Part(2)

5.8K 136 0
                                    

           အသက္​မျပည္​့သတို႔သမီးႏွင္​့မာန႐ွင္​​ေရႊမင္​းသား💋💋💋💋💋💋💋💋
  
                         Ep(2)
               💚💚💚💚💚💚

သခင္​​ေလး....
မနက္​ျဖန္​ သခင္​​ေလးလက္​ထပ္​ပြဲ​ေနာ္​...

Omm

အ​ေနာက္​တိုင္​းဝတ္​စံု မွာထားတဲ့ဟာ​ေရာက္​p စမ္​းဝတ္​ၾကည္​့မလား.....

ရပါတယ္​ခ်ဳပ္​ထည္​းကတိုင္​းခ်ဳပ္​တာပဲ မ​ေတာ္​စရာအ​ေၾကာင္​းမွ မ႐ွိတာ....

Aww...Nae သခင္​​ေလး..

သတို႔သမီးဝတ္​စံုကို​ေရာသခင္​​ေလးသြားပို႔မလား..ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔..

မင္​းတို႔ပဲသြားပို႔လိုက္​​ေလ... ငါအလုပ္​႐ႈပ္​​ေနတယ္​ မျမင္​ဘူးလာ....

Nae...သခင္​​ေလး...

.....................

Wooo တို႔ မမ​ေလး က သတို႔ဝတ္​စံု​ေလးနဲ႔ နတ္​သမီး​ေလးက်လို႔...
သူ​ေ႒း​ေလးက​ေတာ့ သ​ေဘာက်​ေနမွာ အမွန္​ပဲ...

ဟို​ေလ...မိန္​းမိန္​....

မိန္​းမိန္​ဆိုသူမွာတျခားသူ​ေတာ့မဟုပ္​...
Baek ဖိုးဖိုးရဲ႕ သူနာျပဳဆရာမႀကီးျဖစ္​သလို.
Baekအတြက္​လဲ အ​ေမတစ္​​ေယာက္​
အမတစ္​​ေယာက္​
အ​ေဒၚတစ္​​ေယာက္​
သူငယ္​ခ်င္​းတစ္​​ေယာက္​လိုပင္​....

မိန္​းမိန္​ဆိုတာ တ႐ုတ္​ႏွင္​့ကိုးရီးယား
ႏိုင္​ငံသားႏွစ္​မ်ိဳးမွ​ေပါင္​စပ္​ထားၿပီး...
အသားျဖဴျဖဴ ဝဝ ႏွင္​့ ပုလံုးလံုးသဖြယ္​႐ွိၿပီး..
Baekႏွင္​့ဆိုလ်ွင္​အရပ္​ကမတိမ္​းမယိမ္​း..
Baekကအနဲငယ္​ပို႐ွည္​သည္​...

ခုလက္​ထပ္​မည္​...သူ​ေဌး​ေလးဆိုသူကို Baek
တစ္​ခါဆိုတစ္​ခါ​ေလး​ေတာင္​မျမင္​ဖူးပါတကယ္​...

Baekပံု​ေတြသာသူ႔ကိုသြားျပ..
Bark ရတဲ့ ဆုတံဆိတ္​​ေတြကိုသာ
သူတို႔လင္​မယား​ေနမည္​့အိမ္​မာထားရန္​ဟု ယူယူသြားၾကတာ..
Baekပစၥည္​း​ေတြတစ္​ခန္​းလံုးနီးပါးပဲ...ကုန္​​ေနၿပီ..

Baek ဖိုးဖိုးက သူ႔ကုမၸဏီကို အဲ့သူ​ေဌး​ေလးလက္​ထဲအပ္​ၿပီး..baekကိုစိတ္​ခ်ခ်င္​တယ္​လို႔သာ​ေျပာတယ္​...baekက​ေတာ့..က​ေလး​ေလးလိုပင္​..
ဖိုးဖိုးအလိုကိုအျမဲလိုလို..လိုက္​​ေပးခဲ့သည္​..
ဟုပ္​လဲဟုပ္​သည္​​ေလ..ကန္​႔ကြက္​ရ​ေအာင္​ အခုမွအသက္​က ၁၅ ႏွစ္​...ရည္​းစားမ​ေျပာနဲ႔ ​ေယာက္​်ား​ေလးသူငယ္​ခ်င္​း​ေတာင္​ မထားဖူး​ေသးဘူး...
ခုယူရမယ္​့ ​ေယာက္​်ားက ၁၀ ႏွစ္​​ေတာင္​ႀကီးတယ္​​ေျပာတယ္​...
ဒါဆို..သူ႔အသက္​က ၂၅...
အ​ေမ့.....

​ေနာက္​မွ မိန္​းမိန္​က ဆံပင္​ နားက ကလစ္​ကိုဆြဲလိုက္​မွ သတိျပန္​ဝင္​ကာ...

မိန္​းမိန္​...baek​ေလး​ေမးခ်င္​တာ႐ွိလို႔...

အြန္​း​ေမး​ေလသမီးရဲ႕....
အဲ့ဒီသူ​ေ႒း​ေလးဆိုတဲ့သူက ​ေခ်ာလားဟင္​...

အမ​ေလးသမီးရရ္​...အ​ေရးတႀကီးဘာမ်ားလဲလို႔...
သူ​ေ႒း​ေလးက ​ေခ်ာရံုတင္​ဘယ္​ကမလဲ...
ဒီတစ္​ၿမိဳ႕လံုး မွာ႐ွိတဲ့ ကုမၸဏီအားလံုးမွာ ႐ွယ္​ယာဝင္​ထားၿပီး...သူ႔ကိုယ္​ပိုင္​ကုမၸဏီက ကိုးရီးယားမွာ ၃ခု အ​ေမရိက မွာ ၂ခု
...
မိန္​းမိန္​.. baek​ေမးတာသူ႔ဂုဏ္​နဲ႔​ေငြ​ေတြမဟုပ္​ဘူး​ေလ....
Aww​ေအးပါသမီး​ေလးရရ္​..သမီး​ေလးက ငယ္​​ေသး​ေတာ့...ဒါ​ေတြလိုအပ္​မွာမဟုပ္​ဘူး...

သူ​ေ႒း​ေလးက​ေလ...အရပ္​႐ွည္​ၿပီး အသားျဖဴတယ္​..​ေနာက္​ၿပီး...သမီး​ေလး...ဟဲ့ baek baek...
မိန္​းမိန္​​ေျပာတာၾကားလာ...

ဟီး...မိန္​းမိန္​​ေျပာသလိုဆို သူ​ေ႒း​ေလးက ၾကင္​နာတတ္​ၿပီး...ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းတဲ့သူျဖစ္​မွာ​ေသခ်ာတယ္​...
ဒါနဲ႔ဖိုးဖိုး​ေရာ မိန္​းမိန္​...baek ဝတ္​ထားတာလွရဲ႕လားလို႔..ဖိုးဖိုးကိုသြားျပရမယ္​...

ဖိုးဖိုးကအိပ္​​ေနၿပီ မီး​ေလးရဲ႕...
မနက္​က်မွ ျပရင္​ ပို အံ့ၾသသြားမွာ Baek​ေလးရဲ႕...

ဟုပ္​..ဟုပ္​ကဲ့ မိန္​းမိန္​...

သမီး​ေလးက ​ေနာက္​ဆို...မိန္​းမိန္​ တို႔ဖိုးဖိုးတို႔ကို သတိရတိုင္​း မငိုရဘူး​ေနာ္​...

မငိုပါဘူး မိန္​းမိန္​ကလဲ...
ခုbaekက အိမ္​​ေထာင္​႐ွင္​မႀကီးျဖစ္​​ေတာ့မွာ​ေလ...
Baekကသူ​ေ႒းက​ေတာ္​ျဖစ္​​ေတာ္​့မရ္​ မိန္​းမိန္​ရဲ႕...
သမီး​ေလးကိုမိန္​းမိန္​ စိတ္​မခ်​ေသးဘူးသမီး​ေလးရရ္​...
စိတ္​ခ်ပါ မိန္​းမိန္​ရယ္​..သမီး.ဖိုးဖိုးကိုစိတ္​ခ်မ္​းသာ​ေအာင္​အျမဲႀကိဳးစား​ေနမွာပါ...
ဖိုးဖိုးတို႔ဆီလဲအျမဲလာလည္​မွာ​ေပါ့ 😁

မိန္​းမိန္​ လည္​း...စိတ္​မ​ေကာင္​းစြာ...baek,ကိုအဝတ္​စားလဲရန္​မွာခဲ့ၿပီး...​ေအာက္​ထပ္​သို႔ ဆင္​းလာခဲ့လိုက္​​ေတာ့သည္​....

​ေရြွ​ေရာင္​သတို႔သမီးဝတ္​စံု​ေလးကိုအ​ေဖာ္​ျပဳရင္​း..ႀကိတ္​မိွတ္​ငို​ေႂကြး​ေနတဲ့ က​ေလး​ေလးမ်က္​ရည္​​ေတြနဲ႔ ၾကံဳလာရမယ္​့ ကံၾကမၼာကိုဘယ္​သူက မ်ားျမင္​ႏိုင္​ဦးမလဲ...

 ❤ အသက္​မျပည္​့သတို႔သမီးႏွင္​့မာန႐ွင္​​ေရႊမင္​းသား ❤Where stories live. Discover now