02

18 4 0
                                    

PARK HAYEON POV

"Miss me, girl?"

Aku bangun sambil memberikan pandangan pelik. Siapa budak ni? Aku tengok dia dari atas sampai bawah.

Hmmmmm. Hansome macam muka anime. Tapi aku tak kenal pun. Dan hahaha nampak sangat kena hukum berdiri kat luar kelas.

Apa dia nak sebenarnya? Bila masa pulak dia kenal aku?? Pelbagai persoalan yang terlintas dalam otakku sekarang ni.

"Ohh lupa! Kau mabuk malam tu." kata lelaki itu selamba.

Sah dia gila! Bila masa pulak aku mabuk? Elok je aku tidur kat dalam bilik.

"Errrrr saya rasa awak dah salah orang. Saya tak mabuk dan saya tak pergi mana2 pun malam tu." jawab aku.

"Ohhh girl! Don't you ever dare to lie. It's you dear. Memang awak, HAYOUNG." katanya. Terbeliak mata aku dengar nama perempuan itu.

Shit.

Kau memang nak makan penampar aku. Aku perlahan-lahan mengepalkan kedua-dua tangan aku.

Aku ingin lari dari situasi ni. Cepat2 aku menenangkan diri dan menempel senyuman plastikku.

"Ohhh hahahaha. Sorry. Mungkin saya pitam teruk sangat malam tadi. Btw siapa awak sebenarnya?"

"Taeyong. Lee Taeyong is my name." katanya dengan senyuman gatalnya.

"Hayoung imnida. Park Hayoung." tipu aku lagi.

"I know, girl. See you tonight, babe" pesannya sebelum dia memberi jalan untukku ke tandas.

Aku tahu ni semua kerja Hayoung. Patut la minggu lepas aku sakit perut pagi2. Memang dah agak perempuan tu telan segala jenis arak dalam badan aku nih. Tak pasal2 aku terpaksa buat sup hilangkan rasa mualku sampai dah naik muak.

Kesian betul perut, otak semualah. Sampai sudah aku di dalam tandas, kepala aku mula menoleh kiri kanan.

Aku mesti pastikan dalam tandas ni tak ada orang yang dengar. Aku bersedia menghadapkan diri aku di hadapan cermin.

"Ohhhh. Good morning Hayeon darling!" sapanya seperti tiada apa2 yang berlaku.

"Good morning, BITCH"




Who Are You? Where stories live. Discover now