Oprala sam poslednji sud od jela.
Jimin me je posmatrao sa šanka.
- Svidja ti se ono što vidiš?- upitala sam ga. Nasmijao se.
- Ne svidja mi se to što mi nisi dopustila da operem sudje umjesto tebe.-
- Trebam sklanjati za sobom.- rekla sam. Obrisala sam ruke i otvorila frižider. Uzela sam mlijeko i ponudila Jimina. Odmahnuo je glavom. Iskapila sam čašu mlijeka. Stajala sam ispred njega sa druge strane šanka.
- Nervozna?- upitao me je.
- Malo.-
- Nikada nisi...- odmahnula sam glavom.
- A ti?-
- Jesam.-
- I ja pitam gluposti. Živiš 122 godine.- rekla sam. Nasmijao se.
- I ti si nervozan.- rekla sam. Nesigurno se nasmijao.
- Bojim se.-
- Čega?-
- Da te ne povrijedim.- rekao je. Spustio je glavu.
- Jimin.- pogledao me je.
- Nećeš me povrijediti.- rekla sam.
- Zašto si toliko sigurna?- upitao me je.
- Jer ti vjerujem.- osvrnula sam se oko sebe. Pogledao me je.
- Sami smo.-
- Sada?- klimnula sam glavom. Ušli smo u sobu. On je navukao zavjese a ja sam zaključala vrata od sobe.
Prišao mi je. Skinuo je majicu. Mišići na stomaku su mu izgledali kao dva reda čokolade (odlični). Zavukla sam ruku pod njegovu kosu. Poljubila sam ga. Uhvatio me je oko struka i podigao. Lagano me je spustio na krevet. Počeli smo se ubrzano ljubiti. Zavukao je svoju ruku ispod moje majice. Lagano je prelazio preko mojih golih ledja. Poderao mi je majicu.
- Izvini.- rekao je.
- Nadoknadićeš kasnije.- rekla sam. Nastavili smo sa ljubljenjem. Blago me je gurnuo u ležeći položaj. Dok smo se ljubili olabavila sam mu trenerku. Stao je da ju svuče. Svukla sam i ja svoju. Ostali smo u donjem vešu. Moje ruke su bile obavijene oko njegovog vrata.
- Sigurna?- upitao me je. Klimnula sam glavom.
- Ići ću polako. Ako ti bude neugodno ili nešto, kaži mi.- rekao je.
- Okej.- stao je iznad mene. Naslonio je svoje usne na moj vrat. Ostavljao je svoje poljubce sve više i više dok nije došao do mog uha. Gricnuo ga je. Naježila sam se. Osjetila sam njegov dah na vratu. Lagano je povukao moju kožu. Ostavio je svoj potpis na mom vratu. Ljubičasti pečat.
Gurnuo je moju glavu prema nazad. Ostavljao je svoje poljubce i ispod vrata dok nije našao usne. Počeo me je ljubiti lagano i polako a onda ubrzano i energično. Njegova ruka je bila na mojim ledjima i popela se do grudnjaka. Zastao je. Klimnula sam glavom. Osjetila sam kako se pritisak na mojim grudima smanjio. Skinuo mi je grudnjak. Nastavio me je ljubiti, lagano. Rukom je prelazio preko mojih butina. Ruka mu je zastala na mojoj zadnjici. Lagano je povukao moj donji veš. Ja sam povukla njegov.
Otkucaji srca su se povećali. Stao je.
- U redu sam.- rekla sam tiho.
- Možda malo zaboli.- šapnuo mi je na uho. Zagrlila sam ga i zatvorila oči.
Uzdahnula sam. Na njegovim ledjima je ostao svijetlo crveni trag od noktiju.
Nasmijao se.
ESTÁS LEYENDO
Sumrak: Novi početak
Novela JuvenilPriča je inspirisana na osnovu knjige/filma Sumrak saga. Nalazim se izmedju dva svijeta, dvije istine. Dvije istine koje samo ja, od ljudske rase znam. Nalazim se izmedju istine vampira i vukodlaka. Zovem se Lisa i živim sa svojom polu sestrom Bel...