Ik druk op verzend. Ik doe mijn telefoon uit en legt het op mijn nachtkastje. Dan ga ik liggen en doe mijn ogen dicht. Vervolgens val ik, met Achraf in mijn gedachten, in slaap.
Perspectief onbekend
Wacht maar Hayat en Achraf. Geniet nog maar van jullie tijd samen. Want dat is snel over.Hayat jij word de mijne.............
Perspectief Hayat
Piep piep piep
Ik werd wakker door mijn irritante wekker. Vandaag is het weer maandag en dat betekent lekker weer werken. En wie heeft er geen zin in? Ja, je raad het goed. Ik.
Ik sta op en kies mijn kleren uit. Ik pak een witte jurk die net onder mijn knieën komt. Dit combineer ik met een beige blazer en kneeboots. Daarnaast pak ik mijn zwarte tasje met gouden detail. (Zie omslag voor outfitje)
Dan loop ik naar de badkamer en was mijn gezicht. Verder doe ik nog wat olie in mijn haar en ik steil nog mijn haar. Ik doe wat make-up op en ik spuit wat deo en parfum op Saint laurent.
Die ruikt zo lekker😍😍
Ik check nog even mijn telefoon en ik app Achraf en de meiden. Dan loop ik naar beneden in de richting van de koelkast. Ik scan heel de koelkast om te kijken wat ik ga eten. Uiteindelijk pak ik gerookte zalm, roomkaas, sla en honingmosterdsaus. Dan loop ik naar de kast waar altijd de brood staat en daar pak ik een stuk Turkse brood.
Ik maak mijn broodje en eet het op. Als ik zeg dat ik van elk hap heb genoten dan meen ik het.
Na alles opgegeten te hebben loop ik naar buiten richting mijn waggie. Plots had ik een onderbuik gevoel dat ik bekeken wordt. Ahh zal wel niks zijn. Ik stap in mijn waggie. Wanneer ik in mijn auto stap ruik ik meteen de luchtverfrisser. I like That. (Ik moet echt stoppen met Engels Hahah)
Ik start mijn auto en ik zet de muziek aan. Dan rij ik de straat uit onderweg naar werk. Aangekomen op mijn werk loop ik naar mijn kantoor. Daar hang ik mijn jas aan mijn stoel. Vervolgens begin ik meteen met mijn werk.
Na een paar uur is het weer pauze. Ik loop gelijk naar Achrafs kantoor. Ik klop aan en loop dat naar binnen. "IK ZEI TOCH LAAT MIJ MET RUST!!" Hoor ik hem roepen, terwijl hij met zijn rug omgedraaid zit.
Ik loop naar hem toe en leg mijn hand op zijn schouder. "Wil je echt dat ik je met rust laat?" Fluister ik in zijn oor.
Hij kijkt mij aan en zijn blik verzacht. "Oo ben jij het. Sorry die nieuwe hoer die hier werkt zit mij te ergeren" zegt hij. "Ik handel het wel zo af met haar, maar kom eerst iets eten. Ik heb honger" zeg ik terwijl ik over mijn buik wrijft.
"Echt een bolle. Altijd heb je honger" zegt hij lachend. "Vind je mij echt dik" zegt ik zogenaamd beledigt. "Nee natuurlijk niet, jij hebt een kapot mooie lichaam en je bent niet dik. Trouwens jou buik gaat later wel dik worden als je mijn kinderen draagt" zegt hij met een grijns en wrijft over mijn buik. "Je pedo" zeg ik lachen en trek hem mee uit zijn kantoor.
Na het lunchen loop ik hand in hand met Achraf het gebouw in. "Achraf vrijdag is Tayfun zo als je weet jarig. Ik heb een verrassingsfeestje geregeld, alleen moet hij ff paar uurtjes weg zijn. Zou je hem kunnen afleiden, zodat ik alles kan klaarzetten" zeg ik. "Ja is goed, dan ga ik met Akram, Maroune en Tayfun. Dan zetten jij: Firdaous, Zora en Soraya alles klaar" zeg hij.
"Ja is goed. Ik ga Emir (favo neef van Hayat en Tayfun), Nasser en Amal ook uitnodigen" zeg ik. "Ja is goed, trouwens vind jij Tayfun en Firdaous bij elkaar passen?" vraagt hij en kijkt mij met een blik aan. Ik weet meteen wat hij daar mee bedoelt. Ik knik en we geven elkaar een high five. We gaan hen koppelen.
Dan loop Achraf naar zijn kantoor en ik been mijn weg naar Zora. "Heyy Zora, hoe gaat het met jou en Maroune" zeg ik meteen en kijk haar sneaky aan.
"Euhh niks, wat bedoel je" zeg ze snel. "Je weet wel wat ik bedoel" zeg ik en ik grijns. "Oké oké, we hebben boem boem dingen gedaan" zegt ze met een serieuze blik. "WAT" zeg ik verbaast. "Hahahah nee grapje gek, we hebben soort van iets" zegt ze. "IK WIST HET" zeg ik. Opeens kijkt iedereen die langs loopt mij aan.
"Hier is niks te zien, ga verdere met jullie werk" zeg ik. "Jij spoort echt niet he" zeg Zora hoofdschuddend. "Hahahaha, maar vertel mij die details later. Nu moet ik ff de nieuwe wijf zoeken die Achraf steeds irriteert" zeg ik.
"Oo bedoel je Chaima. Ze zit naast de kopieer ruimte" zeg Zora. "Dankjewel" zeg ik en loop meteen in die richting.
Meteen zie ik Chaima. Ohh niet zij weer. Dat is die Chaima die vroeger mijn beste vriendin was en die mij vroeger heeft gepest. Ik loop naar haar toe.
"Heeyy Chaima, wat leuk dat ik je weer zie" zeg ik met een fake smile. " Hayat wat doe jij hier" zegt ze en kijkt me vies. "Ik werk hier als senior partner al zo'n 7 maanden" zeg ik. "Dus je werkt met die lekkering Achraf" zeg ze. "Ja ik werk met die lekkerding Achraf en raad eens ... Hij is mijn verloofde. Dus als ik jou nog een keer zie of hoor dat je hem zit lastig te vallen, dan zorg ik er persoonlijk voor dat je hier niet meer werkt. Ik kan jou dan ook verzekeren dat je een paar maanden met kreuken moet lopen" zeg ik terwijl ik haar arm stevig vasthoud.
"Begrepen?" Zeg ik rustig. " Jjjjja Hayat" zegt ze. "Mooi zo" zeg ik en laat haar los en ik ga naar de wc. Ben ik een beetje te ver gegaan? Neehhh
Ik doe mijn ding en ik zie meteen dat ik ongesteld ben. Oo daar zal het wel aan liggen Hihi. Oké helemaal niet. Ik wilde haar gewoon bang maken.
Ik loop weer richting mijn kantoor. Dan begin ik weer met werken met mijn master plan in mijn achterhoofd.
Hayats plan:
- Koppel Firdaous en tayfun.
- Zorgen dat Akram en Soraya gaan verloven
- Zorgen dat Maroune en Zora gaan verloven.Gaat dat mij lukken?? Zekers wel, ik ben Hayat Özdemir. Kuch kuch eigendunk kuch kuch.
Hier speciaal voor jullie 1095 woorden❤️
Dus gun mij die 70 stemmen☺️😏
JE LEEST
Let's begin| ✔️ (aan het herschrijven)
Roman d'amourHayat Özdemir. Een tweeëntwintig jarige Turkse dame. Een beeldschone dame met een universiteit diploma opzak. Richt zich alleen op haar toekomst en niet op jongens. Ze is behulpzaam, zelfverzekerd, zelfstandig en geduldig. Achraf El Amrani. Een vijf...