Ja sziasztok!Jó most higy kezdjek egy naplót!!Szóval Emma vagyok,Antai-Kelemen Emma,igen Cortez a testvérem.Ja talán ez a legjobb dolog az életemben,ugyanis nála jobb tesó nincs mindig meghallgatott,akkor is amikor tudtam higy hidegen hagyja.De természetes nem Cortezről fog szólni ez a napló hanem RÓLAM !Tehát 15 éces vagyok,2 év van köztünk.És miért lezdek el naplót irni ,ami amugy egyáltalán nem az esetem ,azért mer Mo.-ra költözöm a nagyiélhoz és tőle kaptam ezért gondoltam miért is ne!Amugy szeretek deszkázni és olvasni(lehet meglepő de mem kell mindenben hasonlitan cortezhez)ja és szókimondó vagyok kicsit visszahuzodo de megmondom a magamét ha kell,nem volt még barátom és jobb is igy majd késöbb,és dobpergés düm
düm düm itt egy kép rólam:Sokan mondják hogy cuki a mosolyom,de szerintem mindenki igy mosolyog ja és nem sminkelem magam bármennyire is ugy tünik ,csak labellot használok mert néha repedezett a szám.A szempillámat apumtól örököltem(ez hülyén hangzik).Na de térjünk a lényegre ma szált le a gépem,és én a landolásra ébredtem ugyanis nagyon fáradt voltam.De majd kicsattantam az örömömből mikor leszáltunk gyorsan leszálltam a repülőrör és végig mentem azon a hosszú folyosón mikor kiértem rngeteg emberrel álltam hirtelen szembe kicsit lesokkoltam mert sehol nem láttam cortezt(ő jön értem mert a nagyi nem birja a repülőtereket).Mikor kifurakodtam magam a nagy tömegen előhalászt a telóm és felhivtam cortezt:-Hol vagy-kérdeztem köszönés nélkül-Ha megfordulsz megtudod-mondta az ő sajátos laza stílusában nem kellett 2 mondania megfordultam és ott volt kb50 méterre ledobtam a cuccaim és elkezdtem felé rohanni aztán a nyakába ugrottam és erősen megöleltem(márvagy 5 éve nem láttam)-Jézusom emma de megnőttel- tolt el magátol egy picit hogy megnézzen -Te is ádika(mindig igy hivom)-Megtennétek higy arréb szerelmeskeditek magatok gusztustalan tinédzserek -állt meg előttünk egy 60 év körüli mogorva néni majd tovább akart menni de cortez megszólalt-Hé ő a húgom 5 éve nem láttam csak ne kelljen engedélyt kérnem arra hogy megöleljem-mondta mogorván a néni pedig gyorsan elment vaalmit mormogva .Igen ez az én bátyám.Hazafelé elmeséltem mindent majd cortez felő kérdeztem de nem sokat mondott csak annyit hogy odavan egy lányért ez már nála egy nagy dolog:)