BÖLÜM 1

123 8 1
                                    

Her sabah olduğu gibi saat tam 7.30 da gözlerimi açtım. Ama normal insanlar gibi odama giren güneş ışıklarıyla, sinir bozucu çalar saatle ya da alarmın gürültüsüyle değil. Ben her sabah bir yüzle uyanıyorum. Yüzünde belli bir ifade olmayan sadece gözlerini bana dikmiş tam önümde duran bir yüzle. Bu yüz "O". Kim olduğunu bilmediğim her gece rüyamda gördüğüm kişi. Onu birkaç aydır görüyorum. her rüyamda farklı bir yerde karşıma çıkıyor. Sonra saat tam 6.59 da yüzü gözümün önüne geliyor. Tam gözlerimin içine bakıyor. 1 dakika kadar bekleyip konuşmak istercesine ağzını açıyor ve ben uyanıyorum. Her sabah gözlerimi açıp onu gerçek hayatta görüp görmediğimi düşünüyorum. Yolda yürürken insanların yüzlerini inceliyorum. Son birkaç aydır izlediğim tüm filmlerde de aradım onu. Ama onunla ilgili en ufak bir bilgi kırıntıse dahi geçmedi elime. Her sabah belki onu bulurum umuduyla heyecanla kalkıyorum yataktan. Onu arayıpta bulamadıkça umudumu yavaş yavaş kaybediyorum tüm gün boyunca. Ertesi gece tekrar görünce yüzünü vazgeçmemem gerektiğine inanarak uyanıyorum.

Farkındayım çok çok kısa bir bölüm ama bir süredir şehir dışındaydım orada bölümleri yazmaya devam ettim ama paylaşamadım yani en kısa zamanda devamını da paylaşacağım. Yorumlarınız benim çin çoook önemli ve değerli lütfen okuduktan sonra yorum yapın. Şimdiden teşekkürler...

ayrıca bu bölümü hikayeme ilk yorumu yapan kişiye ithaf ettim sana da tekrardan teşekkürler

Gizemli ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin