5 глава

313 5 1
                                    

В цей день ввечері Шайорі, в будинку Шиджеру.
-Дякую що допоміг мені.-З посмішкою сказала вона.
-А я і не шутив про те що тебе люблю, і я розумію поки що ти любишь його, но я доб'юся тебе.-Впевнено з піднятою головою сказав він.
-Но все ж...
Він не дав їй договорити.
-Я знаю про що ти, і я прийму дитину, я сподіваюся що ти і від мене родишь це не проблема.
Його впевненість завжди подобалася Шайорі, і вона завжди дивилася на нього з повагою.
-Ти так говоришь що я справді в тебе влюблюся, знаєшь в тобі мені це завжди подобалося, то як ти досягаєшь своєї мрії.
Він подивився в сторону, і взявши з стола телефон він сказав.
-Но, я хотів завжди щоб ти дивилася на мене такими очима як і на Ясуши,но це були тільки мрії, і коли це може стати реальністю то я не відступлю.-Він підійшов до неї і просто обняв не говорячи нічого.

На наступній день в компанії до дівчат підійшов деректор.

-Я вам найшов менеджера,і я думаю що він вам сподобається.

І в кімнату зайшов Ясуши,в Шайорі потемніло в очах від побачиного,но вона не показувала вигляду даже що знає його.І це він замітив і підійшов до неї.

-Я ваш перший менеджер,я вас не бачив на нашій чи іностранній сцені.

-Так перший опит в цій сфері у мене Кобоясі-сан.-І вона просто посміхнулася.

-Так перша пісня буде дуетною за мною є якісь запитання?

-Так,а яка пісня.-Не роздумуючи сказала Шайорі.

Він дістав із сумки зошит і дав його дівчатам.

-Пісня гарна но вона занад то похожа на всі може попробуємо мою?

Якісама подивився на тест срочатку на тест пісні Ясуши а потім Шайорі із задумливим поглядом він пару хвилин поросто їх мучав но все сказав.

-Зннаєшь Шайорі ти права но сьогодні ви будете виступати з цією піснею і я чекаю вас в концертному залі.

ПІсля довгої репетиції дівчата таки стояли на сцені.

-Я дуже переживаю.

-Я тоже.

-Дівчата не переживайте і все буде добре.-З посмішкою сказала Шайорі.

Насцену зайшов деректор.

Предстовляю мій новий проект цвітуща сакура.

Пісня почалася.

А я не знаю даже сколько

Ще один шансWhere stories live. Discover now