het grote begin

9 2 0
                                    

Stel je voor dat jouw grootste fantasieën zich in het echt afspelen op een plek.... een dimensie. alles kan er gebeuren van oorlogen tot fantastische vriendschappen. en om bij  jouw eigen dimensie te komen hoef je maar een ding te doen: je ogen sluiten en ga naar het hoofdkwartier daar wijzen ze je vanzelf de weg.........


kelvin komt aan bij het hoofdkwartier

POV kelvin

ik kom het hoofdkwartier binnen en loop naar de receptie en ziet wilma zitten. wilma nog iets gebeurd in de tussentijd dat ik weg was. Nee niet echt. zegt wilma lachend. Wilma kan je de poort naar de dimensie potter openen heb een afspraak daar. natuurlijk ik zal het meteen doen. zegt Wilma. ze zoekt de dimensie op via een speciaal kastje die alle dimensies kan zien. op dat kastje staan alle dimensies van 1 tot 10000000000000. ze zoekt op de letter P-O-T-T-E-R en het cijfer 3945 verschijnt. er verschijnt een blauw rond gat. tot straks Wilma roep ik terwijl ik in de dimensie spring. alles draaide om me heen en zie langzaam een groot kasteel opdoemen. na een rit van ongeveer 5 seconden schiet ik als een raket de dimensiepoort uit. ik viel op de grond en gleed nog ongeveer 15 meter door. toen ik opstond liep ik naar het grote kasteel. bij de poort stond ik grote letters: ZWEINSTEIN. ik liep door de poort en werd door veel mensen begroet. waaronder het zoontje van Harry potter die ik bijna omverliep. ik vroeg aan hem of hij wist waar professor perkamentus op me aan had wachten was. hij wees me de weg en ik liep richting het kantoor. plotseling rent iemand tegen me aan. een dun magere jongen bruin haar even oud als ik. HE KIJK IS UIT. roep ik. sorry zegt de jongen en hij rent door. eenmaal aangekomen bij het kantoor staat perkamentus me al opwachten. we lopen het kantoor in en daar zit de zelfde jongen die me net nog heeft laten vallen. hé waarom liep je net zo hard door. 

hij staarde me aan en werd rood. dit is Justin redwood meneer capler! zij perkamentus. Justin stond op en gaf me een hand en zij met een trillerige stem: sorry dat ik u liet vallen ik ben het niet gewend om mensen te zien. ik kijk hem raar aan en wil een vraag stellen maar de harde stem van perkamentus praat dwars door me heen. Justin redwood is gevonden ergens in een grot compleet bevroren hij kan wel bijna 19343 jaar oud zijn. ik kijk hem met grote ogen aan. ik wil dat jij hem meer van de wereld laat zien dat je hem mee neemt op je avonturen. sorry zeg ik. ik geef geen rondleidingen en heb geen extra hulp nodig.  JE DOET HET! zegt perkamentus hard. oké oké zeg ik. KOM MEE ! zeg ik boos tegen Justin en verlaten eerst het kantoor. daarna de school. en eindigde in het hoofdkwartier. ik sprong uit het dimensie gat en kijk Justin aan. Justin.... hallo ..... gaat het wel goed......




beste mensen dit is hoofdstuk 1. alsjeblieft laat een reactie achter om mij telate weten of ik moet door gaan binnnenkort komt er ook hoofdstuk 2 maar zo snel mogelijk antwoord maakt mij blij. tips en ideeen zijn altijd welkom. doei!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 05, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

dimensie chaosWhere stories live. Discover now