*Περιέχει υβριστικό περιεχόμενο
Ντεζη
" Σου έλειψα μωρο μου;" ακουω να μου λεει ο άγνωστος στο αυτι ερωτικά και τα χάνω . Ο άγνωστος ειναι ο Τόλης μου. Με κατάλαβε!
Φεύγω από την αγκαλιά και αρχίζω και τρέχω μακρια του.
Προσπαθώ να βρω τον Κοσμά μεσα στο πλήθος για να φύγουμε.
Νιώθω όμως ότι ο Τόλης μου με ακολουθεί.
Έχω φύγει από την δεξίωση και ειμαι εξω απο το ξενοδοχείο. Βρίσκω ένα ταξί και ειμαι ετοιμη να φύγω.
" Δεν εχεις να πας πουθενά" ακούω μια γνώριμη ανδρική φωνή από πίσω μου .
Βγάζω την μάσκα μου και γυρνάω στον Τόλη.
" Τι θες " του λεω απαιτητικά. Ενώ η καρδιά φτερουγίζει από την ώρα που τον είδε .
" Να μιλήσουμε " μου είπε καθώς έβγαλε και εκείνος τα μασκα του. Αχ αυτά τα ματια του εχω ερωτευτεί!.
" Δεν έχουμε να πούμε τίποτα " του απαντάω και προσπαθώ να μην δακρύσω.
" Πάμε να φύγουμε από εδώ θελω να μιλήσουμε " Μου λεει καθώς με αρπάζει από το χέρι και με βάζει μέσα στο αυτοκινήτου. Δεν μπορω να ξεφύγω πλέον πρέπει να παίξω καλα τον ρόλο μου.
Σε όλη την διαδρομή δεν μιλούσαμε. Απέφυγα να τον κοιτάξω . Είμαι δίπλα με τον άνθρωπο που αγαπώ οσο τίποτα .
Φτάσαμε σε ένα ήσυχο μέρος ανοιξα την πορτα και βγήκα εξω . Καθίσαμε σε ένα παγκάκι το οποίο απέναντι του είχε την θάλασσα.
Εκείνος με πλησίασε.
" Γιατί μου είπες ψέματα " μου είπε καθώς μου χάιδεψε το μάγουλο. Το άγγιγμα του με επηρέασε. Έχω να το νιώσω τοσο καιρο!
" Δεν σου είπα ψέματα " του λεω καθώς δεν μπορώ να τον κοιτάξω στα μάτια.
" Γιατί έφυγες μακρια μου Ντεζη ;" μου είπε καθώς κοίταζε την θάλασσα.
" Γιατί σου κάνω πολύ κακό που είμαι κοντα σου " του απάντησα καθώς κοίταξα και εγώ την θάλασσα.
Η νύχτα ηταν πιο ομορφη απο ποτε. Τα αστέρια έλαμπαν σε αντίθεση με την καρδιά μου που ήταν μαύρη.
" Ντεζη μου λείπεις" μου λεει και με αιφνιδιάζει.
" Τι είπες ;" του λεω καθώς δεν μπορώ να το πιστέψω.
" Είμαι ερωτευμένος μαζί σου αηδονακι " μου λεει καθώς μου χαϊδεύει τα μάγουλα. Αυτό δεν το περίμενα ότι ο Τόλης ειναι ερωτευμένος μαζί μου . Πώς μπορεί να μου λεει ότι ειναι ερωτευμένος ενώ αρραβωνιαζεται την Ναταλία.
" Είσαι ψεύτης...αλητης ...σε μισώ....οσο τίποτα αλλο στον κοσμο..με κοροϊδεύεις " του λεω καθώς τον χτυπάω δυνατά στο στήθος.
" ΠΑΣ ΚΑΛΑ Ντεζη;" μου λεει καθώς πλησιάζει τα χείλη μου.
" Σε μισώ ρε ....σε μισώ....μου λες ότι με θες ενώ αρραβωνιαζεσαι την Ναταλία " εκεινος πλησίασε ακόμα περισσότερο. Η ανάσα του με την ανάσα του πήγαιναν πάνω κάτω.
Τα χειλη του ακουμπούσαν τα δικά μου . Ωωω θεέ μου το πρωτο μας φιλι!
Δαγκώνει το κάτω χείλος μου και εγώ βάζω τα χέρια μου πίσω στον λαιμο του και τον χαϊδεύω.
Η γλώσσα του με την γλώσσα μου χορεύουν το δικό τους χορό. Το φιλι από γλυκο και τρυφερό έγινε παθιασμένο. Φιλαει υπεροχα ο άτιμος! Βογγητά βγαίνουν από τα στόματα μας καθώς και οι δυο απολαμβάνουμε το φιλί. Το φιλι συνεχίζεται με πάθος μέχρι να μην μπορούμε να πάρουμε ανάσα. Τα χειλη μας χωρίζουν και ενώνουμε τα μέτωπα μας . Οι ανάσες ακαθόριστες ! Χαμογελάμε ο ένας στον αλλον γλυκά.
" Εγώ εσένα θέλω και δεν αρραβωνιαζομαι καμια Ναταλία " μου λεει και εγω από την χαρα μου του δίνω ένα πεταχτο φιλι αλλα εκεινος με τον δικό του τρόπο το μετατρέπει σε παθιασμένο.
Σταματά το φιλί μας και εκείνος φεύγει από την αγκαλιά μου και αρχίζει και κλωτσάει την άμμο.
" πως περνάς με τον γκόμενο;" μου λεει και με μπερδεύει λίγο.
