Ανακοίνωση✌

17 2 2
                                    

ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ BITCHES!!!!!!!!!!!! (ξέρω χεστήκατε), λοιπόν, ας ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα:

1. Όχι, δεν ψόφησα για όσους ενδιαφέρεστε (αν αυτό ελπίζατε τότε σόρρυ, αλλά θα συνεχίσω να μολύνω το wattpad για πολύ καιρό ακόμα), απλά η δευτέρα λυκείου μπήκε για τα καλά και μου έχει γαμηθεί η ζωούλα (ναι ρε, έχω ζωή!-λεεέμεεε-) από τα φροντιστήρια -θέλω κ αρχιτεκτονική, τρομάρα μου- και δεν έχω χρόνο να μπαίνω.

2. Έχοντας την επίγνωση του ότι έχω μετατραπεί σε ghost wattpader δεν περιμένω το συγκεκριμένο βιβλίο να ξεπεράσει τα τρία views.

3. Αν δεν έχεις διαβάσει το πολεμιστές τότε ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ! Αυτό το πράγμα ναι μεν το αγαπώ αλλά χρειάζεται ΠΟΛΛΕΣ διορθώσεις και κάθε φορά που το διαβάζω το cringe περιβάλλει την μαύρη κι άραχνη ψυχούλα μου (ναι, έχω ψυχή).

4. Αν από την άλλη έχεις διαβάσει το πολεμιστές, τότε 1ον ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, 2ον συγνώμη αν το cringe περιέβαλλε και την δική σου ψυχή.

5. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κατέβασα την προαναφερθείσα ιστορία με σκοπό να την ξανανεβάσω κααααααάποια στιγμη διορθωμένη.

6. Δεν έχω ιδέα πότε θα γίνει αυτό!

7. Κάποια στιγμή θα ανεβεί και καινούρια ιστορία (την οποία προετοιμάζω από το 2016-η yrosmile ξέρει-).

Αυτά απο μένα για την ώρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά, και καλή Ανάσταση κ καλό Πάσχα! Byeeeeeee😍😍😍😚😚😚😙😙😚

Ανακοίνωση Where stories live. Discover now