התעוררתי בחדר שכבר הפך להיות מוכר.
השעה הייתה עשרים לאחת.
עשרים לאחת?! אוי לא ההכתרה היא באחת! ואני עוד צריכה להתלבש ולהתארגן ומה אני עושה פה ישנה?קמתי במהירות רואה שהתסרוקת והאיפור לא נהרסו.
מה זה היה החלום המוזר הזה אמרתי שמה לב לטבעת שעל האצבע שלי.
הטבעת שאמא שלי נתנה לי.
מה זה אומר אניקס בכלל.
ואיך זה שאני אחת וההורים שלי או אף אחד לא ציין את זה עד עכשיו.דפיקה על הדלת העירה אותי ממחשבותיי, ובדלת עמדה אימי.
"לוריאן, יקירה את ערה. יש לנו הרבה על מה לשוחח. את אמרת וחווית כמה דברים מאד מוזרים ביחס לתהליך שכבר קורה שנים ללא שום שינוי. חמודה שלי יש בך משהו שונה.
אבל על כל זה נדבר אחרי שתוכתרי. ובגלל החזיון עיקבנו את ההכתרה לאחת וחצי.
עכשיו לכי לחדר ההלבשה שם כבר מחכה לך הצוות שלך." היא אמרה בחיוך.הלכתי במהירות מהנהנת לאימי בדרך לחדר שבוא הייתי לפני כשעתיים.
הגעתי בקושי עדיין מתקשה להתמצא והצוות מיד קם לתחיה כשראה אותי והתחיל בעסוקיו.לאחר שהם סיימו הייתה עליי שמלה אדומה יפיפה שהייתה מעותרת ביהלומי אלקסיוס.
אבי נכנס לחדר לאחר שכל הצוות יצא.
לקחתי נשימה עמוקה והוא אמר לי "שמעתי מה קרה עם החזיון. יש לי לאמא שלך ולג'יקוב הרבה על מה לדבר איתך. אבל איך את? לורי שלי, אני לא מאמין שבסוף את תהיהי השליטה של אלקסיוס. אבל תמיד ידעתי, היה בך את זה תמיד. אתה נולדת בשביל זה, לא משנה כמה ניסיתי לברוח מזה." הוא אמר וחייך אליי. "אבא! זה לא מנחם! וחוץ מזה, אני לא בטוחה שאני מוכנה לכל זה... יש נסיכות או נסיכים שמתכוננים לתפקידים כאלה כל החיים שלהם. והנה אני, עדיין לא יודעת איך להגיע לחדר שלי בארמון. אולי נעכב את ההכתרה? נחכה חודש חודשיים, נראה שאני כשירה בכלל." אמרתי בלחץ.
"היי, היי, לוריאן קווין, את הקשבת לי בכלל? את תהיהי מלכה יוצאת מן הכלל, בת שלי את מיוחדת, וחוץ מזה יש לך את זה בדם! אמא שלך היא המלכה הכי טובה שהייתה לממלכה הזאת, ואני בטוח שתהיהי טובה כמוה עם לא הרבה יותר. והעם אוהב אותך, אין לך שום סיבה לפחד." הוא אמר ומחץ אותי לחיבוק גדול.חיבקתי אותו בחזרה נהנהת מהדקות האחרונות שלי כלוריאן קווין.
אבי ליווה אותי אל היכן שכל העם וכל המנהיגים הגדולים היו. כשנכנסתי כולם קמו יחדיו ולרגע זה הרגיש שאני מתחתנת.
התקדמתי אל איפה שעמד בחור זקן יחד עם אימי והנרי המגן שלה.הסתובבתי עם גבי לעם ועם ראשי אל הבחור.
כערתי ברך כפי שהתכוננתי והוא אמר את מילות ההכתרה.
לאחר כחמש דקות בהן הוא מקריא מספר הלבאר, בעודי ובעוד הנרי ואימי כורעים ברך, הוא הוראה לי לעמוד בעוד הוא אמר."את, לוריאן קווין אלקסיוס, מבטיחה להיות נאמנה לממלכת אלקסיוס ולכל אלקסיוני בעמך, נאמנה לחכמה אלקסיוס בכבודה ובעצמה, למשפחת המלוכה, לילדיך ולביתך בחולי, בבריאות, בשלום ובמלחמה, מרגע היותך מלכה ועד הרגע שבוא תסגרי את ענייך לנצח. מתחייבת לשמור לציית ולכבד את חוקי הממלכה שנכתבו לפני מליוני שנים. מתחייבת להיות היורשת לממלכה ולהיות המלכה הבאה של ממלכת אלקסיוס, לנסות להביא יורשים לממלכה, ולהיות כשפית אדמה. מתחייבת להשתמש בכוחות כשפות האדמה שלך רק לטובת הממלכה שלך ולטובת המלוכה ובני העם האלקסיוני. האם את מתחייבת?"
YOU ARE READING
My Knight, My Prince.
Fantasíaלפעמים זה קצת אבסורד המקומות אליהם החיים מובילים אותנו. לוריאן היא בחורה בת 16 שללא ספק לא ציפתה לדברים שקרו לה ביום הולדתה. היא מגלה סודות אפלים על הזהות שלה, על משפחתה, ונעמדת אל מול ההחלטות הקשות בחיה. וליבה, עדיין צריך להחליט במי תבחר ג'יקוב, ה...