SİZ BENİM My brightLERİMSİNİZ BUNU UNUTMAYIN ÇÜNKÜ BU HİKAYEYİ YAZMAMDA BANA DESTEK OLAN SİZLERDİNİZ YANİ BU HİKAYENİN YAZARI BEN DEĞİL SİZ OLUYORSUNUZ.!!
MULTİMEDİADA DESTİNY VAR VE ZOEY İLE TARTIŞIRKENKİ RAHATLIĞI.
Bunun hoşuma gitmediğini söyleyemem. Sanki hiç olmadığı kadar koldu şuan. İki kelimesi ile beni yine eritmişti piç!!
"Sanırım bu bir veda he"dedim gülerek nekadar içtende olsa o koldu nezaman değişeceği belli olmayan kol. Türkler neder yelkenleri hemen suya indirmiceksin yada öyle birşeydi herneyse kimin umrunda. Bana gülümseyip cevap verince bu konuşmanın pek iç açıcı olmayacağını anlayıp "vedaları sevmem"diyerek sırt çantamı sırtıma geçirip kapıya doğru ilerledim tam kolun yanından geçecekken kolumu sıkıca tutup "yokluğun hissedilicek ha peşimden koşman, dırdır konuşman yada herkesin senin içine düşecek olması özlenilecek birşey"dedi heeyy ne haltlar dönüyor burda kol nerde ve bu kim?!
"Neyin var?"diyerek ani bir çıkış yaptım. Aylardır peşinden koştuğum çocuk tam ben şehri terkedicekken benimle içten bir konuşma yapıyor. HEYY KUTSAL KANKA ÇAK BİR KUTSAL BEŞLİK.
"Dün hastaneden sonra uyuşturucu kullanmadım.. sersemim biraz"diyerek bileğimi bıraktı ve baş parmaklarıyla ânını ovmaya başladı.
Veee BİNGO. TA TA TA. Kolun neden böyle davrandığı anlaşıldı sadece yoksunluk nedeniyle kelimeleri şaşırıyor. Yani bu demek oluyorki şuanda hiç olmadığı kadar sarhoş.
"Bak kol.. konuşmak için konuşuyorsun. Tamammı ben gidiyorum"dedim ve bir kaç adım attım. Ahh ayaklarım geri dönmek için dirensede geri dönersem birdaha bu yola gireceğimi sanmıyorum tam gaz devam.
Salona girdiğimde herkes çıldırmış gibi dans ediyor ve ayak üstü sevişiyorlardı. Sabahın körü yahu.. ne bokumu yiyorsunuz?! dağılın ve geceyi bekleyin benim evimde azmak zorundamısınız?!
"Heyy millet"diyerek bağırdım müziğin sesinden dolayı kimse beni duymamıştı genelde bu durumda polisler vb. Olurdu gece kulublerini basıp kıçlarını yırtarlardı ama aralarından birde çıkıp müziği kapamayı düşünemezdi AHMAKLAR.!
Gidip müzik konsollarını tamamen kapatıp merdivenlerden bir iki adım çıkıp tekrar azgın fahişelere ve piçlere döndüm bağırarak "heyy millet"dedim tekrar.. Bütün gözler sonunda beni bulmuştu tek biri haricinde.. Heyy birazönceki diş telleri olan kız şuan gerçekten eğleniyor gibi ha.
"Kızın üzerinden kalk ve pantolonunu giy gerizekalı"diyerek bağırdım. Bu sefer haklıydım salonumun ortasınsa sevişmelerine izin vericek değilim.
Herneyse dediklerimi harfi harfine yaptıktan sonra biraz utanmış birazda mutsuz bir yüz ifadesiyle diş telleri ağzından fışkırıcak vaziyette bana bakmaya başladı FAHİŞE.!
"Eveet.. artık salonumda sevişmeyi kesip beni dinlediğiniz için çok minneddarım"diyerek sahte bir gülüş atıp biraz önce ayak üstü sevişen kızlara FAHİŞENİN TEKİSİNİZ bakışları atıp konuşmama devam ettim "Biliyorum beni çok seviyorsunuz ve gitmemi istemiyorsunuz. ama ne biliyormusunuz bu benim umrumda değil buyüzden bu lanet olası partiden siktirolup gidin"diyerek gülümsedim herkes dağılmaya başladığında tekrar bağırarak "SİZİ SEVİYORUM"diyerek sahte bir gülüş attım ve merdivenlerden tamamen inip ilk gördüğüm erkeği durdurarak.
"Yukarıda, merdivenlerin hemen karşısındaki odada bir valiz var onu aşağıya indir"dedim bana anlamaz gözlerle bakarken bende ona "HEMEN"diyerek bağırdım ve zoeyin oturduğu koltuğa oturdum.
"Evet bütün bu fiyasko senin başının altından çıktı hah?!"diye sakince konuştum ve tabi sahte bir gülüş atmayıda ihmal etmedim.
Kollarını göğsünde birleştirerek ayağa kaltktı. Ortam baya sessizdi nasıl derler fırtına öncesi sessizlik gibi bir şeydi sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs. Egoist♔
Dla nastolatkówKARŞI KOYULAMAYAN BİR KIZ VE KARŞI KOYAMAYAN BİR ÇOCUK..