[tato část nebude navazovat na předchozí]
"Niky už jdeš" zavolal na mě Niall
"Jo" řekla jsem a udělala si culík. Vzala jsem si mobil, kapesníky a běžela do auta. Harry řídil a Niall seděl vedle něj. Sedla jsem si na zadní sedadlo vedle Liama a vyrazili jsme na cestu.
"Harry proč nejel i Louis" zeptala jsem se protože jedeme na výstavu králíků a holubů.
"Má hodně práce víš"
"To je škoda" řekla jsem a dívala se z okna. Po okně stékaly kapky které padaly z oblohy. Pršelo.
"No neotočime se a nepojedeme radši domů" navrh Harry
"Jo je to venku a ještě by jsme zmokly" řekl Liam
"Nezastavime se někde na jídle" řekl Niall a všichni s ním souhlasily. Harry zastavil před malou restaurací a my jsme vylezly z auta. Vůbec mi to nepřipadalo jako parkoviště spíš louka. Když jsme se najedli tak jsme zaplatili a odešli. Sedli jsme si do auta a pořád pršelo. Tak jsme se vydali k domovu.
"Jé hele kytka" řekl Liam a utrhl květinu kterou měl skriplou ve dveřích. Čichl si k ní a podal mi ji. Udělala jsem to samé ale začala jsem kýchat.
"Achoo" pořád do kola.
"Niky jsi v pohodě" zeptal se Harry
"Ne" odpověděla jsem a v zápětí si kýchla. Harry zastavil a otočil se do zadu. Něco hledal v jeho lékařské tašce a pak vytáhl injekci. Nemohla jsem už skoro ani dýchat. Liam mě odpoutal a posadil k sobě na klín. Harry mi píchl injekci a já se konečně uklidnila. Mohla jsem klidně dýchat.
"V pohodě" zeptal se Liam. Kývla jsem na souhlas.
"Doma ti udělám testy na alergie" řekl Harry a já si sedla zase zpět na sedačku. Když jsme přijeli domů tak mi Harry okamžitě řekl že mám jít za ním do ordinace ale já jsem nechtěla. Harry si mě hodil přes rameno a odnesl mě tam. Posadil na lehátko a z vedlejší místnosti vyšel Niall.
"To nemyslíš vážně" řekla jsem když jsem viděla co nese. Měl nějaké jehly a divné věci.
"V klidu" řekl Harry
"J-jak mám asi být v klidu" začala jsem panikařit
"Dýchej se mnou" řekl a já se snažila. Seskočila jsem z lehátka dolů a snažila se utéct. Otevřela jsem dveře a mezi nimi stál Liam.
"Co tady děláte" řekl a chytil mě
"Liame prosím můžeš mě pustit prosím prosím prosím" prosila jsem ale Harry byl rychlejší.
Liamuv pohled
Vešel jsem do ordinace a úplně nechápal co se děje. Do náruče mi vběhla Niky a něco říkala. Potom jí Harry vzal a posadil ji na lehátko.
"HARRY NE PROSÍM" křičela
"Niky v klidu ještě se ti podívám do krku" řekl Harry. Sedl jsem si za ní a chytl ji kolem pasu a nohy si obmotal okolo jejích.
"Liame prosím pust mě" brečela
"Niky je to pro tvoje dobro" řekl jsem ji
"Otevři pusu" řekl jí Harry. Ona to udělala a on jí strčil klacík dovnitř.
"Hmm celkem to ujde"
"Co to znamená" zeptala se
"Udělám ti ještě jeden test" řekl Harry. Ona se otočila a začala brečet. Hladil jsem ji po vlasech aby se uklidnila.
"Niky v pohodě, dýchej" řekl jsem ji
Pohled Niky
Už nechci žádný testy. Málem jsem se udusila ale jsem v pohodě. Jako by těch jehel dneska nebylo dost.
"Niky podívej se na mě" řekl Harry a já jsem to udělala.
"Dobrý" zeptal se a já přikývla
"Dobře teď znovu otevři pusu" řekl mi. Udělala jsem to. Dovnitř mi strčil znovu klacík a nějakou tyčinku.
"Dobrý mám to" řekl a já jsem zavřela pusu. Niall ke mě přistoupil i se všema těma věcma.
"Nechceš si radši lehnout" řekl Niall
"Já ji držím" řekl Liam
"Dobře, začneme" řekl Niall a potřel mi ruku dezinfekcí. Po té namočil jehlu v nějaké tekutině a píchl mi ji do ruky. Po pár sekundách ji vyndal a hodil do krabičky s názvem 'použité'.
"Auu to bolí. Harry prosím" brečela jsem
~~~
"Niky ještě tři, v klidu" řekl mi"Nee já už nechci"
"Poslední" řekl Niall
"Hotovo, teď to necháme patnáct minut, dobře nehýbej s tou rukou nech ji jak ji máš" řekl Harry.
"K čemu to je" ptala jsem se
"Abychom věděli na co máš alergii a případně se tomu vyhli a ty ses neudusila" řekl Harry
*Po 15 minutách*
"Ukaž tak se na to podíváme" řekl Niall a tím mě vytrhl ze spánku. Ležela jsem u Liama na klíně jako nějaké malé dítě a pomalu usínala.
"Klidně Spy" řekl Harry. Usmála jsem se a on chytil mojí ruku.
"Hrozně to svědí nemůžu si to umýt"
"Ne to nemůžeš" odpověděl mi Niall. Vzal pravítko a měřil velikost červených teček po mistech vpichu.
"No tak to vypadá že máš alergii na břízu, pampelišku a...""A...?" Zeptal se Liam
"Sakra už nevím co to bylo" řekl Niall a snažil se napodobit Harryho hlas
"Ne je to rajče" řekl Harry
"Cože neee miluju rajčata" začala znovu brečet Niky.
"Radši uděláme krevní testy jestli je to definitivní" řekl Harry
"Ne už žádné jehly prosím" brečela jsem a Harry si mě vzal k sobě. Nad Nad umyvadlem mi umyl ruku a posadil mě zpět na lehátko k Liamovy. Na druhou ruku mi nasadil šedou pásku
"Harry já se bojím já to nechci"
"Neboj Niky nebude to bolet"
"Nevěřím tomu" píchl mi jehlu do ruky
"Auu vidím že dělám správně" Po chvíli vyndal jehlu a dal mi náplast.
"Nialle myslíš že to můžeš odvést do laboratoře" zeptal se Harry
"Jo zajedu tam" řekl Niall
"Dobrý Niky" zeptal se
"Ne nee já už Nechci žádný testy" odpověděla jsem
"Máš červený oči od toho jak pořád brečíš, dám ti nějaký kapky" řekl
"Musím" smlouvala jsem
"Jo, podívej se na mě" řekl a posvítil mi baterkou do očí
"Dobrý, Liame prosim polož ji" lehla jsem si a koukala na Harryho. Chtěla jsem spát.
"Teď ti dám kapky do očí, dobře"
"Ne"
"Takže jo" řekl Harry a kapl mi dvě kapky do každého oka
"Tak teď je zavři a počkej půl minuty" řekl Harry. Udělala jsem to a nejspíš usla
ČTEŠ
Dr Styles. |H.S| (CZ) *probíhá Korekce*
FanfictionHarry Styles přítel mojí matky a zároveň lékař, je velmi chytrý a neodbitný, když si něco vezme do hlavy prostě to musí udělat a nikdo mu v tom nezabrání a k mojí smůle ani já a moje fóbie z doktorů TOTO JE FAKT STRAŠNÝ XD DOPORUČUJU NEČÍST 🙃 POPŘÍ...