Stajala sam tako neko vrijeme dok me nije vidio. Poslije sam samo ljutito istrcala van. Stvarno je odvratno kako se ponasa. Prvo se pravi da mu je stalo, a onda...
,,Nina! Stani."-isao je za mnom te sam pozurila da me ne sustigne.
Koliko god ja bjezala, uspio me sustignuti te me uhvatio za nadlakticu i povukao prema sebi.
,,Cekaj, objasnit cu ti..."-gledao me u oci.
,,Sta ces mi objasniti? Imam oci, sve sam vidjela."-istrgnula sam ruku i okrenula se da odem, a onda me povukao u zagrljaj i nisam se mogla pomaknuti.
,,Molim te, saslusaj me..."-bili smo jako blizu jedno drugome.
,,Pusti me."-udarala sam ga po prsima pokusavajuci se istrgnuti iz njegovog zagrljaja.
,,Smiri se i slusaj me."
,,Ma zasto bi ja tebe trebala slusati? Sve sam vidjela i sve znam, ne mozes ni poricati ni lagati, sve sam vidjela!"-govorila sam gledajuci ga u oci.
,,Ni ne pokusavam, nego samo ti pokusavam reci kako je stvarno bilo."-odgovorio je.
,,Ne zelim slusati! Odvratan si, stvarno si odvratan. Gadis mi se."-i dalje sam ga gledala u oci.
,,Dobro... Onda neka bude tako..."-pustio me i otisla sam bez rijeci.
Juan P.O.V.
Ne vjerujem da mi je to rekla. Rekla mi je da joj se gadim. Kad bi sve znala, vjerojatno to ne bi mislila.
,,Sta je tebi?"-pitao je Diego.
,,Zasto je ona tako istrcala?"-Josh se okrenuo za Ninom.
,,Ne zelim o tome..."-rekao sam i vratio se u prostoriju nadajuci se da je ova jos tamo. Usao sam i naravno da je pobjegla, sad je napravila sta je trebala i odmah je pobjegla.
,,Zasto nam ne zelis reci?"-dosli su za mnom.
,,Prvo moram nesto rijesiti."-rekao sam i otisao van.
Idem do Richarda. Znam da on ima prste u svemu ovome. Nije mi jasno zasto, ali bolje mu je da ima dobar razlog za to.
....
Usao sam unutra bez rijeci i zalupio vratima. Znao je zasto sam tu i to se vidjelo na njemu.
,,Sjedni."-rekao je smireno.
,,Necu. Objasni."-i dalje sam stajao na mjestu ljut kao ris.
,,Mislim da nije dobra za tebe."-objasnio je.
,,Otkad je tebe toliko briga s kime ja namjeravam biti?"
,,Mene je briga."-iza svojih ledja cuo sam dobro poznati zenski glas svoje bivse, Natalie.
,,Sta hoces Natalia?"-okrenuo sam se prema njoj.
,,Cuo si Richarda, ona nije dovoljno dobra za tebe."-hodala je prema meni.
,,Pa hvala vam na brizi, ali sam cu to odrediti."
,,A sta ti je falilo kad si bio sa mnom?"-pitala me.
,,Meni nista, ali tebi je falilo. Zato me i jesi prevarila."-nasmijao sam se i izasao van.
Nina P.O.V.
Stvarno sam glupa! Sve mi je bilo receno i kakav je on i sta je on, a ja nisam vjerovala. Ponadala sam se da su mozda to sve samo puste price. Sasvim se dovoljno dokazao kakav je i ne zelim ga vise nikada vidjeti!
Moju ljutnju i misli prekida zvono na vratima. Ljutitim hodom dolazim i otvaram ih. Haha, evo njega opet.
,,Sta sad hoces? Nije ti bilo dovoljno kad sam ti rekla da mi se gadis?"-bila sam bahata, pa ako on moze, mogu i ja.
,,Ne."-kaze kao da se ni ne obazire na mene i samo useta unutra i udje u dnevnu sobu.
,,Nitko te nije zvao unutra."-rekla sam i dosla za njim.
,,E pa moramo razgovarati."-uozbiljio se i gledao me u oci.
,,O cemu?"-stajala sam prekrizenih ruku.
,,O ovome sto si danas vidjela. To je bila namjestaljka. Moja bivsa se vratila i zajedno s Richardom je napravila sve to. Eto sad znas istinu."-stvarno se vidjela iskrenost u svemu sto je rekao, ali najednom se probudila u meni misao 'sta ako laze?' i prestala sam vjerovati.
,,A da?"-nisam se ni pomaknula.
,,Nina, ozbiljan sam i to je istina. Nikad to ne bih napravio. Ne tebi. Ipak mi znacis nesto i nismo dobro poceli, zasto bih to htio dodatno unistiti?"-priblizio mi se.
,,Znas sta?"-podignula sam pogled prema njemu.
,,Sta?"-znatizeljno je pitao.
,,Stvarno lose lazes. Ne, ja stvarno ne vjerujem... Ja jebeno ne vjerujem kako se ti ponasas! Kako mozes?! Sta glumis?! Prema meni si malo bezobrazan, a onda ti je najednom stalo i pokusavas me dobiti svojim lazima!"-vikala sam jer stvarno nikad nisam vidjela nekog tko se tako ponasa.
,,Zasto mi ne vjerujes ako sam ti vec nekoliko puta rekao da ne lazem?"-za razliku od mene, bio je smiren.
,,Zato sto je to laz! Sve je laz! Stvarno ne znam kako se sam sebi ne zgadis kad tako lazes... Jel ti nije zao? I mene, a i samog sebe... Vec ti cijelo vrijeme nastavljas isto i ponavljas sve jednako! Neprestano mislis da mozes sta hoces! Najvise ustvari to kako mislis da mozes biti glavni u svemu! Mislis da mi mozes zapovijedati i da ti se ja trebam prilagoditi na sve sto ti kazes?! E pa nisam ja kao neke tvoje bivse iskompleksirane glupace!"-u tom trenu je samo prislonio svoje dlanove na moje obraze i spojio nase usne. Dok nisam nakon par trenutaka shvatila sta se dogodilo, uzvracala sam poljupce, a onda sam se odmaknula i zavalila mu samarcinu.
,,Pa vjerojatno sam to zasluzio, ali imas pravo. Ti nisi kao one. Ti si puno drugacija od njih i po tome si posebna, a i slatka si kad se ljutis."-apsolutno se nije obazirao na sve sto sam mu rekla.
,,Ti stvarno mislis da sam ja tako jeftina? Sta ti sebi umisljas da si najbolji i da te nijedna ne moze odbiti samo kad ju pogledas? Ne padam ja na takve fore kakve prodajes svakoj glupaci koja ti se malo sagne! Trebala sam slusati kad su mi rekli da si klasicni zenskaros, ali to si i dokazao tako da ne trosi rijeci na mene, vani te negdje sigurno ceka neka koja jedva ceka da ju samo pogledas i vec ce sve ici svojim redoslijedom, sve ti to znas najbolje, a ja se necu mijesati, ipak sam ja neiskusna u svemu u cemu si ti iskusan kako vec kazes i sve znas najbolje i najpametniji si!"-rekla sam i vise nisam mogla se ni derati i tad me samo jos malo gledao i otisao. Pa da, gospodinu je povrijedjen ego, pa gospodin ide nekoj svojoj da mu ga digne!
Uuuuu! Malo jos drame! Bit ce zanimljivo! Uzivajte, a novi nastavak uskoro!
ESTÁS LEYENDO
Voices of Love || Croatian - ZAVRSENA
Fanfic14.08.2018. #19 Croatian ❤️❤️ Sta kad se pronadju jedan zgodan, ali pomalo umisljen i arogantan, i jedna lijepa, ali tvrdoglava i bezobrazna?