"DOOM 89% gedownload" stond op het computer scherm.
"Nog even en ik kan demonen afknallen" dacht Erik. Met vol spanning zat hij naar het scherm te staren.
"Hey! Hey! Erik" klinkt er door Eriks mobiel. Erik was momenteel al 3 uur aan het chatten met een goeie vriend. "Wat mankeert er luca?" Vraag erik met een grappige toon. " ga nu naar scottgames ". "Why?" Vraagt erik. "Hij heeft weer een nieuwe teaser online gegooit voor z'n nieuwe horror game".
"DOOM 90% gedownload".
"ik ben doom aan het downloaden" ,"ja en?" Onderbrak luca hem. "Ik bedoel dat je beter niet op het internet kunt gaan als je iets aan het downloaden bent, want je gebruikt dan meer internet en dan duurt het downloaden langer hè".
Terwijl hij dat zij stond hij op en keek z'n kamer rond.
Heel bijzonder was het ook weer niet. Z'n kamer was niet te groot en ook niet te klein. Hij liep rond en keek uit het raam. De maan scheen hem recht in zijn ogen. De tijd was hij helemaal vergeten en keek gelijkop z'n horloge.(9:21)
"Ow oké ik heb nog genoeg de tijd" zei erik. "Wat?" Klonk er door de telefoon. "Ik heb nog genoeg tijd om mijn nieuwe spel uit te proberen" riep erik. Terwijl hij dat zij dreefde er een wolk voor de maan.
"DOOM 95% gedownload".
(9:45)
"DOOM 100%gedownload".
"Erik hoelaat moet je morgen op school zijn?" Klonk plotseling door de deur naast het bureau. "10 uur ma".
"Ga je dan nu naar bed dan kan je morgenochtend nog even leren voor scheikunde". Terwijl eriks moeder dat zei schakelde hij zijn computer uit. "Oke, bedankt voor de tip ma"
Nadat erik z'n tanden had gepoetst, zij hij luca gedag en zette z'n wekker.
"Wacht ik heb DOOM niet eens gespeeld!" Dacht hij. Toen hij in bed lag viel hij gelijk in slaap.
JE LEEST
Somnium
Science FictionEen simpele gamer lijd een normaal leven totdat hij plotseling een rare droom krijgt