42. kapitola

1.6K 56 2
                                    

Probrala jsem se nahá a zachumlaná v přikrývce na naší posteli. Zápěstí mě nesnesitelně pálilo. ,,Pořád se neprobrala a krvácí to. Adame pomoc mi!" přešlapoval nervózně pár metrů ode mě Shawn. Pokusila jsem se zvednout do sedu, ale zamotala se mi hrozně hlava, tak jsem si znovu lehla.

,,Adame, probrala se. Ahoj, děkuju" pronesl rychle Shawn a přiskočil ke mně. ,,Co sis to udělala?" hladil mě po tváři a já nebyla schopná ze sebe vydat jedinou hlásku. ,,Ublížil si mi, víš to?" špitla jsem po chvilce koukání do jeho tmavých a momentálně poněkud uslzených očí. Jen přikývl a zvedl se. ,,Promiň, moc mě to mrzí. Neměl jsem žárlit. Byla to kravina."

Po tvářích se mu spouštěly další slzy. Ruce měl od mé krve a tričko taky.

,,Prosím neplač" zašeptala jsem při pohledu na něj. Přikývl a otřel si z tváří slzy. I tak se mu ale z očí hrnuly další. ,,Myslím, že by jsme měli jít spát" pousmál se falešně. ,,Jo, asi jo" řekla jsem a zachumlala jsem se ještě více pod deku.

Až teď mi začalo docházet, že jsem vlastně nahá. Cítila jsem se špatně, když jsem byla přikrytá jen tou slabou látkou, ale i kdybych se chtěla obléct, musela bych poprosit Shawna o pomoc. Vím, že mě už před chvílí nahou viděl, ale tím to taky na dlouhou dobu končí. Radši se obléknu až ráno, pokud to tedy zvládnu.

Stejně budu muset do školy...

***

Ráno jsem se vzbudila a bolelo mě celé tělo. Hlavně zápěstí, ale to už všem asi došlo. Shawn už v posteli neležel, zatímco já byla stále pod přikrývkou. S lehkým motáním hlavy jsem se zvedla z postele, abych se oblékla. Jen co jsem si nandala kalhotky, zjistila jsem, že mám velký problém. Podprsenku už jsem nebyla schopna přes bolest zapnout a pochybuji, že bych se nějak dokázala narvat do těch úzkých černých riflí.

,,Shawne!" zakřičela jsem a on se během dvou sekund objevil mezi dveřmi. ,,Mám menší problém" ušklíbla jsem se na něj a vepředu si přidržovala podprsenku. ,,Pomůžeš mi prosím?" šeptla jsem skoro neslyšně a on ke mně s úsměvem přešel a podprsenku mi zapl.

,,Asi budu potřebovat pomoct i do kalhot" uculila jsem se nevině a podala mu moje černé rifle. Shawn si přidřepl a postupně mi rifle natáhl až k pasu, kde mi zapl knoflík. ,,A kde máš tričko?" zeptal se a rozhlédl se kolem sebe. ,,Ještě jsem si ho nepřipravila, tak mi nějaké vyber" usmála jsem se a mezitím se posadila na postel a začala si vesele pohupovat nohama.

Vypadal roztomile, když vůbec netušil, které tričko mi má vzít. Nakonec vytáhl obyčejný volný černý croptop a přetáhl mi ho přes hlavu.

,,Děkuju" špitla jsem a dala mu polibek na ústa. ,,Sluší ti to" zašeptal a dal mi polibek do vlasů. ,,Můžu ti učesat vlasy?" zeptal se s úsměvem a já kývla a podala mu hřeben.

***

Když jsme dorazili ke škole, většina lidí se na nás otočila. Nevím jestli to bylo kvůli mému zápěstí a nebo kvůli tomu co se stalo včera na hřišti.

,,Ahoj" ozval se za námi mně až moc známý hlas. ,,Ahoj Adame" usmála jsem se a okamžitě ho objala. ,,Bejt tebou, tak takhle veselý nejsem" ušklíbl se ale pak se zamračil. My jsme jen se Shawnem na sebe hodili nechápavé pohledy a Adam vytáhl mobil, který mi následně vtiskl do dlaně.

,,Shawn Mendes se rozešel s Danielle Wilson"

Shawn Mendes (17) byl včera spatřen se svou, teď už nejspíše bývalou dívkou na včerejším školním zápase. Shawn dal vteřinu před koncem gól a Danielle (17) se mu rozhodla pogratulovat. Místo polibku jí od sebe ale hrubě odstrčil a odkráčel pryč. Je tohle konec? Co Danielle provedla? Podvedla ho?

Mobil jsem vtiskla Adamovi zpět do ruky. Z toho článku mi bylo na nic. Pořád se nám serou do života. Vím, že jsem s tím asi měla počítat, ale tohle je nesnesitelné. Nesmíme se ani pohádat, protože jinak to zas bude v novinách.

Teď už jsem ty blbé pohledy spolužáků chápala...

Tady máte další kapču ❤ Víceméně jste psali, že by jste o druhý díl stáli, takže bude 💕 Doufám, že se těšíte 😊 A chtěla bych vás ještě jednou poprosit, jestli by jste se nepodívali i na mojí druhou knížku 🙃 Nikdo to nečte a mě to potom nebaví tolik psát 😅 Mám vás ráda ❤❤❤ Děkuju za každý hlas a komentář 💕🤞

Bad Reputation (Shawn Mendes) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat