Κεφάλαιο 43

36 7 0
                                    

Πλησίασε ακόμα περισσότερο. Τύλιξε το ένα του χέρι στη μέση μου. Έκλεισα τα μάτια μου. Ένιωθα την καυτή του ανάσα στο πρόσωπο μου. Ώσπου τα άνοιξα. Απομακρύνθηκα.

"Πρέπει να φύγω" έκανα δυο βήματα έξω από την πόρτα μέχρι να με φωνάξει.

"Γιατί ήρθες;" με ρώτησε και άρχισα να κοκκινίζω.

"Από ενδιαφέρον" δεν έβρισκα κάτι καλύτερο να πω.

Στην τελική δεν ήξερα ούτε εγώ γιατί είχα έρθει.

Περπάτησα λίγο ακόμα. Διέσχισα τον κήπο και έφτασα στη σιδερένια πόρτα. Γύρισα. Με κοιτούσε. Με αυτό το βλέμμα που δεν ήξερα τι σημαίνει. Δεν άντεξα.

Τον πλησίασα και μπήκα στο σπίτι. Εκείνος έκλεισε την πόρτα. Άνοιξε το στόμα του για να μου πει κάτι αλλά δεν πρόλαβε. Πέταξα τα πράγματα μου στο πάτωμα και όρμησα στα χείλη του.

Αρχικά ξαφνιάστηκε αλλά μετά συνέχισε το φιλί. Τύλιξε τα χέρια του γύρω μου και με έφερε πιο κοντά του. Η γεύση του καφέ γέμισε το στόμα μου. Τόσο ωραία αίσθηση. Με ελάχιστη δύναμη με έσπρωξε στον τοίχο που βρισκόταν πίσω μου. Μου σήκωσε τα χέρια και συνέχισε να με φιλάει, έτσι όπως δε με είχε φιλήσει ποτέ.

Ύστερα κατέβηκε στο λαιμό μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ύστερα κατέβηκε στο λαιμό μου. Αναστέναξα. Δεν ήθελα με τίποτα να σταματήσει.

Με ανέβασε πάνω του και τύλιξα τα πόδια μου γύρω από την πλάτη του. Έκανε λίγα βήματα και με έριξε στον καναπέ. Έπεσε από πάνω μου. Στην αρχή στηριζόταν στα χέρια του και με φιλούσε όμως μετά άφησε όλο του το βάρος. Με φιλούσε όπου ήταν δυνατόν. Η ανάσα μου βαριά.

Μου έβγαλε τη μπλούζα με επιδέξιες κινήσεις. Στη συνέχεια μου αφαίρεσε το παντελόνι και έπειτα τα εσώρουχα. Αφού έδωσε μερικά υγρά φιλιά στην περιοχή μου μπήκε μέσα μου.

Κινήθηκε πάνω μου αργά, σαν παλίρροια, κι εγώ έπεσα πίσω, ανάσκελα στον καναπέ. Με κάθε κίνηση η ανάσα μου γινόταν όλο και πιο ρηχή, ώσπου δεν άκουγα τίποτε άλλο μέσα στη σιωπή.

Angelic Touch Where stories live. Discover now