Eric:
M-am trezit de dimineață pentru a merge să-i fac o surpriză lui Ben. De data asta...o surpriză oficială.
Am mers la bijutierul la care am mers și data trecută. L-am rugat să facă un inel special pentru Ben. Aur pur, 2 diamante pe-alocuri, iar inițialele noastre gravate în interior.
Mă întreb dacă o să-i placă! De fapt...grija mea mai mare este...
Mă întreb dacă o să accepte!Am venit înapoi acasă, intrând pe ușă parcă cuprins de fiori! Dacă nu-i place? Dacă mă refuză? Am decis într-un final sa-mi iau inima-n dinți și să las chestiile astea la oparte.
Am intrat văzându-l în bucătărie. Am mers la el îmbrațișându-l de la spate. Putea să simtă cât de tare tremur insa nu a vrut să-mi spună nimic.
-Ben? Vreau să tt-te întreb cc-ceva...
Am spus, punând u-mă ușor în genunchi.-Benny Adrien White! Îmi faci onoarea de a-ti petrece toată viața cu mine și să te căsă-
Nu apucasem să termin ce aveam de zis, căci simțisem cum toată greutatea lui Ben se lasă pe mine, formând cea mai frumoasă îmbrățișare.
-Da! Da! Da! Normal că da! Te iubesc!
-Da?
-Da! Logic! Credeam că mă mai întrebi!L-am luat în brațe, învârtind u-l apoi sărutându-l dulce.
-Doar nu te-ai gândit că voi spune nu!
-Ce? Nu! Deloc!Ei bine, ba da! Dar el nu trebuia să știe asta!
Tot ceea ce contează acum e că noi doi vom fi împreună...pe veci! :)
CITEȘTI
Profu' De Sex//Yaoi//
RandomBen e in primul lui an la facultate. Pentru el, mai totul e nou. Cine il ajuta ?Chiar proful lui de educatie sexuala. Dar oare o face gratis? Mai vedem... 7.10.2018- #2 lgbt