33.//ST-P11-Jobb vele, mint nélküle

648 117 46
                                    

Kedves Olvasóim! 

Mielőtt nekilátnátok az olvasásnak, kérlek szánjatok rám egy percet! 

Sajnálatos módon, úgy vettem észre, hogy egyre kevesebben olvassátok a részeket, amiket hozok, illetve a szavazatok és a kommentek száma is csökkent, ez pedig mérhetetlenül elszomorít.

Mindig igyekszem a kedvetekben járni és a lehető leghamarabb feltölteni az újabb és újabb részeket, viszont mikor azt látom, hogy egyre kevesebb a visszajelzés és az érdeklődő, még a kedvem is elmegy attól, hogy folytassam a történetet. 

Biztosra veszem, hogy sokatoknak már az agyára megyek azzal, hogy majdnem minden rész végére odabiggyesztem, hogy "ne felejtsetek el szavazni és kommentelni", de higgyétek el, nem hiába teszem! Nektek csak fél perc az életetekből leírni kommentben akár csak egy szívecskét vagy tényleg akármit, hogy tudjam, itt vagytok, nekem azonban sokat jelent! 

El sem tudjátok képzelni, mennyi erőt ad egy írónak, ha vannak visszajelzések az irományára! 
Kérlek, ezt tartsátok szem előtt! 

Azoknak pedig, akik lelkes olvasói, szavazói és kommentelői a történetemnek, hálásan köszönök mindent! 

Ó, és még valami! Nem tudom, hányan láthattátok már, hogy új könyv került a munkáim közé, de most szeretném megragadni az alkalmat, hogy a figyelmetekbe ajánljam azt is, melynek főszereplője nem más, mint maga Oh Sehun! 

A linket hozzá, szép csendben itt hagyom.

https://www.wattpad.com/story/143106130-f%C3%A9ny-a-s%C3%B6t%C3%A9ts%C3%A9gben-~-sehun-fanfiction 

Sajnálom, hogy raboltam a drága időtöket! Nem is húzom tovább a szót! 
Kellemes olvasást! :)



     Alig hiszem el, hogy holnap már utazunk is vissza Koreába

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

     Alig hiszem el, hogy holnap már utazunk is vissza Koreába. Nyuszifül ajánlata csodálatosan hangzott, és ha kellőképp önző lennék, mindenképpen megragadnám a lehetőséget, hogy maradjunk még, de a józan eszem pontosan tudja, hogy nem szabad. Ideje hazamennünk.

     A szüleimmel töltött tizenkét nap nagyon hamar eltelt -túl hamar. Azt hiszem, bátran kijelenthetem, hogy minden percét élveztük, mindannyian. Amennyire tartottam tőle, épp annyira sikerült pont az ellenkezőjére ez a kis kiruccanás.

     Kellemesen teltek a napjaink együtt, hiszen mindvégig igazán családias hangulat uralkodott. Könnyedén megtalálták Chanyeollal a közös hangot, szinte már az első pillanattól fogva és utána le sem lehetett vakarni őket egymásról. Néha már féltékeny voltam, hogy velem senki sem foglalkozik, miközben én vagyok a régen látott, egy szem gyermeke a drága szüleimnek. Na jó, az túlzás, hogy senki sem foglalkozott velem, mert hát Chan kitüntetett figyelemmel kísérte minden mozzanatomat, és leste, hogy mikor lehet segítségemre vagy csak úgy eleve, hogy mikor szólhat, érhet hozzám vagy akár bámulhat engem különösebb indok nélkül.

Working with EXO | SZÜNETELTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon