37. Jak zażartuje z ciebie na Prima aprilis?

836 37 32
                                    

✔️POPRAWIONE 03.04.2021

❤Dean- Deano od samego rana częstował cię przeróżnymi żartami takimi jak:
-Chcesz, to dam ci poprowadzić Dziecinkę... *prima aprilis*
-Podzielę się z tobą Pie *prima aprilis*
Niby nic takiego, a jednak udało mu się..... Zirytować cię dość mocno, ale ty również nie pozostał*ś dłużn*

❤Sam- Sammy dał sobie spokój i nie obchodził święta psot

❤Castiel- Akurat po Casim nie spodziewał*ś się niczego specjalnego. Oj jak bardzo się mylił*ś... On zdecydowanie spędza z Dean'em z dużo czasu! Z rana chciał*ś pobiec do toalety, wieczorem trochę wypił ś, i miał ś kaca, więc liczył się czas. Ogarnęł ś jednak, że dookoła twojego łóżka i w całym pokoju ciasno porozstawiane są kubeczki, nie z wodą, a z olejem, aby jeszcze trudniej było się ich pozbyć.

❤Crowley- Crowls podmienił WSZYSTKO w twoim pokoju na różowe zabawki, np.: zniknęła twoja szafa, a na jej miejscy stanęła jej landrynkowa kopia. Nawet ramoneska znajdująca się w środku zmieniła kolor na fuksje i przybyło jej kilka kokardek rodem z Hello Kitty.

❤Chuck- Chucky jako osobnik z regóły spokojny postanowił dać ci spokój, jednak co do świata miał inne plany. Na CAŁEJ planecie lał okropny deszczy. Udany żart... BARDZO.

❤Gabriel- o ile na codzień z Gabrysiem jest ciężko, o tyle już od rana jasnym było, że w Prima aprilis będzie tylko gorzej. Po za całą masą podłych, ale i śmiesznych żartów jednym z najciekawszych było podmienienie twoich cukierków na *uwaga, uwaga, fanfary poproszę* surowe ziemniaki, polane dla niepoznaki czekoladą, a że ty nie patrzysz, co jesz i pakujesz sobie do ust całe cukierki, kiedy zorientowałaś się, co się dzieje, było już za późno.

❤Lucyfer- Luc, jako esencja zła tego świata, jako szatan w czystej postaci, jako król piekła i pan fałszerstwa, a także mistrz tortur posunął się w tym zakresie bardzo daleko... WSYPAŁ CI SÓL DO HERBATY!

❤Balthazar- Balth dolał ci mleka do wódki-co już samo w sobie jest dziwne- potem dosypał tam soli i -tak dla smaczku- dodał sosu sojowego, a później wmówił ci, że to najlepszy drink w Europie wschodniej.......

❤Benny- Benny zrezygnował z wysiłku i ograniczył się do wsypania mąki do twojej suszarki...

❤Jack- Jacky troszkę się pomylił (to Gabe mu nakłamał) i zamiast robić żarty, oblał cię wodą. Każdy popełnia błędy, prawda?

❤Gadreel- nie widzieliście się przez cały dzień, więc nie mieliście na to czasu.

❤Rovena- wręczyła ci potajemnie woreczek złego uroku. Twoja twarz z naturalnej karnacji zmieniła odcień na jaskrawo różowy. Wyglądało to, jak przerośnięta pisanka!

❤Charlie- miał*ś niezwykle ważne spodkanie, a Charls obudziła cię pięć minut przed jego rozpoczęciem. Szybko ubrał*ś się i wybiegł*ś z mieszkania. Ludzie na ulicy dziwnie na ciebie spoglądali i podśmiewali się, ale przecież ty zawsze masz wrażenie, że wszyscy na ciebie patrzą. Kiedy już był*ś na miejscu, wstąpił*ś na chwilkę do łazienki, aby poprawić włosy. Jak wielkie było twoje zdziwienie, kiedy okazało się, że są krzywo i nierówno pofarbowane na zgniło-zelony kolor z pomarańczowymi pasemkami, na czole masz wypisane: "Suczki górą", a policzki zdobią czerwone serduszka...

----_----_----_----_----

Supernatural preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz