7. ШАРШЫ КӨЛ

22 3 2
                                    


 
7.  ШАРШЫ КӨЛ

  Бемай жол бойы доптың пішіні туралы қатты ойланып келе жатты. Ақыры шыдай алмай ішіндегі ойымен бөліседі:

  – Осы доп неге төртбұрышты, басқаша жасаса болмас па екен? – деді. – Яғни ыңғайлырақ болу үшін.

Соха Бемайке бір қарап:

  – Бұл ата-бабаларымыздан келе жатқан нəрсе ғой, куб түрінде, – деді.

  – Меніңше бұрыштары көбірек болса жақсы болушы еді, – деді Бемай доптан көзін алмай.

  – Сонда қаншалықты көп болу керек, бұрыштары? – деді Элия араласып.

  – Көөөөөп, өте көп.

  – Шексіз бе...

  – Міне келдік көлге, – деді Соха əңгімені бөліп. – Бұл көл Шаршыкөл деп аталады.

Шынында да, алдарында ауданы шаршыдай көл жайқалып тұрды.

Үстінен қарағанда жерге құлап қалған айна секілді көрінді. Айнала тым-тырыс. Шаршыкөл шыныдай қатып қалған. Соха жүгіріп келіп шалпылдатып, судың үстімен жүгіріп өтті.

  – Келіңдер, қорықпаңдар! – деп айқай салды сиқыршы қыз. Элия Бемайдің қолынан ұстап:

  – Жүр, кеттік! – деді.

Екеуі жүгіріп барып судың үстіне шыға кетті. Элия қайта-қайта аяғының астына қарап қояды. Жүзіп жүрген балықтар көрінді. Ол да ғажап қой.

Екеуі шолп-шолп еткізіп, біраз жүгірді. Артынан олар төртбұрышты көлде төртбұрышты доппен волейбол ойнады. Құлағанда ыңғайлы екен, шолп етіп суға жұмсақ түсесің. Кейін əбден үйренген балықтар судың астынан оларды қытықтап ойнап отырды. Олар болса, балықтардан қашып қуыспақ ойнап кетті.

  – Мына балықтар адамнан қорықпайды ғой, – деп Элия біреуін ұстауға тырысты. Бірақ балық қаша жөнелді. Соха Элияның қасына келіп:

  – Бұл тəтті су балығы, – деді оны кішкене жұбатып. Бемай бірден алақанына су алып, судың дəмін татып көрді.

  – Ммм, шынында да тəтті су екен, – деді Бемай ернің жалап.

  – Тұздейімдіктер келсе ащы су боп кетеді шығар. Сол үшін оларды жолатпау керек, – деді сиқыршы қыз екеуіне кезек кезек қарап. Соханың көзі үмітке толы еді. Бағанағы дұға тәжірибесі оған көп нəрсе көрсеткен болар. Екі батыр қайтадан ұялып, көздерін көкжиекке қаратты.

ШОКО ƏЛЕММесто, где живут истории. Откройте их для себя