»ʏօʊ aʀɛ ʍʏ«

888 86 22
                                    

Mladý růžovovlásek procházel poměrně hlučnou chodbou. Díky jeho velikosti se cítil opravdu jako bezbranné dítě. Doťapkal ke svoji skříňce a otevřel ji, aby si vyměnil učebnice.

JUNGKOOK

Do školy jsem dnes přišel dříve, abych si mohl hrát. Mám zálusk na jednoho pidižvíka. Park Jimin. Růžovovlasý kocourek. Je hodně zamlklý. Nemá moc kamarádů. Proč bych to nemohl zkusit já.

Zrovna jsem vešel se svou partičkou kluků do školy. Mávl jsem na ně rukou, ať na mě počkají ve třídě. Měl jsem pro teď důležitější práci. Rozeběhl jsem se po chodbě a omylem vrazil do Jimina. Nebylo to omylem. Spadl na zem a rozsypaly se mu všechny učebnice.* ,,Omluvám se! Moc se omlouvám to jsem nechtěl!" řekl jsem, škoda že je to všechno jen hrané, ale proč by ne.

Sehl jsem se pro jeho učebnice a začal je po jedné sbírat do mých rukou, mezitím co jsem mu koukal do očí. Být na mém mužství, tak klidně už leží pode mnou a vzdychá přede všemi mé jméno. Budeme si hrát, Jiminie. ,,Uhm t-to je v pořádku" vysoukal ze sebe a taky si kleknul, co nejrychleji si začal sbírat věci. Celou dobu měl pohled zapíchnutí do země. Znérvózňoval ho můj pohled.

Jeon Jungkook. Největší bad boy téhle školy. Jimin se divil že se mu omluvil a pomáhá mu. Něco mu tady nehraje. ,,Vážně mě to mrzí.." nervózně se usměju a postavím se. Oprášil jsem si oblečení a podal mu rychle pomocnou ruku. V té druhé jsem držel jeho učebnice. ,,M-mohl bych tě za to někam pozvat?" Vydechl jsem a omluvně se na něj koukal.

Jimin ruku odmítl a zvedl se. Po jeho otázce vykulil oči. ,,M-mě?" zakoktal se růžovovlasý a jeho tváře nabraly lehký odstín růžové. ,,Ne, ty učebnice co máš v rukách. Samozřejmě, že tebe." Daroval jsem mu lehký Bunny úsměv a stáhl ruku. Nervózně jsem se podrbal na zátylku. Prosím.. noták. Přijmi to. Jimin po chvilce lehce přikývl. ,,T-tak fajn ale nebudu se zdržovat" Řekl a prohrábnul si vlasy.

 ,,Děkuju!" Výpískl jsem a podal mu učebnice. ,,Chceš pomoct?" Mrkl jsem na něj. Měl jich poněkud moc. Na hodiny učebnice ani žádné zbytečné sešity nenosím.  ,,Ne" odvrátil pohled. Podíval se za mě a jeho rty se srolovaly do zamračeného výrazu. Dívala se sem Jungkookova parta a to menšího dost znepokojilo. ,,J-ja už m-musím" sklopil pohled a rychlým krokem odešel do svoji třídy.

Překvapeně jsem ho pozoroval. Pokrčil jsem nad tím rameny a otočil se na patě. Ahá~ kluci. Zákeřně jsem se na ně usmál a udělal vítězné gesto. Samozřejmě jsem se postaral, aby to Jimin neviděl. Teď by to mělo jít už úžasně. Jako po másle. ,,Hrozný kunďák, Kooku." plácl jsem si s Taehyungem a opřel se o skříňky. ,,Je blbější než se zdál." Pronesu bez emocí. ,,Víš, že mu to totálně ublíží, že ano?" pronesl Jin se založenýma rukama na hrudi. Přikývl jsem.

Zazvonilo a já se odrazil od Skříňky. Spokojeně jsem se usmíval a vešel do třídy. Mrkl jsem po Jiminovi a sedl si na své místo dozadu u okna. Jimin přemýšlel do čeho se to upsal. Vrtalo mu hlavou, to jeho chování sám nechápal proč Jungkooka neodmítl.  Sklopil pohled a skousl si dolní ret.

Byl jsem spokojen jeho reakcí. Všechno jsem viděl, Jiminie. Ano, už to bude jednoduché. Vytáhl jsem kousek papírku. Napsal jsem na něj krátkou otázku. - Kam bys rád zašel? Sluší ti to, Jiminie~ Jungkook. -  Spokojeně jsem se usmál a hodil ho po něm. Přistál mu na lavici. Dělal jsem, že o ničem nevím, protože učitelka podezíravě čuměla, když vešla.

 Zmateně se podíval kolem sebe a papírek rychle vzal do ruky. Když se učitelka nedívala rozbalil jej. Zčervenal  a schoval si obličej do rukou. Když už to nebylo tolik vidět, vzal do ruky růžovou gelovku a napsal mu odpověď - Mám rád přírodu takže procházka nebo kavárna. Uhm a děkuji. - Papírek  skrčil a co nejrychleji ho hodil hnědovlasému. Jestli to zjistí učitelka bude mít problém.

Bᴀᴅ Bᴏʏ » ᴊɪᴋᴏᴏᴋ «Where stories live. Discover now