II.Paisprezece

1.9K 149 8
                                    

    Raven stă în bancă și desenează cu pixul pe caiet si gândindu-se la seara trecută .

    Toată noaptea nu a putut să adoarmă din cauza ultimilor cuvinte folosite de Steave .

     " Ai noroc că blonda nu poate fi manipulată căci altfel te-aș fi distrus în fața familiei tale ! "

     Ce vrea să însemne asta? Cum adică l-ar fi distrus în fața familiei lui? Tatăl ei îl cunoaște de multa vreme pe Steave ?

    Are foarte multe întrebări la care nu poate găsi raspunsul. A încercat în această dimineață împreună cu cele două surori ale ei, dar Filip plecase mult prea devreme la servici, așa că după ce va veni, adică diseară vor discuta despre asta .

- Raven, esti bine? o întreabă April .

- Da, sunt bine, răspunde ea zâmbind .

- Bine, atunci cred că poți veni diseară la o petrecere, nu ?

- Petrecere? întreabă Raven. Da, o petrecere ar fi perfectă, dar nu este prea devreme, totuși este de abia luni, spune ea încercând să nu se mai gândească la ultima ei petrecere la care a fost .

- Este vineri seară, dar Xander a anunțat de pe acum ca să fie toți pregătiți și să nu își facă alte planuri în weekend .

- Xander? întreabă uimită. Xander James organizează petrecerea ?

- Da, el și ceilalți prieteni ai săi, cred ca îi știi, te-am văzut vorbind cu ei .

- Da, avem câteva cursuri împreună și am început să vorbim .

     Dar fetele nu mai apucă să vorbească, deoarece a venit profesorul la oră .

     După șase ore obositoare, Raven împreună cu Zoe merg spre casă. Jade nu a putut să vină, pentru că merge împreună cu Dean .

- Soțul mamei tale te-a abuzat? își face curaj Zoe sa întrebe, desi știa că Raven nu îi va raspunde .

- Din fericire nu, deoarece a apărut tatăl celui mai bun prieten al meu, Maximilian, și acel monstru nu a apucat sa-mi facă nimic, răspunde ea uitandu-se la Zoe .

- Nu mă așteptam să îmi raspunzi, dar mersi pentru sinceritate, spune Zoe zâmbind. Și îmi pare rău că nu am venit mai devreme ca să îl învăț o lecție pe acel nenorocit, continuă arătându-i briceagul pe care îl ține în buzunar .

- Sincer și mie îmi pare rău că nu ai venit, spune și încep amândouă să râdă .

    Pe drum, ele se întâlnesc cu Bonnie, care vine de la cumpărături .

- Bună fetelor, le salută ea fericită .

    Nu o mai văzuse pe Raven de mult timp și vrea neapărat să știe dacă este sau nu împreună cu Xander, iar daca răspunsul este unul negativ, va trebui să își bage ea nasul pentru a-i readuce împreună .

- Bună ziua doamna profesoară, spune Zoe politicoasă .

- Zoe, Raven, puteți să îmi spuneți Bonnie în afara școlii, urăsc să mi se adreseze cu doamna profesoară, ma face să mă simt bătrână, spune ea și le face pe cele două fete să zâmbească .

    Au mai discutat ce au mai discutat, apoi s-au îndreptat spre casa ei, Bonnie fiind dezamăgită că nu a prins-o un moment singură pentru a o intreba de relatia ei cu Xander. Dar, cand a ajuns acasă s-a gândit că mai bine folosește o vrajă pentru a afla ce s-a mai petrecut între cei doi, pentru a nu mai fi nevoită să îi dea explicații blondei .

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum