Zamilovaný list? Hm, to asi nie.

2.7K 147 5
                                    

„Dobré ráno." „Viac než dobré." Poznamenala som a pritúlila sa na Scorpiusovu nahú hruď. „Budem musieť ísť skôr než ma tu niekto nájde." Pripomenul mi ale tá predstava sa mi vôbec nepáčila. Nespokojne som zavrčala. „Mohla by si ku mne prísť na pár dni." „Mami, oci idem k Malfoyovcom vrátim sa tak o týždeň. To bude úchvatné oznámenie." Nemusela som sa na neho pozrieť aby som vedela ze pretočil očami. „Povieš že ideš ku kamarátke." Chcela som byť so Scorpiusom to áno. Ale ako... „Skúsim niečo vymyslieť." Sľúbila som nakoniec. „Poď sem." Uskrnul sa chytil ma za boky a vyložil na seba. „Hej, máš vstávať, ou ou ou!" Vykríkol Al a v šoku si rýchlo dal ruku pred oči. „Nepozerám sa." Okamžite som z neho zliezla a a zdvihla si perinu ešte vyššie. Ešte že sme boli prikrytý a bolo nám vidno tak maximálne hlavy a ramená. „Zavri dvere ty idiot!" Zasyčala som po ňom. Stál otočený smerom k nim kým sme sa aspoň s časti neobliekli. „Nevieš klopať? Odkedy ja k tebe takto náletím?" Rozčuľovala som sa celý čas. „Tak prepáč sestrička, nečakal som že budeš mať návštevu." Ospravedlňoval sa ironicky. „Ešte že to bol len Al." Ozval sa po prvý krát Scorpius. „No to teda. Neviem čo by an to povedal otec. Možno by ťa pozval na raňajky." Smial sa môj sprostý brat. Aj keď musela som uznať že tá predstava bola veľmi komická. Trvalo len pár sekúnd a smiali sme sa všetci traja. „Kedy si sem vlastne prišiel?" Alova otázka ma zaujala, ja som sa ho to vlastne ani neopýtala. „V noci okolo 11. Vlastne by som mal aj ísť lebo ak naši zistia že som preč budem to ťažko vysvetľovať." Spamätal sa Scorpius a ten bezstarostný úsmev mu razom zmizol. „Ako pôjdeš?" Zaujímala som sa starostlivo. „Rytierskym autobusom." Povedal a dal mi letmý bozk na líce. „Maj sa braček." Kamarátky si s Alom podali ruku a div že toho magora nerozpučilo keď sledoval ako sa Scorpius driape dole z okna. „Poďme nech si mama nemyslí že som ťa už prizabil." „To je vskutku veľmi pravdepodobné." Neodpustila som si. Keby mohol Merlin vie čo by mi ten darebák urobil. Vlastne to radšej ani nechcem vedieť, potom by som už zrejme kľudne nespala. „Môže mi niekto vysvetliť čo sa tu deje?" Ozval sa otcov prísny hlas na ktorý sme neboli zvyknutí, pretože ho používal len ak mal niekto z nás naozaj veľký problém. Trochu neisto sme s Alom schádzali dolu schodmi kde sme už natrafili na Jamesa a Teddyho ktorý vyšli z obývačky a na mamu z kuchyne. Otec stál medzi vchodovými dverami a sám vyzeral zmätene. „Harry čo sa stalo?" Zasiahla ihneď mama. „To by som aj ja rád vedel." Odstúpil a za rameno vtiahol do domu Scorpiusa. Keby som sa s časti neopierala o Ala a s časti o zábradlie letela by som k zemi. Nohy som mala ako z gumy a zvyšok tela úplne nehybný. „Malfoy?" Povedali naraz Teddy a James. „Scorpius čo tu pre Dumbledora robíš?" Čudoval sa ďalej ockov krstný syn. „Prišiel mi doniesť jeden list od baby ktorá sa mi veľmi páči a jej sova sa po ceste zranila tak sa zastavila u Scorpiusa lenže on ho po svojej sove poslať nemohol pretože má nejaký vírus ktorý chytili všetky sovy u nich doma takze jediný spôsob bolo doniesť mi ho a veľmi mi záležalo aby som ho dostal tak slm ho požiadal aby čo najskôr prišiel a nechcel som aby ste vedeli že sa mi niekto páči lebo je to trápne tak som chcel aby sa zakradol spoza domu a len mi ho vyhodil do okna." Vybľabotal Albus skôr než stihol niekto iný niečo špekulovať. „Tak toto je tá najväčšia hovadina akú sa ti za tvojich 17 rokov podarilo vymyslieť synček." Prehovorila ohromene mama. „Za pokus to stálo." Zamrmlal akoby nič Scorpius. To si robí srandu? Nemôže byť v jeho vlastnom záujme ticho? „Och tak fajn, vymyslel som si to jasné? Chcel som aby mi doniesol elixír ktorý keby som pridal Lily do pitia, tak by celé prázdniny kikirikala ako sliepka. Mal to byť žart sme spokojný?" Priznal akože porazene Al. Ako to tí dvaja robia? Normálne som si nebola istá či sa to len snaží zachrániť alebo to bol jeho plán od začiatku aby sa zdalo že chce skryť niečo zákerné. Či som chcela alebo nie, musela som uznať. Môj brat má štýl. „Chlapče zlatý a ty si pod akým kúzlom že sa naozaj bavíš s našim synom?" Opýtal sa neveriacky otec Scorpiusa ktorý len neisto mykol plecami. „Poď dáš si s nami aspoň raňajky." Pozvala ho po chvíli zízania na seba mama. Neverila som že to naozaj víde toľko šťastia nemám a obzvlášť nie ak to je toho súčasťou Alovo darebáctvo a Malfoy...

Nočná mora Lily a ScorpiusaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin