part(4)

4.6K 119 0
                                    

    အသက္​မျပည္​့သတို႔သမီးႏွင္​့မာန႐ွင္​​ေရႊမင္​းသား💋💋💋💋💋💋💋💋
  
                         Ep(4)
               💚💚💚💚💚💚

ကြၽန္​မခါးကိုဖက္​ထားတဲ့... ဦးကို ခုမွ​ေသခ်ာၾကည္​့မိတယ္​...ကြၽန္​မ အရမ္​းႀကိဳက္​တဲ့ကိုးရီးယားအဆို​ေတာ္​အဖြဲ့​ေလEXO အဖြဲ႔ထဲက Chanyeol oppaနဲ႔တစ္​ပံုစံတည္​းပဲ...Chanyeolက ကြၽန္​မ အႀကိဳက္​ဆံုးပဲ...
ကြၽန္​မ ဦးကို...တကယ္​ခ်စ္​မိသြား့ၿပီထင္​တယ္​...
ကြၽန္​မ Yeolနဲ႔တူတဲ့သူနဲ႔ လက္​ထပ္​လိုက္​မွန္​းသိရင္​သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​အံ့ျသ​ေနလိမ္​့မလဲ..
ဦးက​ေလ..သူနမ္​းၿပီး​ေတာ့လဲ...
သူမဟုပ္​သလိုပဲ...
ဦးရယ္​.. BAEK​ေလ ဖိနပ္​​ေတြ​ေပါက္​ၿပီး​ေျခ​ေထာက္​​ေတြျပဲ​ေနၿပီလိ္​ု႔​ေအာ္​​ေျပာျပစ္​ခ်င္​​ေပမရ္​့...
မျဖစ္​​ေသးပါဘူး​ေလ....

ဒါၿပီးရင္​ည​ေနDinner႐ွိ​ေသးတယ္​...
မ​ေညာင္​း​ေသးနဲ႔ Baek စိန္​​ေရ...
ခုလဲ ဖိုးနဲ႔သူ​ေျပာစရာစကား​ေတြမကုန္​​ေသးဘူးလားမသိ...
baekလည္​းဘယ္​ရမလဲ...
သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​စကား​ေျပာ​ေနတုန္​း...
သန္​႔စင္​ခန္​းသြားမည္​ဟုလိမ္​​ေျပာကာ...
Sooႏွင္​့Luတို႔႐ွိတဲ့နား..အျမန္​ပင္​​ေျပးလာခဲ့မိ​ေတာ့သည္​...
သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​႐ွိတဲ့ခန္​းမ မို႔လို႔​ေတာ္​​ေသးတာ​ေပါ့...ႏို႔မို႔ဆို..အားျပတ္​ၿပီးငတ္​​ေသမွာ...
သူတို႔ဝိုင္​းမွာခ်ထားတဲ့ မုန္​့ပန္​းကန္​​ေတြထဲက...ဘယ္​မုန္​႔မဆိုမ​ေရြးႏိုင္​​ေတာ့ဘဲ...
ဇြတ္​ထိုးထည္​့ၿပီးစား​ေနမိသည္​..
ကိတ္​မုန္​ ့တံုး​ေလး​ေတြ ျဖစ္​တာ​ေၾကာင္​့ အလြယ္​တကူဝင္​ႏိုင္​​ေပမရ္​့...အာ​ေခါင္​မာကပ္​ၿပီးဆင္​းမသြားတာ​ေၾကာင္​့...

Soo:baekရရ္​..နင္​ဆိုတာလဲ..တစ္​ရက္​​ေလးအငက္​ခံလိုက္​ရင္​​ေသ​ေတာ့မဲ့အတိုင္​းဘဲ...

Lu:​ေရ႕ coffee​ေလးနဲ႔​ေမ်ာလိုက္​ Baek...

Baek:အြန္​းအု..​ေကြၽးစူး..ပဲ...

Lu:​ေျဖး​ေျဖး​ေသာက္​အပူ​ေလာင္​မရ္​...

ျဖစ္​ခ်င္​​ေတာ့..ပန္​းၾကဲတဲ့က​ေလးႏွစ္​​ေကာင္​ခန္​းမထဲ ပန္​းျခင္​းႀကီးနဲ႔​ေျပး​ေဆာ့​ေနရင္​း...သူမ​ေကာ္​ဖီပူပူႀကီး​ေသာက္​​ေနတာကို ​ေနာက္​မွလာတြန္​းလိုက္​တာ​ေၾကာင္​့ တစ္​ခြက္​လံုး...ဂါဝန္​ကို ခါးမွ..​ေျခအဆံုးထိ ခြက္​လိုက္​​ေလာင္​းခ်သလိုျဖစ္​သြားတာ​ေၾကာင္​့...
luနဲ႔sooလည္​း အသဲအသန္​​ေအာ္​မိကာ...
မ်က္​ႏွာမ်ားပ်က္​ၿပီး baekဂါဝန္​​ေလးအား တစ္​႐ွဴးျဖင္​့ အျမန္​သုတ္​​ေပမရ္​့ မမွီ​ေတာ့...
baekလည္​းYeolကို​ေရာဖိုးဖိုးကို​ေရာ
သူ႔ကိုပစ္​ထားတဲ့မိန္​းမိန္​ကိုပါ စိတ္​တို​ေနတဲ့​ေဒါသ​ေတြအားလံုး​ေပါင္​းကာ...
​ေျပး​ေဆာ့​ေန​ေသာ ပန္​းၾကဲက​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​​ေနာက္​သို႔... ဂါဝန္​ႀကီး မ ကာ...လိုက္​ဖမ္​း​ေလး​ေတာ့..
Yeolမ်က္​လံုး​ေလးမ်ားျပဴးကာ..ခ္​ ခနဲတစ္​ခ်က္​အသံထြက္​ရယ္​မိသြားကာ....
ဖိုးက တည္​တည္​ႀကီးၾကည္​့​ေနတာ​ေၾကာင္​့အထာ​ေပါက္​သြားကာ...
baek​ေျပးလာ​ေသာ လမ္​း​ေၾကာင္​း​ေ႐ွ႕ပိတ္​ရပ္​ကာ...
Baekလက္​​ေလး ဖမ္​းဆြဲလိုက္​​ေတာ့...
သူမ​ေနာက္​​ေက်ာ​ေလးက သူ႔ရင္​ခြင္​ထဲတန္​း​ေရာက္​လာကာ...​ေနာက္​မွ...သူမလက္​​ေလးမ်ားကို ကိုင္​ကာလက္​​ေလးႏွစ္​စံုထပ္​တူက်​ေစကာ..သူမ ဗိုက္​​ေလး​ေပၚထပ္​တင္​ကာ..​ေနာက္​မွခါး​ေလးကိုတင္​းၾကပ္​စြာဖက္​ထား​ေတာ့...
အတင္​း႐ုန္​းကာ...

 ❤ အသက္​မျပည္​့သတို႔သမီးႏွင္​့မာန႐ွင္​​ေရႊမင္​းသား ❤Where stories live. Discover now