" Ποιον γκόμενο ρε Τόλη;"
" Δεν είμαι μαλακας η Ναταλία μου είπε ότι μας κάλεσες στους αρραβώνες σου " μου λεει φανερά εκνευρισμένος. Εγώ αυτό δεν το είπα ποτέ αυτή μου είπε ότι ειναι καλεσμένη στον αρραβώνα τους.
" Δεν ισχύει αυτό εμενα με κάλεσε στον δικο σας αρραβώνα " του λεω και μένει έκπληκτος .
" Τι ; Ντεζη μην γυρίζεις τα πράγματα παραδέξου την αλήθεια " μου λεει.
" Δεν έχω να παραδεχτώ τίποτα αυτη ειμαι Τόλη και αμα σου αρέσω. Ξέρεις ποια ειμαι . Δεν ακούω κανένα και τίποτα . Έτσι με γνώρισες δυναμική. " του απαντάω και εγώ φανερά νευριασμένη.
" Γιατί δεν παραδέχεσαι ότι εχεις γκομενο και σε πηδάει ;" μου λεει καθώς η ένταση της φωνής του είναι πολύ δυνατή.
Με το που ακούω τι μου λεει του δίνω ένα δυνατό χαστούκι.
" Ποια νομιζεις ότι είμαι και μπορείς να μου μιλάς ετσι ...εγω Δεν είμαι καμία πουτανα οπως ειναι η Ναταλία σου. Το κατάλαβες. Μπράβο απο ότι φαίνεται με ξέρεις πολύ καλά " του λεω ειρωνικά καθώς φωναζω αρκετά και εγώ . Προσπαθώ να βγάλω όλη αυτή την αγωνία που περνάω πανω του. Θελω να ξεσπάσω.
" Μην τολμήσεις και ακουμπήσεις τα χερια σου ξανά πανω μου το κατάλαβες Ντεζη. " μου λεει καθώς με ταρακουνάει από τους ώμους.
" Άσε με ρε άνδρα....δεν έχεις αρχιδια ρε ...αν με ήθελες θα με έψαχνες παντού. Ένα εχω να σου πω σε μισω που έχεις καταστρέψει την ζωή από την ημέρα που σε γνώρισα " του λεω καθώς τον βαράω στο στήθος με δύναμη .
" έχεις νιώσει ποτέ να θελεις να έχει διπλα τον άνθρωπο σου και να μην υπάρχει . Έχεις νιώσει να σου λείπει και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα χωρίς εκεινον. Έχεις νιώσει ένα κενό μέσα σου. Έχεις νιώσει την ανάγκη να τον πάρεις αγκαλια και να τον φιλήσεις ναι να κάνετε ερωτα μέχρι το ξημέρωμα. Πες μου έχει νιώσει;" μου έλεγε καθώς φώναζε.
" Δεν ξέρεις εσύ τι έχω νιώσει εχω και τι περνάω εγω. Εύχομαι κάποια μέρα να καταλάβεις ότι κανείς λάθος. Να προσέχεις Τόλη " του λεω με δάκρυα στα ματια καθώς φευγω απο εκεινο το μέρος . Αφήνω την μάσκα να πέσει κάτω στην άμμο και αποχωρώ.
Βγαίνω στους δρόμους και αρχίζω να περπατάω με δάκρυα στα ματια. Δεν ξερω που πηγαίνω. Σκέφτομαι το φιλί μας και αγγίζω τα χειλη μου απαλα. Ακόμα εχω την αίσθηση των χειλιών του πάνω μου. Ακόμα νιωθω την ανάσα του . Τα δάκρυα μου δυναμώνουν. Ο ερωτας πονάει πολυ. Τον βρίσκεις και μετα τον χάνεις. Έτσι απλά χωρίς ενα γιατι ; Χάνεις τον άνθρωπο που έχεις ερωτευτεί και δεν ξέρεις για ποιο λόγο. Απλά το έφερε ετσι η ζωή. Ο ερωτας είναι όπως θάνατος. Με τον θάνατο γλιτώνεις να πονάς σωματικά αλλα και ψυχικά αλλα ο έρωτας είναι χειρότερος θάνατος. Σε σκοτώνει όσες φορές θελει χωρίς έλεος και έτσι πρέπει να παραμείνεις δυνατός γιατί μέσα σου εισια νεκρός αλλα ακομα το σώμα σου ζει . Έτσι απλά!" Το έργο τελείωσε η αυλαία έπεσε "
Ταραν! Κεφάλαιο...ειχα γράψει το σκ αλλα η εφαρμογή το έσβησε και έπρεπε να το ξαναγράψω.
Πώς σας φάνηκε το κεφάλαιο.
Ένα φιλί.....αλλα μετά η Ντεζη είναι σε απόγνωση.Περιμένω με ανυπομονησία σχόλια, αστέρια αλλα μηνύματα..
Πολλά φιλιά τα λέμε σύντομα...
Corfuhello ❤
ВЫ ЧИТАЕТЕ
" Το Αστέρι της Νύχτας"
Любовные романыΤο όνομα της Νταίζη... Το όνομα του Αποστόλης. Εκείνη τα βράδια τραγουδούσε στα μπουζούκια και όλοι την θαύμαζαν. Την φώναζαν 《αηδόνι》. Εκείνος ένας όμορφος και γοητευτικός δικηγόρος ,του οποίου του αρέσουν οι γυναίκες. Τυχαία θα παει στο μαγαζί κ...