POV SAN
Ik hoor een stem in mn hoofd. "Hallo Sanne ik ben Kira, je innerlijke vos." "innerlijke vos?" " ja, zodra je begint met vechten neem ik het over. maar alleen als je met een zwaard vecht." " ik kan dat zwaard toch niet overal mee naar toe nemen?" " je doet hem ook als riem om." "okee..??" "ik sluit nu de band af ella en selena vertellen je de rest." " selena?" "ellas innerlijke vos." "oke." En toen was de band afgesloten. Ik hoor ellas stem in mn hoofd en ze zegt dat ik naar de oefenzaal moet komen. Ik teporteer naar Ella en ze legt me wat dingen uit. Ook leert Pascal me over mn water gave. ''Oke San hier is water en probeer het te besturen.'' Zegt Pascal. ''Hoe bedoel je besturen?'' ''Nou van deze emmer naar die emmer.'' Zeg hij en wijst naar een witte emmer aan de andere kant van de oefenzaal. ''O echt niet.'' Zeg ik. Hij kijkt me glimlachend aan en ik voel kriebels in mn buik en kijk blozend weg. ''Hey niet doen.'' zegt hij en zet zijn vingers onder mn kin. Ik kijk hem aan en zie dat hij ook bloost. Ik glimlach naar hem.
POV PASCAL
''Oke pascal doe het nu'' zeg ik tegen mezelf. Dan zet ik mijn lippen op de hare. Ik heb mn hand op haar wang liggen en voel haar wang helemaal warm worden.
POV SANNE
Ik voel hoe Kira helemaal gek word en glimlach. Ik ben de eerste die terug trekt. Ik zie dan zn ogen oranje zijn. Wacht wat oranje?! Dat kan alleen bij Kitsune's! ''Pascal je ogen zijn oranje.'' Hij glimlach en zet een stap naar achter en verandert in een vos. Ik glimlach en doe hetzelfde. (A/N ZE VERANDEREN IN EEN ECHTE VOS!) ''Rondje rennen?'' Mindlinkt Pascal me. ''Is goed.'' Mindlink ik terug. We rennen het bos in en rennen een beetje. Daarna veranderen we terug. Zodra we terug verandert zijn horen we voetstappen. We zien een man met een wapen verschijnen. Ik haal mn zwaard tevoorschijn . ''Ga achter me staan pascal.'' ''Nee.'' Ik zie dat hij ook een zwaart heeft. Ik geef een knik en we vallen aan. Ik hoor een schot maar hou de kogel tegen met m,n zwaard. Al snel neemt Kira het over. Bij pascal gebeurt het zelfde. Ik zie nog een Kitsune aankomen. Het is Ella. Ik glimlach naar haar en vecht verder. Waarom kan ik deze man niet verslaan? Dan ineens verdwijnt de man en blijft er zwarte stof over. Ik verander terug naar mezelf en kijk verbaast naar de plek waar de man net stond. Ik berg mn zwaard weer op en kijk verbaast naar Ella en Pascal. ''Ehm laten we maar terug gaan naar onze kamers en doen alsof er niets gebeurt is.'' Zeg ik. ''Goed idee.'' Zegt Ella. ''Lets go.'' Zegt Pascal. We veranderen in onze vossen en rennen naar de school.
Als we aangekomen zijn ga ik naar onze kamer en kom daar Link tegen. ''Ey twinnieee!'' Roep ik en ga naast hem zitten. ''Eeyy Zusieeee!'' Ik lach en pak mn telefoon. Ik open Snapchat en maak een selfie van ons tweeën met de tekst: Best twinnie <3. ''Hey ik heb al een paar dagen niet gegeten.'' zeg ik. ''Omdat je een kitsune bent kan je heel lang zonder eten.'' Zegt link tegen me. ''Naiss.'' Zeg ik ''OW SHITT ik moet nog mn water gave oefenen!'' roep ik. ''Sorry Link maar ik ga naar de oefenzaal byee.'' Zeg ik en teleporteer weg.
In de oefenzaal aangekomen Mindlink ik Pascal en zeg dat ik in de oefenzaal ben.In een seconde staat Pascal naast me. ''Hey.'' Zegt hij en geeft me een kus op mn haren. ''Hey.'' Zeg ik blozend. Ik kijk naar het water. Ik richt mn hand erop en haal wat water omhoog. Ik rich het op de emmer aan de andere kant van de zaal. Het water valt mooi in de emmer. ''VICTORYYY!'' Schreeuw ik. Als Pascal en ik uitgelachen zijn verschijnt die man weer maar nu zijn het er 5. ''Ow god...'' Ik mindlink Ella en binnen no-time staat ze naast me met haar zwaard al klaar. Pascal en ik trekken onze zwaarden en als snel worden alle 3 onze ogen oranje. We rennen naar de mannen. Als we allemaal een kitsune zijn verdwijnen de mannen opeens weer. Ik merk dat ik bang word. "Hey rustig we verslaan ze echt wel." zegt Pascal kalmerend. Ik knik. We lopen alle 3 terug naar onze Kamer en gaan meteen onze bedden in
comment
stem
deelbye
JE LEEST
[Powers At The Boys] {ON HOLD}
FanfictionEen verhaal over 3 meisjes en 3 jongens op een speciaal internaat HOOGSTE RANG: 🏅#1 😍