Part 1: Hawk

14 1 0
                                    

T: Látod már a célpontot Hawk?
H: Tudod mit látok? Kibaszott sok kétlábon járó szőrös, vagy pikkelyes lényt.
T: Nyugodj meg Hawk. Hamarosan kinyírhatsz egyet, azután pedig kapsz egy....
H: Asszem látom a célpontot.
T: *izgatottan* H-hol van?
H: Pontosan a...*előveszi a távcsövet*...pontosan a Red Wing étteremben, ami pont velem szembe van.
T: Vettem Hawk, még ne nyiss tüzet.
Hawk felveszi a puskáját várván a jelre.
T: A többiek felkészültek.....és te?
H: Micsoda kérdés ez...? Már régóta erre várok.
T: Akkor kezdődjék a party....
Hawk beméri a célpontot és ellenőrzi a szél erősségét.
H: A szélerősség tökéletes.
Majd egy női hang megszólal a fegyverből.

*Üdvözlöm Cpl. William "Hawk" Thompson.
A célpontról egy rövid információ.
Neve: Readan Tradis
Kor: 42
Neme: Férfi
Faj: Patkány
Egyéb: ismeretlen*

H: Kösz Em. Nemtudom hogy hol lennék nélküled. Na de most maradj csendben, zavarsz a koncentrálásban.
Egy hangos csattanás volt a jel, Hawk meghúzza a ravaszt. A célpont fejéből ömlik a vér és a földre zuhan.
H: Bingó!
R: Szép lövés volt Hawk.
Szólal meg egy női hang a hangszóróból.
H: Nocsak nocsak. Te is beszállsz a buliba? Rui.
R: Mégis milyen kérdés ez? Csak nem hagyom ki a bulit Hawk. Arról ne is álmodj.
H: *nevet* Nem álmodoztam róla, csak reméltem.
R: Most szívesen megütnélek. De már kiszeretném próbálni Ni-Shat.
H: Ni-Sha?
R: Majd meglátod mire képes a kicsike. Na csá.
Megszakad a kapcsolat.
H: *morog* Nők. Na mindegy.
Kimászik az ablakon és lecsúszik a tetőn. Ahogy földet ér előveszi a pisztolyát és lövöldözni kezd. De nem tart sokáig az öröm, mert a távolból szirénák zaja zavarja meg az irtást.
H: Na már csak ti kellettetek.
Lenéz és egy nő kúszik felé, könnyes szemmel, vércsíkot húzva maga után.
???: Kérem...ne....hagyja....abba...
H: Sajnálom hölgyem, de nem tehetem.
Meghúzza a ravaszt.
H: Bon Voyage. Mademoiselle.
R: Csákány Hawk!
H: Csá Riu. Nos? Hogy teljesített Ni-Sha?
R: Ügyes volt a kislány. Gyors, hatékony és...*a hátára erősíti a fegyvert*...halálos.
Riu elmosolyodik.
H: Ezzel a mosollyal úgy nézel ki, mint egy ártatlan kislány.
R: *elvékonyítja a hangját* Tényleeeg?
Hirtelen egy fekete autó fordult be velük szembe, ami a "RET" feliratot viselte.
H: Na most a helyi rendőrséggel lesz egy kis harcunk.
Rui megpaskolja Hawk vállát.
R: Bízd csak őket rám szivi *kacsint*. Ni-Sha bárkivel elbánik.
H: Ahogy óhajtja, Milady. Akkor majd találkozunk.
Hawk megfordul és egy szűk mellékutcába veti magát. A távolból még alja Rui nevetését. Viszont egy vörös árnyat pillant meg a szeme sarkából. Ami mögötte suhant el.
H: Mi a..?
A szűk utca egy térre nyílt. Aminek a középpontjában egy nagy szökőkút lövellte a vizet a magasba. Körülötte meg hybrid gyerekek játszottak, és a felnőttek vagy padokon, vagy a földön ültek. Hawk előkapta a fegyverét, a feje fölé emelte, meghúzta a ravaszt és elsütötte. A hangra mindenki felkapta a fejét és Hawkra néztek.
H: Itt az idő.
Hawk egy gyíksrácra szegezte a fegyver csövét és torkon lőtte a szerencsétlent. A lény üvöltés helyett csak bugyborékoló hangot adott ki, majd holtan esett a földre. A jelenettől kitört a téren a pánik, felpattantak és a porontyukat felkapva rohanni kezdtek minden irányba. Sokan megpróbáltak elrejtőzni, de Hawk kivégezte őket.
???: Ez nem volt szép dolog Hawk Thompson. *kuncog*
H: He?
A vörös alak nem tétóvázik, leugrik a tetőről pontosan Hawk nyakába.
H: Szállj re rólam te kis..
Rais: Naaaaa *vinnyog*, ne beszélj csúnyán, mert gyerekek is vannak a közelben.
H: Holtak vannak a közelben te Hybrid.
Rais: Ki kérem magamnak! *megjátsza a sértődöttet*
Ez sértés rám és a többi Furry-ra nézve.
H: Óh...akkor jobb ha inkább szörnyetegnek nevezlek titeket.
Rais: Sokkal jobb *vigyor*.
H: Hogyha te tudod az én nevemet, nem ártana ha én tudnám a te nevedet. Legalább lesz egy szép trófeám a kandalló felett.
Rais: *kacag* Milyen kis vicces vaaaagy. Amúgy a nevem Raisen Gridrel. De mostmár....végzek veled.
H: Na ne nevettes törpe.
Rais elpirulva kiveszi a kaszáját a tokjából és támadóállásba helyezkedik. Hawk unalmában elsüti a fegyverét, a golyó Rais lábától pár centire fúródott a talajba.
Rais: T-t-te n-n-normális vagy?
H: Ha csak szórakozni jöttél, akkor félre az utamból. Még sok elintéznivaló dolgom van.
Rais kinyújtja a nyelvét majd enyhe mosolyra húzza száját és egy szempillantás alatt Hawk előtt terem.
Rais: Megvaaagy...*nevet*
Megpördül a levegőben és lecsap Hawkra.

Folytatjuk....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 05, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FIRST BOOK: LΙQЦΙDΔΤΙΘΝWhere stories live. Discover now