- Harry! am strigat peste masa. Sirius vrea sa discutam ceva!
Harry s-a oprit din vorbit cu Lupin si a zis:
- Despre...?
- O, NU!
Ne-am intors cu totii spre Molly Weasley. Aceasta stătea cu mâinile în sold și avea acea privire pe care... i-o arunca, de obicei, lui Ron.
- Nu cu Ginny sau ceilalti de fata! Sunt prea mici! spuse ea, categorica.
- Dar noi suntem mari, mama! se plansera George si Fred.
- Vreau sa si eu sa stiu... chitai Ginny.
- Nu! Fred, George, duceti-o pe sora voastra sus! Acum!
Fred si-a dat ochii peste cap si s-a ridicat, dar in a doua secunda, degetele mele erau impletite cu ale lui si doamna Weasley stătea iar cu mainile in solduri.
- Fred! spuse ea apasat.
Fred a zambit si a ridicat mana de care il tineam. Am zambit vinovata si i-am dat drumul la mana, rosie ca focul. Nu credeam ca era momentul potrivit sa discut cu doamna Weasley. In schimb, ea a oftat si a zis:
- George, treci inapoi! Fred, stai jos! Ron, Hermione, aici! Ginny, sus!
Fred mi-a luat mana si a pus-o pe piciorul lui, care era cald. I-am zambit si m-am intors spre Sirius, care astepta sa fim atenti.
- Deci, spuse el, indreptandu-se in scaun, ce vreti sa stiti?
Harry s-a uitat la mine si eu am dat scurt din cap:
- Ăă... Ce face Voldemort? Ce cauta? Ce planuieste?
- Daca putem sa ajutam cu ceva... se baga si Harry.
Sirius s-a uitat la Moody, care i-a facut semn sa continuie:
- In primul rand, a fost scandal la Minister! zise Sirius. Fudge e inspaimantat. Ii este frica de adevar.
- Nu crede ca s-a intors? am zis. Ce prost!
- Exact! exclama Harry.
- Da... zise Sirius calm. In Profetul Zilei se zice ca Dumbledore a innebunit si ca voi mintiti, mai ales Harry, pentru ca de tine, Harley, nu se stiu atat e multe.
- In afara de faptul ca am omorat o fata...
-... pe care trebuia sa o omori! ma sustinu Harry.
- Ideea e ca noi credem ca isi creaza o armata! spuse Sirius.
- De Devoratori? intreba Harry.
- Da, continua el, uitându-se la noi cu o privire interesantă, mai credem ca el cauta ceva.
Se lasa o liniste ciudata, in care mi-am auzit inima batand tare si Fred m-a strans de mana.
- Ceva ce nu a avut data trecuta... a șoptit Sirius și s-a uitat în ochii noștri.
Ador replica asta! Pur și simplu o ador!
Eu am înghițit în sec și am simțit fiori pe șira spinării.
- Ca de pilda, o arma? am zis repede.
- Da, spuse Sirius. O arma plus o armata impotriva noastra! De aia am reunit Ordinul Pheonix. Acum cincizeci de ani, eram mult mai multi, dar acum cei care au ramas au reușit sa scape.
- Dar ce arma sa aiba el?! spuse Harry.
- Eu am o presupunere... mormai Sirius.
- Black! suiera vocea lui Moody. Ai grija ce spui!
CITEȘTI
Harley Potter #5- Profetia
Fiksi Penggemar5/7 Vremuri întunecate ii asteapta pe gemenii Potter. Mai ales pe prietenii lor, cei rămași în viață, acum că Lordul Întunericului a renăscut. Harley începe să aibă mai multe viziuni, fiecare mai înfricoșătoare și mai reală că cea precedentă. Nu ști...