- Aš neįsivaizduoju. Bet rezultatai yra teigiami- tu nėščia.- nusišypsojo Perrie ir apkabino mane.
- Ne ne ne ne ir dar kartą ne. Aš negaliu.. ne. O Dieve..ne!- sušukau.
- Ėj,Em. Juk tai nuostabu. Supranti, dabar tavyje auga gyvybė ir tai kiekvienos moters svajonė.
- Galbūt po kelių metų ir būtų tai mano svajonė, bet dabar... Man tik devyniolika, aš net nebaigiau universiteto ir galų gale... jei tai ir tiesa... jei tai ir tiesa to vaiko tėvas... esmė ta kad... aj, nesvarbu.- paskiau ir pajutau kaip ašaros pradeda kauptis.
- Kas yra tarp tavęs ir Hario?- paklausė manęs Perrie ir atsigulė šalia.
- Mes išsiskyrėm.- pasakiau ir nusivaliau kelias ašaras.
- Bet juk dar vakar viskas buvo gerai.
- Nebuvo gerai. Aš tiesiog buvau girta ir… ir mes permiegojom. Tai buvo pati didžiausia klaida.- pasakiau.
- Mažute..- apkabino mane Perrie, kai akyse pasirodė dar daugiau ašarų.- viskas bus gerai. O dėl vaiko, nedaryk jokių nesamonių.
- Ne. Aš jo negimdysiu. Tai viskas ką galiu pasakyti dabar.- pasakiau jai.
- Tai tu žadi daryti abortą? Nemanai, kad nuo to tau bus dar blogiau?- paklausė manęs Perrie.
- Aš negaliu gimdyti ir taip, aš pasidarysiu abort…- nespėjau pabaigti ką norėjau pasakyti kai pro duris staiga įėjo Harry ir blogiausia yra tai, kad jis išgirdo mūsų pokalbį.
- Paliksiu jus dviese.- pasakė Perrie ir išėjo.
- Tai? Kokios problemos?- paklausiau kai jis žiūrėjo į mane piktu žvilgsniu.
- Neščia? Tu nėščia?- paklausė jis.
- Nebeilgam- atkirtau ir jo akyse pasirodė pyktis, kuris mane rimtai išgąsdino.
- Ką? Tu jauti ką dabar čia šneki? Tu… tu nori nužudyti mūsų vaiką?- jis pradėjo rėkti ant manęs, o mane tai pradėjo siutinti.
- Harry, nuleisk balsą ir taip… turiu omenį ne, aš nežudysiu to, kas pradėjo augti manyje, tačiau ir gimdyti jo nenoriu. – stengiausi kalbėti kuo rimčiau, tačiau nekelti balso.
- Abortas? Tai viskas ką tu padarysi?- Hario akyse matėsi nusivylimas.
- Mes nebe kartu, pameni? Tai koks tau skirtumas ką aš darysiu?- galiausiai nebesusilaikiau ir pakėliau balsą.
- O nužudžius vaiką manai viskas bus gerai?- jis taip pat pakėlė balsą.
- Tu nesveikas. Dink iš čia!- nebenorėjau daugiau su juo rietis todėl tai man atrodė geriausia išeitis.
- Atsimintk, jei jį nužudysi..- nepabaigė savo sakinio Harry.
- Ir? Ir ką tada? Man nusibodo visos tos nesąmonės ,Harry. Man nusibodo amžini mūsų barniai. Mes tik kovojame, o kas iš to? Kas iš to, Harry? Aš tau tik atleidžiu, o tu vėl grįžti pas Kendall. Aš nebegaliu taip daugiau. Ir žinai, taip, tu teisus, aš pasidarysiu abortą ir viskas bus baigta.- viską išrėžiau tiesiai jam į akis.
- Tu negali to padaryti! – pasakė Harry pro sukąstus dantis.
- Dink!- surėkiau.
ESTÁS LEYENDO
Never say never - Lietuviška fanfiction.
FanficVisuomet žinojau, ko noriu iš gyvenimo. Aš visuomet buvau ta, kuriai gyvenimas negaili beveik nieko. Beveik. Sakau beveik, nes, kad ir kokia laiminga aš bebūčiau, aš niekuomet neturėjau meilės, kurios man trūko labiausiai. Taip, vaikinų mano gyvenim...