---
Junhoe menjadikan dada datar Jinhwan sebagai sasaran pertamanya.
Sungguhpun lelaki itu kadang-kalanya bodoh kerana terlalu cepat membuat tindakan melulu , dia masih bijak untuk tidak meninggalkan sebarang bukti pada tubuh Jinhwan sepanjang aktiviti hangat mereka berjalan.
Menggelinjang tubuh Jinhwan apabila Junhoe menjentik dan mencubit puting merah jambunya silih berganti.
Ereksi Jinhwan semakin kelihatan. Tangan Junhoe di dadanya tadi kini didorong pada kelakiannya pula. Sentuhan kecil pada kawasan itu sahaja sudah membuat ledakan nafsu Jinhwan tidak terkawal.
"Enghh.. hahh.. nhh.."
Cadar katil itu dicengkam Jinhwan apabila klimaks pertamanya tiba. Habis basah perut lelaki itu dengan cairan nikmatnya sendiri.
Jinhwan menjilat bibirnya dengan pandangan bernafsu. Tangan lelaki bertubuh genit itu kemudiannya cuba menyentuh ereksi Junhoe. Tidak semena-mena pipi Jinhwan mendapat tamparan percuma.
"Jangan cuba buat apa-apa kalau aku tak suruh. Sekarang melutut di lantai dan keluarkan lidah kau.."
Jinhwan menurut tanpa paksaan. Dalam keadaan bertelanjang bulat , Jinhwan turun dari katilnya lalu duduk melutut di lantai. Junhoe turut beralih tempat. Sisi kanan katil di mana Jinhwan sedang menunggunya menjadi pilihan.
Junhoe melebarkan bukaan kakinya. Ereksi Junhoe yang panjang dan besar ukur lilitnya dipertontonkan pada Jinhwan.
"Dekat lagi , sayang.."
Jinhwan memandang ereksi Junhoe penuh kagum. Kotak fikirannya mula membayangkan bagaimana rasanya menikmati aset kelakian Junhoe di dalam mulutnya.
Jinhwan menjilat kawasan itu dengan lidahnya yang terjelir keluar. Junhoe mendesah tidak tertahan. Ternyata , lidah Jinhwan mampu bermain seperti seorang profesional.
Jinhwan menelan segala lelehan putih yang dipindahkan ke dalam mulutnya. Jari-jemari Junhoe kemudiannya disumbat ke tempat yang sama.
Jinhwan memanjat katilnya semula lalu baring seperti biasa. Jari Junhoe yang dibasahi air liurnya perlahan-lahan dimasukkan ke dalam lubang punggung Jinhwan.
"Akhh.. ahh.."
Jinhwan mendesah lagi. Ketiga-tiga jari runcing Junhoe tadi kemudiannya dilebarkan dan ditolak masuk sepenuhnya.
Lubang pucat milik Jinhwan sudah cukup longgar untuk Junhoe meneruskan agendanya.
"Ahh , ketatnya.."
Junhoe memasukkan ereksinya dengan bantuan losyen pelincir. Jinhwan mencengkam belakang badan Junhoe dengan mata yang terpejam.
Melihat air mata yang jatuh dari hujung mata Jinhwan , Junhoe pantas mencium keningnya.
"Cepatlah bergerak.."
Junhoe memandang Jinhwan yang kelihatan kusut.
"Dah tak sakit ke?"
Jinhwan menggeleng. Junhoe membenamkan seluruh ereksinya sebelum perlahan-lahan melakukan sorong tarik.
"Laju lagi.. hahh.. emmphh.."
Jinhwan turut menggerakkan pinggulnya. Junhoe tersenyum miring. Jinhwan berjaya menggodanya.
Junhoe mempercepatkan gerakan punggungnya. Erangan Junhoe dan Jinhwan saling bersahutan apabila kedua-duanya berjaya mencapai titik nikmat serentak. Hampir pengsan Jinhwan dibuatnya.
"Hah... nampaknya aku takkan boleh lepaskan kau selagi aku tak puas. Kau nak lagi ke Jinhwan?"
Figura di bawah Junhoe sekadar membalas soalannya dengan dengkuran halus. Junhoe tersenyum tanpa sedar.
Kotak tisu di sisi katil dicapai lalu menarik keluar beberapa helaian darinya. Perut serta celahan paha Jinhwan dibersihkan.
"Tak apalah. Esok masih ada."
---
YOU ARE READING
Lover's Lies [ JunHwan18+ ] ✔
RomanceRindu? Tidak pernah sesekali pun mereka ungkapkan. Sayang? Semakin tebal dinding ego kedua-dua mereka untuk mengakuinya. Cinta? Hanya nafsu yang akan mengikat mereka selamanya. || 구준회 ft. 김진환 ||