Pisar Silmades

830 66 11
                                    

Tuli pauguga uksest sisse mu klassivend kes jäi lõunal Jessicaga
Mida põrgut tema veel siit tahab?!!??!

"Melissa!!!!!!!!"

"Mis on?!?"

"Jessica..."

"Noh!!??!!! Mis juhtus?!? Mis temaga on?!??!?!??!?"

"Ta rööviti!!!!"

"MIDA?!?!?"

"Jah! Me olime koos ja siis järsku kuulsime lasku ning siis kuulsime kuidas kaks inimest sammusid meie juurde täiesti mustas ja moonutatud häälega"

"Mida nad tegid"

"Nad tahtsid Jessicat ja ütlesid et ainult sina saad talle järgi tulla. Ma ei ole kellegile teisele sellest rääkinud"

"Appi! Kus nad kokku tahavad saada?"

"Oled sa hull peast! Me peame politseisse helistama!"

"Unusta ära! Mu vanemad ei tohi sellest midagi teada!"

"Okei. Sa pead Jessica korteri taga kellegagi kokku saama. Kas ma tulen kaasa?"

"Muidugi mitte!"

"Sa ei tea millega riskid!"

"Tean küll, ma ei karda"

"Kui sinuga juhtub midagi siis sa saad tappa tead"

"Kui ma siis elus olen" muigasin

"Olgu, ma arvan et sa pead aknast välja minema ja ma ütlen et sa jäid magama su vanematele"

"Davai!"

Ma panin endale dressid ja tegin patsi ning ronisin aknast välja. Ta ootas juba ees mind.
"Arvesta sa viid mu sinna ära ja lähed minema. Kui pääsen sealt siis tea et ma lähen teist teedpidi koju, kui muidugi lähen"

"Miks ma kaasa ei või tulla"

"Sest sa võid kõik pekki keerata"

Ta vaatas mind murelikult kuid mõistis mind. Ta peatas auto ja ma väljusin sealt. Oki läheb sõjaks!

Ma läksin Jessica korteri taha ja seal oli mingi mägi kus nägi merd. Seal seisis kaks inimest. Ma lähenesin ja teate kes mulle otsa vaatasid!
STEN JA JESSICA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Sten!?! Jessica!?!"

"Okei Jessica mine nüüd koju, mul oli sind vaja meelitada siia"

"Miks?!?"

"Oota, ma tahan omavahel rääkida"

Jessica kallistas mind hirmunult ja ma sosistasin
"Mine koju, kõik on korras"

Ta jooksis koju ning ma jäin Stenniga
"Miks sa mind niisama ei kutsunud?"

"Sest asi on lihtne ja mul oli vaja siin sinuga rääkida"

"Noh kalla?"

"Ära kutsu mind nii kurat!!!!!!!!!!"

"Sten?"

"Ma sain aru tegelikult kuidas ma sind vihkan ja sa isegi ei lase mul teisi naisi jahtida! Sa hoiad mind kinni!
Ma ei armasta sind! Sure ära!
Ma ei taha sellist elu! Said aru, KAO
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

"Sten?"

"MINE JUBA!!!!!!"

Ma jooksin pisarad silmas. Kuidas ta julges? Ma arvasin et ta leppib sellega et mina olen ainus....

Kes mind siia üldse vajab kui ma siis nii halb olen. Miks üldse siia minusugust vaja on. Maal ongi parem kui üks täpp ja õhu raiskaja kaob..........

Ma jäin vastu puud istuma ja ootasin kui keegi mu lõpuks üles taevasse viib
______________________________________
I know tavapärasest lühem osa kuid modagigi😋loodab et meeldis kuigi tuli kurbust aga voteda ju võib😉
                    ❤️Mammu❤️

Pöördumatu armastus Where stories live. Discover now