Ušla sam u kuću. Posmatrali su motor iz kuće.
- Poklon od Džejka.- rekla sam. Emet se zalijepio za prozor.
- Želim ga čitavog.- dobacila sam mu ključeve. Odmah je izletio iz kuće. Uzela sam mlijeko iz frižidera. Alis mi je dala krv. Odmahnula sam glavom.
- Ne mogu danas.- rekla sam. Ispila sam mlijeko do kraja.
- Kupite mlijeka.- rekla sam dok sam se penjala uz stepenice.
Ušla sam u sobu.
- Hej.- rekao je Jimin. Sjedio je na mom krevetu.
- Izlazi.- rekla sam i hladno prošla kraj njega.
- Lisa?- stao je iza mene. Uzeo je nježno moju ruku. Naježila sam se a onda sam trgnula ruku iz njegovog stiska.
- Rekla sam da odeš.- iznervirano sam rekla.
- Lisa šta je u pitanju?- bio je zbunjen.
- Praviš se budala? Da ti osvježim pamćenje?- gledao je blijedo u mene.
- O čemu pričaš?- polako je ostajao bez živaca.
- Divan je dan da se pribije crvenokosa djevojka na zid slastičarne i da se nasloni čelo na njeno i da tvoje ruke budu oko njenog sićušnog struka. Stvarno je divan dan. - ćutao je.
- Odvratan.- dodala sam i ušla u kupatilo.
- Nemam živaca za ovo Lisa. Ne znam o čemu pričaš. Nisam Gril uopšte vidio danas.-
- Samo jebeo otidji!- viknula sam. Udarila sam šakama od vrata.
- To sam i planirao.- rekao je. Sjela sam na pod i naslonila se na vrata. Ponovo sam počela plakati. Gubila sam strpljenje. Izletila sam iz kupatila. Stala sam kraj prozora i posmatrala kako zalazi u šumu. Rezbila sam prozor šakom.
- Lisa šta to...- Beline oči su pocrvenile.
- Pustite me na miru.- prošla sam kraj nje. Izletila sam napolje a Emet je u tom momentu parkirao motor. Sjela sam na njega i odvezla se. Vozila sam 130 km na sat kroz šumu. Krv je ključala u meni. Zamaglilo mi se pred očima od suza i nisam mogla vidjeti gdje vozim. Sledeće čega se sjećam je bilo da sam gledala u kamen koji je imao crvene boje po sebi. Glava i rame su me užasno bolili.Jiminova perspektiva
Trčao sam bijesno prema motelu u kojem je odsijedala. Provalio sam u njenu sobu.
- Šta si dodjavola uradila?- uhvatio sam je za ramena. Osmijeh na njenom licu se razvukao.
- O, samo sam uživala. Uživala gledajući te tvoje divne oči, i uživala slušajući kako joj srce ubrzano kuca i krv ključa u venama.- rekla je.
- Gril, šta si napravila?- upitao sam je smireno.
- Hipnotisala te, natjerala te da me nasloniš na zid i za malo poljubiš a onda ti izbrisala pamćenje. Ne ljutiš se zar ne?- stavila je ruku na moj obraz. Momentalno sam je sklonio.
- Koje si ti djubre. Vjerovao sam da si se promijenila. Bio sam spreman dati ti šansu da mi budeš prijatelj. Očigledno sam pogriješio.- rekao sam. Izašao sam ljuto iz motela i otrčao kući. Taehjung me je čekao na vratima.
- Imam vijesti za tebe. Neće ti se svidjeti.-
- Kakve?- upitao sam. Bio sam i dalje iznerviran ali sam se trudio da što manje to pokazujem.
Duboko je uzdahnuo i zadržao dah.
- Tae?-
- Lisa je u bolnici. Imala je nesreću.- rekao je u jednom dahu.
Pokupio sam ključeve od auta.
Nagazio sam na papučicu gasa toliko jako da sam pomislio da će se slomiti.
Nisam gledao kuda vozim. Samo znam da sam jurio kao manijak.
YOU ARE READING
Sumrak: Novi početak
Teen FictionPriča je inspirisana na osnovu knjige/filma Sumrak saga. Nalazim se izmedju dva svijeta, dvije istine. Dvije istine koje samo ja, od ljudske rase znam. Nalazim se izmedju istine vampira i vukodlaka. Zovem se Lisa i živim sa svojom polu sestrom Bel...