Poglavlje 46.

861 56 1
                                    

- Hej.- rekao je Jimin promuklim glasićem kada sam se probudila. Podigla sam pokrivač čisto da se uvjerim da nisam sanjala. I nisam. Bila sam potpuno gola ispod pokrivača sa Jiminom. Osjećala sam se fantastično. Nasmijao se na moju reakciju i poljubio me.
- Sve je prošlo bez modrica. Osim te šljivice na tvom vratu.- rekao je.
- I ogrebotine na tvojim ledjima.- rekla sam. Nasmijao se. Obgrlio me je rukama oko stomaka. Zavukla sam se u njegov zagrljaj. Mogla bi ovako vječno.
- Jimin?-
- Hm?-
- A šta ako neko pokuca na vrata a mi ležimo goli?- nasmijao se.
- Opusti se.- rekao je. I jesam. Okrenula sam se prema njemu i poljubila ga. Smijao se. Čovječe kako lijep osmijeh ima.
- Šta gledaš?- upitao me je.
- Imaš lijep osmijeh.-
- Koliko si mi puta to rekla od kada se znamo?- smijali smo se.
- Mnogo, ali ne dovoljno.- rekla sam. Nasmijao se. Opet.
- Prestani.- blago sam ga udarila po ramenu.
- Ne mogu.- rekao je. Poljubila sam ga.
- A sada?-
- A-a.- rekao je. Opet sam ga poljubila.
- Sad?-
- Ne.- opet sam ga poljubila, ovaj put poljubac je trajao duže.
- Dobro, neću više.- uozbiljio se.
- Nemoj biti tako ozbiljan!- prostreljala sam ga pogledom.
- Ne želiš da se smijem ne želiš da sam ozbiljan...šta želiš?-
- Da se smiješ umjereno?- opet se nasmijao.
- Potrudiću se.- naslonio je svoje usne na moje čelo. Zavukla sam svoju ruku u njegovu mekanu plavu kosu. Užitak mi je bio da se igram sa njegovom kosom. Njemu baš i ne.
- A daj, Lisa!- uzviknuo je.
- Zašto to ne voliš?- upitala sam ga. Smijala sam se.
- Zato što mi kvariš frizuru.- počela sam ga češkati. Opustio se.
- Sada se ne žališ ha?-
- Djavole. Imam ideju.- rekao je. Ustao je.
- Ideš?- upitao me je na vratima kupatila. Izašla sam ispod posteljine i ušla u kupatilo. Jimin je začepio odvod od kade i napunio je toplom vodom. Nasuo je šampona u vodu.
Podigao je glavu i odgledao me od glave do pete. Nasmijao se.
- Što se sada smiješ?- stala sam do njega.
- Lijepa si.- rekao je. Nasmijala sam se i postidjeno stavila ruku preko jagodica. Uzeo je moju ruku i sklonio mi je sa jagodica. Poljubio ju je. Zaustavio je vodu i ušao u kadu. Povukao je moju ruku. Ušla sam sa njim u kadu. Legla sam na njega. Pjena se proširila oko nas i kupatilom je odisao savršen miris kupke koju je Jimin ubacio u vodu. Bilo je toliko opuštajuće. Naslonila sam svoju glavu ispod njegovog vrata. Poljubio me je u tjeme.
- Lisa?-
- Hm?-
- Zašto se treseš? Jel ti hladno? Voda je vrela nije mi jasno...-
- U redu sam. Mora da je...od uzbudjenja.- rekla sam. Obgrlio me je rukama. Slušala sam njegove uzdisaje. Bio je zabrinut.
Podigla sam glavu a on je svoju spustio. Gledali smo se u oči. Naslonila sam svoje usne na njegove. Gricnula sam ga za usnu. Nasmijao se.
- Ne brini.- šapnula sam tiho. Uzdahnuo je.
- Vukodlacima nikada nije hladno.- rekla sam. Nasmijao se.
- Dobro, vjerovaću ti.- rekao je.
Ležali smo tako još neko vrijeme.

Sumrak: Novi početak Where stories live. Discover now