@overluked, thank you for your permission!
GİRİŞ:
*Michael'ın ağzından*
Başım ellerimin arasında, göğsümde daha önce hiç hissedeceğimi düşünmediğim bir ağrının ızdırabını çekiyordum. Saçlarım dağınıktı, bir kez olsun bundan sıkıntı duymuştum. Gözlerim uzun süredir laptopumun ekranın bakmaktan yorgun düşmüşlerdi, ama elimde değildi. Bu sanki hayatımın son birkaç ayının nasıl geçtiğinin göstergesiydi ve ben önümüzdeki ayların hatta yılların da bu şekilde olacağına garanti verebilirdim.
Böyle birine dönüştüğüm için kendime gülmeliydim. Eskiden çok farklı biriydim. Yüz yıllar boyunca uyumadığımı hissettim. Kendimi asla uyanıp tutup, resimlere bakıp, videoları izlerken bulamazdım. Uyanık kaldığım tek şey video oyunlarıydı. Belki o benim için bir video oyunları gibiydi. Bir tür bağımlılıktı. Saplantı bile olur. Ona yeterince doyamıyordum. Yaptığı ya da söylediği her küçük şey benim ondan daha ve daha fazla hoşlanmamı sağlıyordu.
Ona karşı olan hislerim büyüyor ve ben bundan nefret ediyordum. Hayat, o fotoğrafa girmeden önce daha basitti. Her şeyi değiştirdi ve baş aşağı çevirdi. Bütün o uykusuz geceler ve şişelenmiş duygular onun yüzündendi.
O beni kimsenin yapamayacağı şekilde incitmişti.
Bu acıtıyor çünkü sanırım ona aşıktım.
Bu her şeyden çok acıtıyor çünkü o asla benim için ne anlama geldiğini bilemeyecek.
Ama bu beni içten içe üzüyor çünkü benim varlığımdan bile habersiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanboy ↦ michael clifford {au} | (Türkçe)
Fanfiction@overluked, thank you for your permission! "Ama bu beni içten içe üzüyor çünkü o benim varlığımdan bile habersiz."