25. časť

2.3K 171 2
                                    

Prešiel týždeň a nič sa také nestalo. Austin je už v poriadku a moja mama ešte stále neprišla. Povedala, že má veľa práce a nevie kedy príde. Momentálne sme u Austina a premýšlame čo budeme robiť. Počuli sme jemné klopanie a Austin zakričal aby išla ďalej. 

"Becky môžem s tebou hovoriť na chvíľku?" spýtala sa zo strachom. Zišli sme dole do obývačky a hneď na mňa spustila. 

"Dobre vieš, že ťa mám rda a preto ťa chcem o niečo poprosiť." povedala s klúdom. 

"Počúvam." nadvihla som obočie a čakala čo povie. 

"Musím pracovne odísť na dva dni a chcem aby si tu bola s Austinom a dala na ňho pozor." povedala a venovala mi letmy úsmev. 

"To je samozrejmosť. Bála som sa, že ide o niečo horšie." povedala som cez úsmev a v tom sa zjavil Austin medzi dverami. 

"Mami? Môžem si ju ukradnúť?" v jeho hlase bolo počuť, že má niečo v pláne. 

"Samozrejme, ale Austin dnes večer odchádzam, prídem až za dva dni." povedala smutne. 

Austin si ma prehodil cez rameno a utekal so mnou do jeho izby. Vyslovene ma hodil na postel, pristúpil bližšie a začal ma štekliť. Začala som sa nenormálne smiať a snažila som sa mu povedať aby prestal. 

"Austin ja pomaly idem ešte musím niečo vybaviť dávaj si pozor!" kričala z dola Mischelle. 

"Dobre a dávaj si pozor." odkričal späť a prestal ma štekliť.

Počuli sme ako buchli dvere čo znamenalo, že už odišla. 

"Čo teraz?" spýtala som sa a naberala dych. 

"O niečom by som vedel." povedal a usmial sa.

Lahol si na mňa a jednou rukou sa podopieral aby ma neprilahol. Spojil naše pery v jedny a tie do seba zapadali ako puzzle. Chytil mi lem trička a odhodil ho na zem, to isté spravil aj zo šortkami. Bola som pod ním iba v spodnom prádle a tak som spravila presne to isté aj ja. 

Musím priznať, že keď je iba v boxerkách tak ja strašne sexy. Postavila som sa aby som pre istoru zamkla dvere a v tom som cítila Austinove ruky na mojom chrbáte. 

Cítila som ako mi rozopol podprsenku, chytil ma za zápästie a otočil k sebe. Začal mi bozkávať krk a ja som mu zosunula boxeri, ktoreé som odhodila ani neviem kam. Pri pohlade na ňho som si zahryzla do spodnej pery. 

Chytil ma za zadok a nadvihol. Hneď som si okolo neho obmotala nohy a kráčal so mnou k posteli, jemne ma na ňu položil a začal mi zasypávať hruď bozkami. Chytil lem nohavičiek a odhodil ich na zem. 

Nahol sa nado mňa a spojil naše pery v jedny. Vnikol do mňa dvoma prstami na raz a ja som začala vzdychať. 

"Chcem ťa." povedala som cez vzdychy. 

Austin do mňa jemne vnikol celou svojou dĺžkou a ja som čo raz viac vzdychala. 

" Ooo Austin !" vykríkla som jeho meno, keď pridal na tempe. 

Po chvíľke sme sa unášali vlastným orgazmom. Asutin sa zvalil vedla mňa na postel a nepravidelne sme dýchali. 

"Bola si úžasna. Milujem ťa." povedala pobozkal ma. 

"Aj ja ťa milujem." povedala som a pritúlila som sa k nemu bližšie. 

Po chvíľke sado mnou vyhrala únava a zaspala som. 

Tak nová časť :) prepáčte, že dlho nebola ale nevedela som sa pohnúť :/ dúfam, že sa vám časť páči. Moja nová story je tu http://www.wattpad.com/story/18096924-mystery-love ;) dúfam, že sa vám bude páčiť :) vote & komment by ma potešil :) 

Nebezpečná láskaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang