Jaydalien

9 0 0
                                    

Ik draai me om en kijk recht in de ogen van Jayden. Was hij me aan het begluren? "Hoe lang sta je daar al?" Vraag ik terwijl ik de deur van mijn kamer verder opentrek.

"Owh.. uh.. ja .. ik gi.. het is.." er komt niets zinnigs uit zijn mond en ik begin te lachen. Hij stopt met zijn onnozele gedrag en zijn blik veranderd van betrapt naar lust. Ik kijk hem aan, maar doe niets.

Hij loopt op me af en voor het eerst blijf ik staan. Ik wil dit net zo graag als hij. Ik heb het nodig. Dit was de meest emotionele dag van mijn leven en ik geloof dat hij me alle ontspanning kan geven die ik nodig heb.

Als hij voor me staat en niets doet raak ik ongeduldig. Ik bijt zachtjes en traag op mijn lip en dit maakt Jayden meteen helemaal gek. Hij drukt zijn lippen tegen de mijne en loopt met me naar mijn bed. Hij gaat zitten en trekt me op zijn schoot. Hij had alleen een spijkerbroek aan en ik voel zijn erectie door de broek heen.

Ik ga precies op de bobbel zitten en beweeg heen en weer. Een kreun ontsnapt uit Jaydens mond en ik glimlach ervan. Hij gaat met zijn handen onder mijn shirt en onderbreekt de kus om het shirt over mijn hoofd te trekken. Hij draait me om zodat ik op mijn bed lig en gaat boven me hangen. Hij geeft kusjes op mijn voorhoofd en gaat langzaam naar beneden. Hij gaat achter mijn oor en een kreun verlaat mijn mond. Hij zuigt een beetje en gaat dan verder naar beneden. Op mijn borst laat hij een grote zuigzoen achter en hij vervolgt zijn weg verder naar beneden.

Als hij boven mijn slipje aankomt stopt hij. "Ga verder" hijg ik vol lust. "Jayda.." door zijn stem schieten mijn ogen open en ik kijk hem aan. "Weet je het zeker?" Vraagt hij. Ik glimlach. "Ik ben nog nooit zo zeker geweest!" Dat laat hij zich geen twee keer zeggen en hij trekt in een soepele beweging mijn slipje uit.

Hij gaat met zijn handen over mijn buik en dan naar mijn rug op naar mijn bh sluiting. Hij rukt het los en nu lig ik volkomen naakt op het bed. Hij stopt even en kijkt me bewonderend aan van top tot teen. Ik draai mijn hoofd en sluit mijn ogen.

Zachtjes voel ik zijn vinger onder mijn kin en hij draait mijn hoofd weer in zijn richting. Ik heb mijn ogen nog altijd gesloten, bang voor zijn reactie op mijn lichaam. "Nooit onzeker zijn, je bent prachtig." Fluistert hij in mijn oor. Ik open langzaam mijn ogen en kijk hem aan. Zijn lust neemt toe en hij grijpt meteen met twee handen naar mijn borsten en begint ze te kneden.

Ik kreun zachtjes en dat spoort hem alleen maar aan. Hij geeft weer kusjes op mijn buik, dan naar onder en hij stopt boven mijn vagina.

Ik kijk hem aan en hij mij en dan zonder waarschuwing gaat hij met zijn hoofd naar beneden en begint me te verwennen met zijn tong. "Jayden.." kreun ik van genot en Jayden gaat alleen maar verder.

Hij duwt zonder waarschuwing twee vingers in me en begint me hard te vingeren. Oh dit heb ik nog nooit gevoeld. Als ik voel dat ik ga komen stopt hij. Ik kijk hem vragend aan. Hij glimlacht en trekt zijn broek en boxer uit. Hij plaatst een tedere kus op mijn lippen en stoot dan zonder waarschuwing zijn lengte in me. Ik kreun het uit en hij geniet.

"Dit wilde ik al vanaf de dag dat ik je zag Jayda." Hij stoot hard in me en ik geniet. Luide kreunen verlaten mijn mond. Hij gaat steeds harder en dieper en ik geniet van elke stoot. Na een paar keer hard stoten vertraagd hij de stoten en komt klaar, waarna ik ook klaarkom. Zuchtend valt hij naast me neer op het bed.

Ik sta op en loop naar de douche. Ik sta er zo een vijftien minuten onder en ga daarna naar mijn kamer. Jayden ligt nog steeds op mijn bed. Ik loop naar hem toe en buig over hem heen, hij slaapt. "Jay.." zachtjes schud ik hem wakker, maar hij slaapt al diep. "Jayden.." ik fluister zijn naam in zijn oor en geef hem dan een zachte kus op zijn mond. Hij opent zijn ogen en glimlacht als hij me ziet. Hij trekt me op het bed en omhelst me. "Ga je douchen?" Vraag ik hem. Hij knikt en staat op. "Ik leg wel wat van Cameron neer in de badkamer." Roep ik hem na voordat hij verdwijnt in de badkamer.

Ik sta op en pak wat kleding van Cameron voor Jayden. Ik zet ze voor de badkamerdeur neer op de grond en loop dan weer mijn kamer in. Voor mijn bed blijf ik stilstaan en laat mezelf erin vallen. Als ik onder de deken kruip sluit ik mijn ogen en val meteen in een diepe slaap.

'Wie ben je? Laat me met rust!' Ik ren naar de toonbank en ga erachter staan. 'Waarom doe je dit!?' Gil ik uit. Een grote man staat achter me. Ik kan zijn gezicht niet goed zien, maar zijn vieze grijns wel. Ik gooi alles wat ik maar te pakken kan krijgen in zijn richting. 'Rot op!!' Gil ik terwijl ik naar achter kruip. Ik bots uiteindelijk tegen de muur aan, ik kan geen kant meer op.

De man komt dichterbij. 'Alsjeblieft, laat me met rust!' Huil ik nu. Net als de man zijn pistool op mij richt wordt hij tegengehouden door een stem. 'Jayda.' Ik kijk om me heen. 'Jaydaa..' ik zie wazig drie mensen achter de man tevoorschijn komen. 'Mam? Pap? Omarion?' Vraag ik. 'Jaydaaa..' roept de stem nog harder. De man draait zich om en schiet in hun richting en dan verdwijnen ze.

Helemaal nergens zijn ze nog te bekennen. Ik begin te huilen. 'Laat me niet weer alleen..' ik huil steeds harder en harder. 'En nu ben jij aan de beurt!' Roept de brede, grote man voor me. Als hij dichterbij komt begin ik keihard te gillen en te huilen. ''Nee! Nee! Nee! Laat me met rust! Ik ga je vinden en je komen halen! Ik zweer het ik maak je persoonlijk dood.' Gil ik weer. 'Jayda..'

Bezweet schrik ik wakker van de stem in mijn oor.

Because of you..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu