90 הצבעות
20 תגובות
שבת שלום אהובות ❤️״אבישג אני בבית!״ אביאל צועק מלמטה ואני דופקת את ראשי בכרית בלי כוחות אליו ״רוצה פרס?!״ צעקתי שומעת את הגיחוח המוכר שלו מלמטה ״יש פה אורח!״ מה אכפת לי שיש פה אורח , בלי רצון אני שמה חזייה ומתלבשת בבגדים נאותים יותר מפיגמה של קיטי יורדת למטה צופה באביאל והאורח שלו צופים במשחק כדורגל עם כוסות ויסקי לצידם .
ישר שהתקרבתי אביאל משך אותי לשבת עליו מנשק את שפתיי בחוזקה לא נותן לי את האפשרות להתנתק , עייני פתוחות בבהלה ואני צופה באורח שלו מסתכל עלינו מגלגל את עיניו וחוזר לצפות במשחק ״אביאל די כבר״ אני מנסה לדבר לנשיקה שמה את ידי על חזהו ומנסה להדוף אותו ממני מה שלא הכי מצליח ״אחי שחרר מהבחורה הבנתי שיש לך מישהי כוסית תקבל תמאה שקל שלך אחרי המשחק״ האורח שלו סוףסוף פוצה פה , קולו אדיש ונמוך ואביאל מתנתק ממני בחיוך ניצחון ״מאה שקל?״ אני שואלת והוא מצחקק בחיוך מתנצל , ידי עולה מבלי לחשוב סוטרת לפניו ואני עולה במדרגות חזרה לחדרי לא לפני שאני בודקת מה עם אביר , הילד הקטן ישן עם חיוך ואני מאושרת לראות את הילד שלי מאושר חוזרת לישון במיטתי בלי לדפוק חשבון לשני הטמבלים שיושבים למטה.״שוגי״ קול מוכר מלטף את פניי מזיז את שיערי ״אני מצטער נו הייתי חייב להוכיח לו״ האמירה של אביאל רק מעצבנת אותי יותר ואני מעיפה את ידו ממני ״חייב אביאל חייב? חייב לאנוס לי תשפתיים מול החבר המזדיין שלך? הוא היה שואל אותי הייתי אומרת שאנחנו יחד וזהו זה לא שקר מה הבעיה שלך אני לא מבינה למה אתה חייב להוכיח לכולם דברים אם הם לא מאמינים שיזדיינו אתה יודע שזה נכון תפסיק כבר״ אני אומרת בעצבים נעמדת שאביאל משפיל את ראשו ״אני מצטער״ הוא ממלמל ואני מגלגלת את עיניי , פוסי.
״רוצה לאכול לשתות?״ שאלתי את הבן זונה שיושב על הספה שלי ומתעלם ממני ״הלו אדון גיבור גדול שאלתי שאלה״ אני דיי בטוחה שמחזור שלי מתקרב , אני תמיד עצבנית לפניו. ״ואי אתה רוצה כאפה שאלתי תענה אל תהיה גס רוח!!״ צעקתי נעמדת מול הטלוויזיה וזיק של שעשוע נראה בעיניו ונעלם לאחר כמה שניות ״זוזי״ הוא אומר בקול רגוע ואני צוחקת צחוק נטול הומור ״בית שלי , ספה שלי , טלוויזיה שלי , ויסקי שלי מי אתה שתגיד לי זוזי!!״ זהו אבישג תוציאי עליו את כל העצבים שלך , האורח הלא קטן של אביאל נעמד ויצא מהדלת ״מה נראלך שאתה עושה!״ יצאתי מהבניין אחריו שהוא עולה על האופנוע מתחיל לנסוע במהירות מהמקום , כוסאימו.
״איך קוראים לאורח שלך״ שאלתי את אביאל שיצא מהמקלחת והוא הרים גבה ״למה?״ באמת למה ״לא כלום לא משנה״ אמרתי במהירות יורדת במדרגות למטבח ״אליעוז״ אביאל צעק והסתובבתי לעברו ״אליעוז אברהם״ אמר נכנס לחדר ואני חייכתי חיוך מרוצה ניגשת לאייפון שלי שהיה מונח על האי במטבח מקלידה את שמו באינסטגרם , שיט החשבון שלו נעול.
עוקבים משותפים . אביאל ועידו (לא זוכרת אם זה היה עידו או עידן זרמו איתי זה האח הגדול של אבישג מוזכר בסיפור הראשון) , מה הקשר עידו .
טוב הגיע הזמן לשיחת אח אחות ,
אבישג דנינו : ׳היי׳ 16:45 למה שלחתי היי מה אני סתומה
עידו דנינו : ׳ביי׳ 16:48
אבישג דנינו : ׳נו תהיה נחמד פעם בחיים שלך׳ 16:48
עידו דנינו : ׳בסדר אז מה אחותי הקרציה רוצה׳ 16:49
אבישג דנינו : ׳מי אמר שאני רוצה משהו?׳ 16:49
עידו דנינו : ׳אה אז את לא רוצה? טוב ביי׳ 16:49 איזה ילד מעצבן
אבישג דנינו : ׳אתה מכיר את אליעוז אברהם?׳ 16:50
עידו דנינו : ׳תתרחקי ממנו׳ 16:50
אבישג דנינו : ׳מה למה?׳ 16:50
אבישג דנינו : ׳עידו?׳ 16:54
״שוגי הכל טוב?״ אביאל צעק מלמעלה ״כן תגיד לאביר לרדת!״ צעקתי חזרה מוציאה לאביר צלחת עם בולונז וכוס קולה , לאחר שאביר מסיים לאכול וגם אני , אני מחליטה לחזור לחפור לעידו עד שיענה
אבישג דנינו : ׳נו תענה לי כבר׳ 17:28
אבישג דנינו : ׳אני אתקרב אליו יותר אם לא תענה עכשיו׳ 17:30 בטח גם יש לי אומץ
עידו דנינו : ׳תזהרי ממני אבישג׳ 17:33 יופי אני יודעת מה מעצבן אותו
אבישג דנינו : ׳אז תדבר׳ 17:34
עידו דנינו : ׳תבואי אליי בשבע נדבר׳ 17:35
עידו התנתק ואני נשארתי עם חיוך מרוצה על הפנים.