44. kapitola

1.7K 59 4
                                    

Shawn přišel domů a okamžitě si to zamířil za mnou do ložnice. ,,Ahoj" pozdravil mě potichu a sedl si vedle mích nohou. ,,Tak copak se stalo?" usmál se jemně a já začala vyprávět.

***

,,No a pak mi do té rány plivla" dokončila jsem svojí řeč. ,,Sedni si a ukaž mi tu ruku, prosím."

Chytl mě za pravou ruku a pomohl mi do sedu. Do teď z rány teklo trochu krve ale už pomalu ale jistě zasychala. Když se začal okolo těch dvou ranek dotýkat opatrně prsty, zabolelo to. Bylo to nepříjemné a rána začínala znovu pálit. Snažil se ale být jemný.

,,Máš to trochu nateklé" promluvil po chvilce zkoumání mích ran. ,,Nesnáším ji" špitla jsem a opřela si hlavu o jeho rameno. ,,Dojdu pro obvaz, počkej tady" řekl a já byla nucena svou hlavu opět zvednout.

Vzala jsem si do ruky telefon a prohlédla si zprávy, do kterých mi několik lidí, včetně mích kamarádů, poslalo tu stejnou věc. Další článek.

,,Shawn Danielle týrá?"

Shawn Mendes (17) se zřejmě se svou přítelkyní Danielle Wilson (17) nerozešel. Naopak jsme ale zjistili, že se před pár dny nastěhovali do společného bytu. Tím štěstí ale zřejmě končí.

Danielle se dnes objevila ve škole s obvazem na zápěstí a její kamarádka Casey uvedla, že se řeže. Zřejmě jí totiž zpěvák týrá a ona to řeší sebepoškozováním. Výstup na hřišti, o kterém už jsme tu měli článek včera, tedy asi vypadal jinak, než to ve skutečnosti je.

Shawn zřejmě necítí k Daniell žádný cit a jen jí využívá. Ona je asi jen další z jeho fanynek, se kterou si hraje a využívá jí.

Článek ještě kousek pokračoval ale dál už jsem to číst nechtěla a navíc se v tu chvíli objevil ve dveřích Shawn s obvazem. Přistoupil beze slova ke mně a začal mi namotávat obvaz okolo zápěstí.

,,Promiň" vypadlo z něj najednou. Vůbec jsem nechápala za co se omlouval. ,,Choval jsem se jako kretén" pousmál se smutně. ,,Nedávej si furt všechno za vinu, dobře? Už se to stalo, všechno je v pořádku, já jsem v pořádku. Je to jen pár jizev" chytla jsem jeho obličej do dlaní, aby se na mě musel podívat. ,,Hrozně moc tě miluju a ať je to sebetěžší, vždycky budu" přitáhla jsem si ho k sobě.

Do polibku se začal usmívat a já si ho za zátylek přitáhla tak moc k sobě, až jsme přepadli. Teď už se nepokrytě smál, ale za chvíli se jeho rty objevily zpět na těch mích.

Ucítila jsem jeho ruce, které pomalu hladily mé boky pod tričkem. Vlastně to netrvalo moc dlouho a mé tričko se ocitlo na zemi...

***

Ráno jsem se probudila nahá vedle stále spícího Shawna. Od pasu dolů byl přikrytý peřinou. Vypadal roztomile, když spal. Spokojeně oddechoval. Moje malé koťátko. Teď jsem v něm zas viděla toho nevinného kluka. Kluka, kterému je vážně sedmnáct.

Pozorovala jsem jeho rysy obličeje. Ostrou čelist, roztomilý nos a rty, které byly i ve spánku staženy do jemného úsměvu. Při pohledu na něj jsem se začala usmívat taky. Včera byla ta nejhezčí noc mého života...

Rozhodla jsem se jít udělat snídani, tak jsem popadla své spodní prádlo a jeho tričko. Oblékla jsem si to na sebe a zmizela v kuchyni.

***

,,Dobré ráno" vešel s zívnutím a jen v teplákách do kuchyně. ,,Ahoj" usmála jsem se jako sluníčko. ,,A já se to tričko snažil teď asi pět minut najít. Proč mě to, že ho máš ty, vlastně nepřekvapuje?" zasmál se a sedl si ke stolu.

Bez odpovědi na jeho otázku jsem odešla do kuchyně a po chvilce jsem se vrátila i s talířem plným muffinů. ,,Muffinyyy!" vypískl Shawn a hned si jeden vzal.

,,Chutnají ti?" usmála jsem se na něj. ,,Jo" usmál se s plnou pusou. Já se nad tím jen ušklíbla a pokračovala v jídle.

***

,,Když už jsme nešli do školy, co takhle si udělat výlet?" usmál se po jídle.

Jakože tahle kapitola se mi vcelku líbí ale budu ráda i za váš názor 😅 Tahle knížka bude za chvilku končit, tak připomínám, že bude i druhý díl ❤ Mám vás moc ráda 🙈❤❤ Budu ráda za každý komentář a hlas 💕

Bad Reputation (Shawn Mendes) ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat