Genji:
Dneska je velký den.
Hakiro má nyrozky (moje přítelkyně 😅😅).
Haki ještě spí a tak jsme s Mid v nákupáku a nakupujeme dárek.
"Co jí chceš teda dát?" zeptala se mě Midnight.
"Určitě něco nezapomenutelného," mrkla jsem a trošku se začervenala, Midnight to pochopila.
"Perverzáku!" ušklíbla se a rozhrábla mi vlasy, "doufám, že jí hodláš dát ještě něco..."
"To si myslíš, že tamto není dost," zvedla jsem obočí.
"100% ne," zvedla Mid prst, "já už pro ní dárek mám, sehnala jsem jí foťák, říkala, že vždycky se chtěla naučit pořádně fotit."
"To je pěkný, já ale vůbec nevím!" podívala jsem se na ní a pak si poklepala na hlavu, "tady je vgumováno!"
"Jako vždycky," ušklíbla se.
"Heeeeeej!" udělala jsem naštvaný obličej.
"Hele, támhle je CaA," ukázala Midnight na obchod před námi, "můžem se tam mrknout."
"Dobrý nápad," zvedla jsem palec, sice nemám ráda nakupování oblečení, ale Hakiro ho zbožňuje - a vždycky si najde způsob, jak mě někam zatáhnout, stejně mi pak musí koupit zmrzku...Vlezly jsme do obchodu, bylo tam hezky světlo, všude kam byste dohlédli byly nejroztodivnější kusy oblečení. Jak už to taky bývá v obchodech s oblečením....
Chvíli jsme se jen procházeli, párkrát jsem si sice něčeho všimla - modrých šatů, černé kabelky - , ale nic nebylo perfektní. Až v zadní straně obchoďáku jsem si všimla zeleného trička, byl na něm vlk, který z něj jakoby vyskakoval a barvou očí mi připomínal Haki (mého vlka).
"Mrkej!" zavolala jsem na Midnight.
"Super," zvedla palec a kývla hlavou.O tři hodiny později jsme byli doma a připravovali překvápko - párty. Yui našla ve starém skladu nějaké glitry a tak vyrobila závěsy, Mid a Ezio se postarali o dort a já jsem připravila všechno ostatní, hotovo jsme měli těsně před večeří.
Šla jsem za Haki, která si hrála s druhou Haki a netušila, proč jsme se jí celý den vyhýbali a nepouštěli jí do jídelny...
"Ahoj," usmála jsem se a sedla si k ní.
"A-ahoj, co se děje," byla trošku nervózní, proč vypadá tak roztomile, když je nervózní... jen jsem se ušklíbla a dala jí pusu na čelo.
"Aaale nic a teď," chytla jsem jí za ruku, zvedla a zavázala jí oči šátkem.
"Genji, co ďeláš," zeptala se a i přes černý šátek jsem si všimla, že se začervenala.
"Zkus mi věřit," usmála jsem se a opatrně jí vedla do jídelny super divnou a složitou trasou, Haki (vlčice) v těsném závěsu za námi.
"Genji, já tě zavraždím," ušklíbla se Hakiro.
"To se ještě uvidí," usmála jsem se, otevřela dveře a rychle jí strhla šátek z očí.
"VŠECHNO NEJLEPŠÍ!"
"To jste nemuseli..." nadšeně se rozzesmála Hakiro. Pak se rozdávání dárky, od Yui dostala album na fotky a od Mid již zmíněný foťák, Ezio sehnal stříbrné náušnice ve tvaru vlčí hlavy.
"Tos nemuseel, děkuju nastokrát," usmála se Haki a objala Ezia, ale moje žárlivá maličkost si jí rychle přitáhla.
"Klídek Genji! Vždyť je to tvoje přítelkyně, mě by spíš zajímalo, co pro ní máš ty," ušklíbl se Ezio.
"Tohle," podala jsem Hakiro tričko, Haki otevřela dárek, nadšeně poděkovala a rychle si ho přetáhla přes hlavu. Jenže pak z něj vypadl lísteček, který jsem tam fikaně zastrčila, aby Haki věděla, co jí večer čeká... 😏😘😏😘
"Hmmmmmmmm," zruhdla Hakiro po přečtení lístečku.
"Cos jí to napsala?" zeptala se mě potichu Yui později toho večera.
"Aaaale, nic pro tvůj nevinný mozeček," ušklíbla jsem se a podrbala jí ve vlasech.
"Říká kdo, že jsem neviňátko!" vyplázla na mě jazyk.
"Já," ušklíbla jsem se.
"Nerad ruším, ale rád bych si vypůjčil svou přítlkyni," hodil si Ayato přes rameno Genji a já si všimla, že jsem tam zůstala jsem já a Hakiro, kolem mě ještě prošla Mid, vtiskl mi do ruky lísteček a mrkla na mě. Na lístečku stálo:Jen do toho vlčice 😏😏😘
Já jí zavraždím, ušklíbla jsem se a vyrazila k Haki.
"No, všichni už jsou pryč, tak já bych ti ráda předala ještě jeden dáreček," ušklíbla jsem se a pak jí trošku zkousla ucho.
Hakiřin obličej nabyl 50 odstínů rudé rychleji, než světlo, takže pochopila....
ČTEŠ
Liptoňáci
RandomPostaveno na reálných postavách: Genji - Wofik_adelinkaCz Yui - YuiR24 Midnight - DigitalMiss Ezio - elementcz