~41~

744 49 3
                                    

Miután kellőképp kifáradtam az Alecel való harc utáni másfél órás edzésemen hullaként lépdeltem a szobám felé amikor Max jött szembe velem
-Hali Max.-Köszöntem
-Szia,nagyon király voltál ma.
-Köszi szépén,de remélem tudod,hogy Alecel ezt nem azért csináltuk,mert haragszunk egymásra.
-Persze tudom ez csak edzés.
-Pontosan.-Mondtam neki és beléptem a szobám ajtaján egyből a fürdőt céloztam meg,hogy lezuhanyozzak a hideg víz igazán jól esett a lányok általában a meleg vizet szoktak szeretni,ahogy leégeti a bőrüket,de én a hidegért rajongtam,talán épp ezért a kedvenc évszakom a tél amikor végeztem egy törülközőt csavartam magamra és kiléptem a fűrdőből mikor megláttam Jacet az ágyon ülni
-Az Angyalra Jace,hogy kerülsz ide?
-Küldetésre kell mennem,de Alec nem ér rá szóval gondoltam te szivesen jössz.
-Oké persze,de megtennéd,hogy kifáradsz innen amíg felöltözöm?
-Ja igen bocsi,akkor 20 perc múlva a fegyvertárnál leszek.-Szabadkozott és kiment a szobámból én pedig arra gondoltam,hogy jót tesz neki a Claryvel való kapcsolata ha még mindig szingli lenne lenyomott volna egy olyan szöveget,hogy "Pedig szivesen megnéznélek törülköző nélkül" Én meg kénytelen lettem volna megölni őt szóval mind jól jártunk ők boldogok együtt nekem meg nem kell senkit se kinyírnom.Felvettem a kedvenc fekete nadrágomat egy fekete felsővel és bőrdzsekivel aztán magamra kaptam a Martens bakancsomat és már indultam is a fegyvertárba ahol Jace már várt összeszedtem egy szeráfpengét és már indulhattunk is.
-Merre is megyünk?
-A negyedik sugárúton van egy Falánk Démon azt kell megkeresnünk.
-Ah akkor ez túl könnyű lesz akár Clary is veled jöhetett volna.
-Ezzel mire célzol?
-A Falánk Démonok ostobák a saját fullánkjával is képes lenne nyakon szúrni saját magát.
-Igen azt tudom,de,hogy érted azt,hogy "Akár Clary is veled jöhetett volna"?
-Úgy értem,hogy egy Falánk Démont nem nagy kihívás legyőzni így akár egy nem annyira képzett Árnyvadász is veled jöhetett volna.
-Hát sajnálom,hogy nagyobb kihívással nem szolgálhatok.
-Ugyanmár itt vagy velem...
-Most flörtölsz a barátnőd pasijával?

Shadowhunters BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang