Bölüm 6

14 5 2
                                    

"Seveceksen kar tanesi gibi sev ,
öylesine temiz, öylesine sessiz..."

Brenna O gün eve gittiğinde Emery'e ne diyeceğini düşünüyordu.Ona deli gibi aşıktı ama nasıl cevap verecekti. Telefonu eline aldı ve sonunda mesaj göndermeye karar verdi. Bir şeyler yazdı ama gönderemedi ve sildi tekrar yazdı ama beğenemedi sildi.Yazdı sildi ve yazdı sildi bir türlü cesaretini toplayıp gönderemedi. Ve heyecandan Emery'in çevrimiçi olduğunu görmemişti bile. Emery de heyecanla Brenna'dan mesaj bekliyordu. Her yazdığında heyecanlanıyordu ama ardından hemen siliyordu ya işte Emery ozaman olumsuz olacağını ve onun üzüleceğini düşünerek cesaret edemediğini düşünüyordu. Ve dayanamayıp Brenna'ya yazmaya karar verdi. Brenna Emery'in ona yazdığını görünce bi an durakladı ve sonradan anladı Emery'in onun yazıp sildiğini gördüğünü. Ve çığlık attı"Hayır yaaa olamaz !ne kadar salağım."ve kendini yatağa atıp başını yastığın altına soktu. Babası içeri girdi "Brenna yine ne oluyor ne bu çığlıkların?" Brenna ne diyecekti baba Emery'e rezil oldum mu tabikide diyemezdi . Çekingen bir ses tonuyla "şey baba sey..." "Offf her neyse Brenna ani tepkilerine sahip çık  uyuyorum saçma sapan çığlıklar atma. Cocukmusun sen." Brenna rahatlatmıştı çünkü açıklama yapmak zorunda değildi. Babası daha kapıdan çıkmadan mesaja baktı, evet Emrey mesaj atmıştı.Heycanla okunmaya başladı" Brenna artık kararın olumlu veya olumsuz ise yazsan ve silmeyip göndersen , şayet bir kalbim vardı onuda sen çaldın böylesine bir heyecana dayanamam ben."Brenna yine duygularını kontrol edememişti"Ya biliyordum ben ya rezil oldum işte of."sonra yatağa zıplayarak"hayır ya hayır salak kafam benim." diye bağırdı. Sonra aniden babası aklına geldi " özür dilerim baba unuttum." Babası içerden şaka ile "Biliyorum bana hiç çekmedin, kuş beyinlinin tekisin de bukadarda çabuk unutulmazki ."Ve ardından bir kahkaha patlattı. Brenna'nın şuan onunla ugrasacak hali yoktu . Ne yazcaktı Emery'e. Odada dört dönüyor du acaba ne yazmalıydı. Evet en sonunda bulmuştu telefonu kaptı ve yazmaya başladı bu sefer silmiyecekti , yazması bitince gönderdi. Emrey gözleri ekranda mesaj bekliyordu,mesaj gelince bir an oturduğu yerden zıpladı."Kusura bakma ama ben durduk yere kimsenin kalbini çalmam önce sen benimkini çaldın o yüzden bende seninkini çaldım." Emrey şok olmuştu, tekrar tekrar okuyodu ."Bu ... Şimdi... Sen... Bir dakika bir dakika bu evet demek oluyor demi." Brenna okuyunca aklından "odunn ya" diye geçirdi peki bunu o istemişti" Of salak mısın orda nerde evet yazıyor tabikide hayır."Emrey büyük hayal kırıklığına uğradı"Nasıl yani kalbimi çaldın demişsin, nasıl hayır? Hayır hayır cevabın hayır olamaz." ,"E madem evet oldunu biliyosunda neden soruyorsun?""Offff vicdansız kalbime iniyordu." ,"E hani senin kalbin yoktu?" ,"Haklısın tatlı bir hırsız çaldı onu.","Ya demek hırsız .","Evet kalp hırsızı.".
Biraz önce mesaj atamayan kız bir anda nasıl bukadar rahat konuşmaya başlamıştı.O bile kendine inanmıyordu,nereye gitmişti o heycan ,o utanç. Emrey hiç utanmamıştı ,ve hiçte utanmaya niyeti yoktu.Sürekli mesaj atıyordu Brenna son noktayı koymasa Emrey sabaha kadar yazcaktı.Brenna odunluk yaptı"Yeter artık yazma ben uyumak istiyorum, istersen sen sabahlayabilirsin.","Peki tamam uyu iyi geceler gece gözlüm.","Gece gözlüm?????owww durumm vahiy hadi git yat bi kendine gel. İyi geceler."
Sabah uyanamamıştı aceleyle kalktı otobüsün gelmesine on dakika vardı aceleyle giyindi ve koşarak gitti son anda yetişmişti.Otobuste dağınık saçlarını düzeltmeyi ve makyajını yapmayı hayal etmişti. Ama maalesef gittiginde Emery'in onu beklediğini gördü. Hayır hayır onu o haliyle Göremezdi.Kafasını kaldıramıyordu "Günaydın, bugün çok tatlısın."Emery'in bu sözünün ardından, yine ani tepkisine hakim olamadan "Neyyy!" diyere bağırdı.Emrey şaşkın bir sekilde yüzüne baktı"Evet oldukça doğal ve güzel, Hayır anlamıyorum bir insan nasıl olurda sahah geç kalkıp koşarak otobüse geldigi halde bu kadar güzel olmayı başarır." . Bidakika o onun geç kalktığını nerden biliyordu, okadar bellimiydi ,okadar kötü müydü.Emrey gülümseyerek"Bu arada merak etme mesajını doğru kişiye ulaştırdım. "Ne mesajı? Hayır ben Hope'ye atacağım mesajı sanamı atmışım . Ve sen geç kalktığımı ordan biliyorsun."Emrey evet anlamında başını salladı. Otobüs okula geldi Emrey elini uzattı"Hadi gidelim."dedi . "Sen önden git benim bi yere uğramam lazım.","peki nasıl istersen." Emrey önden gitti Brenna önce tuvalette gidip tipini düzeltti.Sınıfa girdiğinde Emery'in arkadaşları ona bakıp sırıtıyordu. Bu erkekler ne kadar patavatsızdı , doğrusu oda kızlara söylemişti ama onlar erkeler gibi yapmıyorlardı ki. Yerine oturdu çıkmaya başladıklarını öğrenen Henna nefretle ona bakıyordu ,ondan gözlerini kaçıran Brenna tayfasına döndü ve " Günaydın nasılmış benim canlarım." Tory Henna'nın bu durumu kıskandığını anlamıştı ,sırf Henna'yı çıldırtmak için"Günaydın, nasıl olalım ,bizim taze çiftçimizi gördük mutlu olduk."diye bağırarak söyledi . Hope" bağır bağır okul duymadı daha. ","Ay bağırırım nolcak dediğimin kime zararı var . Millet kıskançlığından catlıyacak diye konuşmayalım mı böyle güzel konuyu.","Tory abartma istersen ha." dedi Brenna gülümseyerek,"Abartmıyorum ki." Hep birlikte güldüler.
Zil çalmıştı ders tarihti. Kim çekecekti şimdi sabah sabah.

Aşkın GözyaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin