MIRIS RUZE 33

1.2K 80 5
                                    

Lena P.OV

Sinoć nisam videla Zehru kada je napustila dvoranu. Ali nisam obraćala pažnju na to, negde duboko u sebi molila sam Boga, da se ona i Omer pomire i nadala sam se da su večeras zajedno.

Iako je Omer nju povredio ona njega voli! Voli ga više od sebe i svog ponosa. I da joj život zavisi od toga da li da odustane od Omera? Ne bi,  ona bi pre odustala od života nego od njega.

Znam to jer i ja tako volim. A žena koja voli oprosti sve, znam to pre samo par meseci osetila sam koliko jedna ljubav može da stvori duboke rane!  Ali i da ih ta ista ljubav zaleči.

A jutros, kada me je Seit probudio i kada mi je rekao da je Zehra u  bolnici stao mi je život.

Odmah sam se setila dana kad me je Seit isto ovako obavestoi za moju sestru koju sam samo par sati kasnije zauvek izgubila.

Dok smo išli prema bolnici moje srce njje kucalo, a suze nisu prestajale! A onda smo saznali najlepšu moguću vijest , da je Zehra trudna.

Seit P.O.V

Posmatram Lenu i Zehru kako grle jedna drugu i zahvaljujem Bogu, što se Zehra pojavila u Lenin život.One su toliko različite, a ipak se toliko vole! Spojila ih je sudbina, u ono vreme kada su bile najviše ranjene. Jedna drugoj bile su lek i podrška.  A sada,  kad ih gledam kako pričaju kao dve ludače sa Zehrinim stomakom, jer se navodno unutra krije neko malo stvorenje, za koje je malopre lekar rekao da je malo više od zrna pasulja, imam ogromnu želju da onom Omeru polomim i ruke i noge.

Kako je mogao, da ostavi ženu i dete? Kako? Ali nešto me muči još od sinoć, ako su Omer i Neyla zajedno i ako je Omer voli zašto se onda prema njoj ponaša tako čudno, tako poslovno?

Zehra P.O.V

Ma koliko god da me bolelo što me Omer nije doveo u bolnicu i što sam u ovu moju ludu glavu umislila da je on sinoć bio samnom na obalu, isto toliko bila sam i srećna.Vest da ću postati majka, ponovo me učinila živom.  U meni raste jedan čovek koji će biti dio ove planete, dokaz, da smo se Omer i ja nekad voleli. Zapravo, dokaz da sam ja njega volela, toliko da sad u sebi nosim jedan dio njega. A on to nikada neće saznati. Ovo dete i danas i sutra i zauvek imaće samo majku.Kada sam pošla prema kući Lena i Seit odveli su me u prodavnicu govoreći da mi sada treba zdrava hrana. A onda sam ispred svog stana ugledala Omera i Asiju. Istog  trena sve sam zaboravila i pojurila prema Asiji grleći  je snažno. Imala neopisivu želju da zagrlim Omera i kažem mu da čekam njegovo dete.I napravila bih to, da se nisam bojala tog njegovog hladnog pogleda punog mržnje koji je bio upućen Seitu.





Omer P.O.V

"Zemljo otvori se i povuci sa sobom ovog idiota.", rekao sam kada sam ugledao Seita da drži Zehru za ruku. U meni je gorela vatra još kad je svojim rukama dotakao Asiju, hteo sam i želeo da ga ubijem, ali nisam mogao ništa da napravim, kada sam ugledao Zehru kako me gleda.Njene crne, oči sijale su poput kristala. U  njima sam ponovo vidio sebe i onu jednu iskru koja se zove ljubav. A kada je Seit počeo da mi drži govor o tome koliko je voli hteo sam da ga udavim. Ali sam se ipak suzdržao ponovo zbog Zehre. Zato sam svu svoj bes i ljutnju koju držim u sebe skoro tri meseca, istresao  na momke koji su Zehrine komšije.No, ipak nije da to nisu zaslužili, nakon reči koje su izgovorili za Zehru i Lenu. A ni mali Arapčić im nije ostao dužan. No ipak, slagao bih kad  bi rekao da nisam imao želju da i njemu kao i ovoj dvojici malo umrljam tu zavodničku facu sa plavo - modrom bojom.  A sad kad posmatram Arapčića i njegovu ženu kako jedno drugo grle, prokleto sam ljubomoran na njih, jer ja Zehru zagrliti ne smem..Ne smem joj čak ni ime izgovoriti, mogu je samo iz daljine gledati i Boga moliti da mi jedan dan oprosti. Iako sam pre par sati tom istom Bogu, obećao da ću se od nje podalje držati, nisam mogao da održim obećanje.Odreći se Zehre, znači  da se odričeš života."

MIRIS RUŽE (Štampana) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang