_31. Bölüm_

108 16 1
                                    

Chica artık pes etmiş bir şekilde Mangle'a bakıyordu. Bunun sonu gelmeyecekti ve o bunu çok iyi biliyordu. 

"Mangle, yeter artık başım şişti."

Mangle omuz silkti. Biliyordu başını şişirdiğini  ama onunla uğraşmak hoşuna gidiyordu. 

"Bana ne."

Chica off'ladı.  Elbette bir süre sonra bu işkence bitecekti. Ama sorun şuydu, ne zaman bitecekti? 

"Çok gıcıksın."

"Biliyorum biliyorum. Harika birisiyim."

Chica gözlerini devirdi. Bu kıza ne kadar sinir olsa bile  onu seviyordu. Onun en iyi dostuydu. Mangle öksürerek konuyu bir kez daha anlattı. Sahi bu kaçıncı anlatışı? 5? 6? belkide 8. . 

"Chica beni dinliyor musun?".

"Ah, boş versene elinde sonunda ortaya çıkmayacak mı? Niye uğraşıyoruz."

"Çünkü benim akıllı arkadaşım. O haini bulabilirsek(!) Olsa büyük bir kazayı engelliye biliriz."

"Ya bulamazsak?" 

"Olumlu düşün sarı kafa."

"Emriniz olur kraliçe hazretleri. Neyse cidden soruyorum ya bulamazsak?"

"Sanırım.... Helva kavurucaz. Başka ne yapabiliriz ki? Hem bol fıstıklı bir helva~ ovv harika olur."

Chica gözlerini devirdi. Bu kız iki kişilikli mi?  Daha doğrusu kaç kişilikli? Bir anda ciddi iken hemen aptala dönüşüyor. Ya da kızgınken bir anda çocuğa dönüşüyor. Tuhaf...

Mangle helva hayallerini elini iki yana sallayarak bozdu. Helva düşünecek zaman değildi. Bu ciddi bir konuydu. Kaşlarını çatıp dik durdu. Derin bir nefes aldı. Bu işin sonu inşallah iyi biterdi.

***

Mangle son bir kez arkadaşına bakıp evden çıktı. Chica'da bu işe kafa patlatınca bir kaç ipucu bulmaya çalıştılar. Ellerinde ne kadar az kanıt olsa da bunlarla idare etmek zorundalardı. 

Mangle koşar adım eve gitti. Eve gelince bir kağıt bir kalem çıkarıp yazmaya başladı. 

1) İçimizden biri 

2) Güvenimizi kazanmış biri 

3) Spring onu/onları tanıyor

Off'ladı. bu iş böyle olmayacaktı. Telefonunu çıkardı ve guruba mesaj attı.

Çatlaklar (Mangle hariç) 

Siz: Gençlik toplanın! 

En iyi knk (Chica): Evde başımı şişirdiğin yetmedi burada mı devam edeceksin?

Odun (Foxy): Gine ne oldu?

Enişte (Bonnie): Bir şey mi buldun?

Siz: öncelikle bu grupta sadece 4'dümüz varız dimi?

Enişte: Bon'da var.

Siz: bir dakika 

/Bonibon kişisini gruptan çıkardınız/

Siz: Şimdi oldu. 

Odun: O zaman anlat

Siz: tamam anlatıyorum. 

En iyi knk: Hadi

Siz: şimdi ben eve gidince elimizde çok az kanıt olduğunu fark ettim

Siz: *İpucu 

Enişte: Eee?

Siz: Bu yüzden kesin bir kararım yok ama 2 şüpelimiz var 

Odun: Kimler?

Siz: Chicee ve Golden

En iyi knk: Golden'ı çıkar ve yerine Bon'u ekle 

Siz: Knk o her zaman bizimle idi. O olamaz. 

Odun: Chica haklı 

Enişte: Bon bize ihanet etmez Foxy

Odun: Onu demiyorum Golden konusunda o çok saf zaten bir şey yapamaz lan. 

Enişte: Peki niye kimse Spring'ten şüpelenmiyor? 

Siz: haklısın. 

En iyi knk: Bence de 

Odun: O değil....

Siz: nereden biliyorsun? 

Odun: Az önce mesaj geldi.

Siz: Kimden?

Enişte: Bu iş git gide büyüyor.

Odun: Gizli numara 

Odun: Şöyle diyor; Size bir ipucu hedefim sensin Saf tilki.

Siz: oha

En iyi knk: ....

Enişte: Lan! 


-----

Selamm! 

nasılsınız? 

gine ara verdim dimi? 

sorry ;-,

ama iyi yanından bakın 400'ü aşkın bir kelime sayısı. 

Hem doğruyu söyleyim mi? 

Hain aslında belliydi ama şimdi bir kararsız kaldım. Acaba değiştirsem ve hepinizi şaşırtsam mı? 

Bence öyle yapayım? :3 


Hem hani kötü sonla bitecekti ya?

Kıyamadım. 


Ve acaba kitabı sil baştan mı yapsam? 

Baya kötü yerler var. 

Saçma salak. 


Ya da hayır. Sanrım yeni kitap çıkarırsam belki. 

Ama abi bu hikayeyi bitiremiyorum! 

2. kitap mı çıkarsam?

yoksa 

tadında mı bıraksam?


Hem zaten okunmuyor. 

Birde nerdeyse 2K okunma olucaz! 

Hepinize teşekkür ederim! 

Bay bay lector-Chanlar! 

Kalbimdeki Parça - FANGLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin