- Moram ići sa momcima nešto rješavati. Doći ću večeras.- rekao je. Poljubio me je na blic i izletio. Sišla sam dole. Otvorila sam fižider s namjerom sa uzmem mlijeko ali mi ga je Alis zatvorila pred nosom.
- Ovo.- rekla je. Dodala mi je vrećicu krvi. Uzdahnula sam.
- Moraš, nekada. Ne stalno kao mi.- rekla je. Otvorila sam vrećicu i popila krv. Nije bilo loše ali opet mi je i malo smetala jer sam dijelom bila vukodlak. Alis se zamislila.
- Nešto vidiš?- upitala sam je.
- Da, crvenokosu djevojku.- rekla je. Zagrcnula sam se. Počela sam kašljati i ispljunula sam malo krvi iz usta. Saprala sam to vodom.
- Jesi dobro?- upitala me je. Klimnula sam glavom.
- Šta tačno vidiš u vezi te djevojke?- upitala sam je.
- Njen ulazak u Forks.- rekla je. Sranje.
- O Bože.- rekla sam. Praznu vrećicu od krvi sam bacila u kantu.
- Šta je bilo?-
- Jimin...ona je bila njegova prva ljubav. Ona ga je preobrazila u vampira. Tačnije za malo ga je ubila.- rekla sam. Stavila je ruku na moje rame.
- Jimin je dobar momak. Ne brini.- rekla je.
- Ne brinem za njega. Već nju. Imam neki loš osjećaj povodom njenog dolaska. Nešto tu smrdi.- rekla sam.
- Ako nešto bude tu smo svi.- rekla je Alis. Klimnula sam glavom.
Otišla sam u sobu. Obukla sam se i nazvala Liju.
- Idemo šetati.- rekla sam.
Nakon pola sata šetale smo kroz grad.
- Ima li ikakvih novosti iz legla?- upitala sam je.
- Par novih vukodlaka. Neki novi vampir je u gradu.- rekla je.
- Čula sam, Alis mi je rekla.-
- Kako ti i Jimin?- upitala me je.
- Dobro, samo...-
- Samo...Lisa?-
Gledala sam. I nisam vjerovala. Jimin je stajao sa crvenokosom djevojkom. Pričali su. Nasmijao joj se.
- Mislim da ću kući.- rekla sam i okrenula se. Išla sam prema kući. Lija je išla za mnom i ništa nije govorila. Otišla je kada sam ušla u kuću. Dok nisam došla do sobe nisam treptala kako suze ne bi napustile moje oči. Legla sam na krevet. Isplakala sam se.
Luda ideja mi je pala na pamet. Izašla sam iz sobe i iz plakata uzela punu flašu vodke. Legende kažu da se vampiri i vukodlaci ne mogu napiti. Da provjerimo.
Sjela sam na pod na krevetu i otvorila flašu. Uzela sam jedan ogroman gutljaj.
- Pf, zašto bi joj se on vratio? Pa ubila ga je za malo. Muškarci su svinje.- uzela sam još gutljaja. Osjetila sam kako me već hvata. Nasmijala sam se. Nagnula sam flašu i istresla dobru količinu alkohola u sebe. Ostalo je još pola flaše.
- Ružna je.- pričala sam sama sa sobom. Nagnula sam.
- Počupaću onu njenu crvenu kosu. Svakako joj ne stoji.- opet sam nagnula. Flašica se ubrzo ispraznila.
- Uh, nema.- rekla sam. Nekako sam ustala i odšetala do komode. Sjela sam ispred nje i gledala šta sve ima. Ljuljala sam se naprijed-nazad.
Izvadila sam viski i otvorila. Uzela sam gutljaj.
- Lisa šta dodjavola radiš?!- čula sam ljuti Belin glas.
- O-o.- rekla sam. Pukla sam se smijati. Ubice me.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Sumrak: Novi početak
Подростковая литератураPriča je inspirisana na osnovu knjige/filma Sumrak saga. Nalazim se izmedju dva svijeta, dvije istine. Dvije istine koje samo ja, od ljudske rase znam. Nalazim se izmedju istine vampira i vukodlaka. Zovem se Lisa i živim sa svojom polu sestrom Bel...