--------Önceki Bölümden--------
Olamaz ! Lütfen beni öpmesin !!!
Hayır artık çok geç .
-------------------------------------
Aramızda santimler kalmıştı . Bir anda dudaklarıma yapıştı ve alt dudağımı emmeye başladı . Dudakları sanki benim için yapılmış gibiydi . Elimde olmadan ona karşılık veriyordum . Bu güzel bir histi . Elleri vücudumu keşfe çıkmıştı . Her dokunuşunda eriyordum .
HARRY'NİN AĞZINDAN
Ne yaptığımı bilmiyordum . Sadece onu öpmek istiyordum . Yavaşça ona yaklaştım . Elim hala belindeydi . Ani bir hareketle dudaklarına yapıştım ve alt dudağını emmeye başladım . Dilimle ağzını araladım ve ağzına küçük dil darbeleri bırakmaya başladım . Ağzıma doğru boğukça inledi . Bana karşılık vermesi hoşuma girmişti . Ellerimle bedenini keşke çıkmıştım . Nefes almak için ayrıldık ve alınlarımızı birbirine dayadık . Ağzımı kulağının biraz aşağısına getirdim ve fısıldadım
" Bana ne yapıyorsun böyle ? "
Bir anda yanakları kızardı . Bu haliyle bile o kadar güzeldi ki . Tanrım ben ne diyorum . Hemen ayrıldım ve arabaya doğru yürümwye başladım .Arkamda öylece kala kalmıştı .
" Arabaya gelsene orada dikilip kaldın " dedim sesim alaylı çıkmıştı . Selena ' nın yüzü birden kırmızılaştı . Evet sinirli Selena ' ya merhaba deyin .
SELENA ' NIN AĞZINDAN
Böyle olcağını biliyordum . Tam romantik bir an yaşamışken beni bırakıp gideceğini biliyordum . Çünkü o Harry Styles ' dı . Her istediğini elde eden elde ettikten sonra da bir kağıt gibi buruştueup atan piç kurusu !?!! Oww bu sert oldu . Ona dirsek atıp arabaya bindim . O da arabaya bindiğinde Zayn ' in evinw gidene kadar hiç konuşmadık . Bu iyi konuşmaması daha iyi o dangalağın . Tam inecekken kapıyı kilitledi .
" Senin derdin ne ? Yol boyunca benimle hiç konuşmadın . "
" Değiştiğini sanmıştım Harry !!! Lanet olsun eskisi gibi bir piç olmadığını düşünmüştüm ama yanılmışım !!"
" Sana bunu ne düşündürdü Selena !!!! Seni bırakıp arabaya dönmemin tek sebebi bana seni öptüğüm için bağıracağını düşünmekti bana bunun için mi kızıosun ben sana yaklaşmaya çalıştıkça sen benden daha çok uzaklaşıyorsun !!! Lanet olsun !"
Bir süre sessiz kaldım . Haklıydı . Ona verebilecek bir cevabım yoktu .
" Ben... ben üzgünüm Harry senden uzaklaşmamın tek nedeni ... "
" Bana açıklama yapmak zorunda değilsin " dedi ve kapının kilidini açtı.
" Sadece git yalnız kalmaya ihtiyacım var . Lütfen . "
Harikasın Selena herzamab ki gibi her şeyi bok ettin !!
---------------------------------------
Nasılsınız canlarım ? Uzun zamandır yazamamıştım . Bu yüzden özür diliyorum . Umarım beğenmişsinizdir . Herzaman ki gibi kısa oldu . Bu aralar çok bölüm gelicek hatta yeni bölüme başladım bile :) Sizden ricam yorum yapmanız ve votelemeniz . Sizi seviyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What About Love
FanfictionSelena uçakla kuzeni Zayn' in yanına gelir ancak Harry ile araları pek iyi değildir! Harry' nin Selena üstündeki kötü imajını yok etmesi gerekiyor. Peki bunu başarabilecek mi? Olaylar karıştığında ve Harry'nin geçmişi herkese zarar vermeye başladığı...