flirtis minuga! Mul oli Jessica pärast nii kahju!!!

Lõpuks kui ta pidi minema palus ta et ma annaksin talle oma telefoni numbri. Tema kahjuks ma andsin talle Jessica telefoni numbri. Tahaks ta nägu näha kui märkab et see polegi mina.

Ma proovisin Jessicat rahustada kui ma tulin SUPER IDEELE!

Jessica oli segaduses kui ma sõitsin lampi kellegi juurde. See keegi on mu klassivend kes on fuckboy ja Jessica on fuckgirl TÄIUSLIK PAAR!!!!!!

Me peatusime tema kodu juures(Jap tal on juba oma kodu)
"Kelle juures me oleme?!?!?"

"Mu klassivenna kes on sinu koopia ainult meessoost"

Ma pilgutasin Jessicale otsa ja ta ilme läks särama

Ma koputasin ta uksele ja ta tegi vist trenni kuna ta oli higine ning ilma pluusita.
"Hei, mu poolõde tuli sulle külla" ütlesin talle silma pilgutades

Ta ilmele lõi sära ja kui nad üksteist nägid tundus et nad olid esimest korda armunud.
"Emm ma pean nüüd lippama"

Ma panin sealt plehkat ja jätsin nad kahekesi. Kuna ma sõitsin ennem Jessica autoga siis ma pean jalgsi koju minema.

Oi ei, tee ei taha teada keda ma ühe tänava juures näen! Lisa ja Tanel!!!

Mis ajast nemad koos on!?!?

Õnneks oli üks tee meie vahel kust ma sain ära pöörata kuna ma küll ei taha nendega tegeleda. Aga minu soov muidugi ei täitu! Nad jooksid mu juurde ja ma pigem jäin seisma kuna jooksmine on mul küll 3 kekas.
"Melissa!"

"Mida te tahate Lisa ja Tanel"

"Ma tahtsin öelda et kättemaks on jõus ja sa põrud!"

Ma vaatasin neid segaduses näoga kuid sisimas tundsin tugevat hirmu. Ma vaatasin neid natuke veel imelikult ja siis panin kiirkõnnakuga nende juurest minema.

Kodus tundsin hirmu kuna Sten pole mulle vastanud. Kell oli 21.00 ja ma proovisin viimast korda Stennile helistada.

TA VÕTTIS VASTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🎆

"Sten! Kus sa olid!?!"

"Tsau, ma tegelesin muude asjadega"

"Ma okin nii mures"

"Miks sa pead muretsema, see on minu elu ja kui ma natuke olen ilma telota siis kohe peab minuga midagi juhtuma!"

"Aga-"

Piip piip piip
Sten lõpetas kõne. Miks ta nii tusane on. Homme ma palun kokku saata ja siis ma küsin mis tal on kuna ma olen täitsa mures.

Ma tundsin ennast hslvasti aga ma proovisin rahuneda. Kindlasti on mingi tähtsusetu asi!

Enne kui ma magama minna jõudsin tuli pauguga uksest sisse.........................
______________________________________
Hei, loodan et meeldis kuna äkki on mu raamat igav. Ma tõesti loodan et mitte. Võid ka siis voteda😘
❤️Mammu❤️

Pöördumatu armastus Where stories live. Discover now