TAŞINIYORUZ, TANIŞIYORUZ, GEZİYORUZ

46 6 0
                                    

Sabah uyanır uyanmaz bir insana taşınıyoruz denir mi? Bende denmez sanıyordum ama deniyormuş. Hatta taşınmışız öğlen 2 de uyandığım için eşyaları taşıdıklarını görememişim. Yeni eve gitmeyi bekleyen bir tek ben kalmışım. Annemgilde saolsun kıyafetlerimi götürdükleri için pijamalarımla gittim yeni eve. Annem "Sağ ayağınla gir. Besmele çek" dedi dediğini yaptıktan sonra eve girdim. Wooww çok harika gene iki katlı ama apartman. Apartmanda oturmayı özlemişim yaa. Aşağıda 3 tane benim yaşımda kız gördüm. Pijamalarımla olduğum için yanlarına gidemedim. Ama biri diğerine Eylül diye seslenmişti. Demekki birinin adı Eylül. wooww annemgil harika her şeyi yerleştirmişler bile bana üstünü değiş de aşağıdaki kızlarla tanış dedi. Canıma sefa. Evden dışarı olsunda nere olursa olsun :) Kapıyı açtığımda karşı komşumuzu gördüm. ohaa kim dersiniz? Tabiiki klasik hikayelerdeki gibi Cem değil. :D Bir amca. "meraba kızım yeni mi taşındınız?" Evet amcacığım bugün taşındık." "hayırlı olsun kızım" "saol amcacığım" "bu arada benim adım Mehmet"  " benimkide Ada" dedim en hanımefendiliğimi takınarak. Karşı komşumla tanıştıktan sonra aşağıya indim. kızlara selam vererek tek tek tanıştım. sarışın uzun boylu kızın adı Öyküydü. Sevmiştim bu kızı. esmer en üst katta oturanınki Derya alt komşumuzun kızı ise Eylüldü. size söylemiştim Eylül diye biri vardı. Demek bus evimli kızmış. Üçünede kanım kaynadı. hemen gezmeye falan başladık. Acıktığımı hissedip eve çıktım. Evden nefis yemek kokuları geliyordu. Karnımı doyurup kızların yanına gittim. Dondurma cips cola falan alıp yedik. Bu kızlar gerçekten eğlenceliydi. Eski evimizin bir cadde aşağısında oturuyorduk. O yüzden okulumdan ayrılmamıştım. Bu kızlara Cem'i hemen anlatmayayım. Biraz zaman geçmeli. Meğer aynı okula gidiyormuşuz. Artık okuldada görüşürüz. Yorulduğumu anlayıp eve çıktım. Müzik dinleyip keyfimi yerine getirdim. Dıtttt. Anlamışsınızdır mesaj geldi. :) Cem: Bugün bir leyler yapalım mı prenses? (saat:4.30) tabii olur ama biz bugün taşındık yeni evin adresi: bılabılabılabılabıla Bekliyorum dedim ve gönderdim. Bu çocuk bir harika. Sorun değil 10 dakikaya ordayım dedi. sadece saçımı düzelttim. Cem geldiğinde hemen indim. arabayla gelmemişti. sorsam ayıp olurmuydu acaba? aammmaann nolcaktı ki ?

-Selam

-Selam

-Naber

-İyi sen

-Bende iyi

-Arabana bir şey mi oldu?

-Yoo hayır iki bina arkanızda oturuyorumda arabaya gerek duymadım

-Hmm sevindim. 

-Yeni eviniz hayırlı olsun

-saol

Biraz bu şekilde havadan sudan konuşarak zamanımızı geçirdik. Biraz dediğime bakmayın saat 9.30 olmuş. Cem'e bakarken dalmış olacağım ki Ada Ada Ada diyen o güzel sesiyle kendime geldim. Ha efendim? Gidelim mi artık. Olur da evden bayağı uzaklaştık üşüdüm sanki. Sorun değil bence sıcak hava al hırkamı giy dedi ama kendi bana giydirdi. hırka bende tiryakilik yaptı. Kokusunu koklaya koklaya burnum içine hapsoldu. eve geldiğimde yanağıma küçük bir öpücük kondurdu. Bİ dakka ya biz şimdi okula gidip gelirkende karşılaşırız. Artık bina arkadaşlarıma söylemem gerektiğini fark ettim. Akşam Derya Öykü ve Eylülle bu Cem konusunu konuştuk. Yarın okul günüydü. Edebiyat kitabımı koyup koymadığımı 5 defa kontrol ettim. Derya Öyküyü Öyküyle Derya beni biz üçümüzde Eylül'ü çağırdık. Bu uygulamayı beğendim. okula giderken gözüm sürekli arkadaydı. bi ara kızlarla konuşmaya daldım arkama bakmayı unuttum ve Cem arkamdan gelip BÖÖ diye korkuttu. Hep sen mi beni korkutcaksın şimdi de sıra bendeydi dedi. O güzel dişlerini göstererek güldü. Okula 5 imiz birden gittik. Umarım her gün böyle olur :)

BEN ONA RESMEN AŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin